Praathoek classic 19.

Reactiescore
460
Dan kunnen mensen die bijvoorbeeld vorige classic in Romeinse Kruiden speelden wel commentaar hebben over het feit dat Hood, en alle andere namen die die stam had, hun percentages boosten door het vele internen. Maar deden sommige van hen dan niet iets soortgelijks in de start door het boosten? Staat mij wel bij namelijk.
Ze gingen er zelfs mee door tot midgame
 

Deleted User - 487960736

Guest
Wordt er nou openlijk toegegeven dat er geboost wordt? Zou toch zweren dat het tegen de regels was, misschien maar even de mods op de hoogte stellen dan hmm.
Als je mijn post bedoelde, mag ik voor je hopen dat je wel kon zien dat het cynisme/sarcasme was?
Je weet wel, 3 spelers farmen, no haul wereld etc :rolleyes:
 
Reactiescore
1.089
Nee, voornamelijk na wat purple swag zei, maar ik moet me wel bij de woorden van UT op de vorige pagina aansluiten.
 

Deleted User - 487960736

Guest
Top. Ja ben ik het ook helemaal mee eens hoor :)
Ik zou er zelf ook geen zak aan vinden.
Ben gewend te backtimen, te snipen, tactische keuzes te maken, safe spelen tot aan 10 dorpen is het saaiste wat er is haha. Geen respect voor ^^
 
Reactiescore
2.303
De stam waar Purple swag zat boosten hen vrijwel tot 20% om een wereld te winnen haha
 

DeletedUser77704

Guest
Speel zelf nooit met boosts, zegt genoeg over je kwaliteit als je dat nodig hebt om ver te komen
 

DeletedUser77704

Guest
Terechte vraag,

doen ook voor andere feestdagen waar meeste geen behoefte aan hebben :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Ik pleit voor een stop bij de Sjabbat. Dat past heel erg binnen onze Joods-Christelijke traditie die wij als België en Nederland hebben. Ook bij het Suikerfeest kunnen we wel vrij krijgen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
De truc is niet meer spelen, dan is het altijd aanvalspauze :tongue:
 
Reactiescore
2.489
Ik pleit voor aanvalspauzes op zondag. Ik bedoel, dan moet ik naar de kerk.

Deal, wereld 67 zal een sim city wereld worden zonder aanvallen (enkel barbarendorpen) wel farmen (en roven) en natuurlijk heel wat PA functies.
 
Bovenaan