Praathoek classic 19.

DeletedUser69389

Guest
Achja de ene speler boost zijn ODA, ODD, Rover, Plunderaar en ondersteunigs prestaties. Of niet @chameleon ? Jij kent dat soort lui toch ook?

De ander boost zijn acc met noobjes die dorpen leegzetten voor diegene en die zich laten farmen...
 

Deleted User - 487960736

Guest
Achja de ene speler boost zijn ODA, ODD, Rover, Plunderaar en ondersteunigs prestaties. Of niet @chameleon ? Jij kent dat soort lui toch ook?

De ander boost zijn acc met noobjes die dorpen leegzetten voor diegene en die zich laten farmen...

Yup, ik had deze wereld 3 spelers die ik mocht farmen! Al 2x bijna rover gepakt :eek:

Maar, ik herinner me nog afgelopen classic met Xyphon die op afk ging en 1 dorp met al zijn deff stackte (Boerlimiet) voor Effezondergrappen.
Die vond ik nog komisch, maar hier met 4 accs starten om vervolgens enkel 5k dorpen te pakken met lvl 30 gs.. tja, ook niet mijn stijl.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Gewoon niet spelen, kan je ook nooit verliezen!
 
Reactiescore
1.089
Wordt er nou openlijk toegegeven dat er geboost wordt? Zou toch zweren dat het tegen de regels was, misschien maar even de mods op de hoogte stellen dan hmm.
 

DeletedUser77704

Guest
Daarbij is volgens mij al gezegd dat niet voorop gezet was en het wel lekker boost als mensen vrijwillig zeggen dat dorpen afstaan, toch verschil lijkt me :eek: Daarbij lastig bewust boosten zonder startpositie keuze
 

Deleted User - 487694086

Guest
Het kan wel, als je core start zonder de preregs zit de kans er dik in dat je in de buurt komt te liggen
 

DeletedUser69389

Guest
De vorige classics toen hij bij jullie speelde vonden jullie dat precies minder erg
Een punt wat volkomen terecht is. Maar goed. Het is al vaker aangetoond dat de spelers die in stammen als Poef, 1150 en al die andere stammen met Andries aan het stuur niet serieus te nemen vallen op het gebied van ethisch handelen en rechtlijnige visies. Waar ze anderen op terecht wijzen doen ze zelf ook. Datzelfde valt ook te zeggen over hun reactie op het boosten van Flex inderdaad. Uitingen zoals die nu gedaan worden komen dan ook tamelijk zwak over als je er op andere momenten niet tegen bent. Logisch, omdat sommigen van hen dan hetzelfde doen...
 

DeletedUser77704

Guest
Een punt wat volkomen terecht is. Maar goed. Het is al vaker aangetoond dat de spelers die in stammen als Poef, 1150 en al die andere stammen met Andries aan het stuur niet serieus te nemen vallen op het gebied van ethisch handelen en rechtlijnige visies. Waar ze anderen op terecht wijzen doen ze zelf ook. Datzelfde valt ook te zeggen over hun reactie op het boosten van Flex inderdaad. Uitingen zoals die nu gedaan worden komen dan ook tamelijk zwak over als je er op andere momenten niet tegen bent. Logisch, omdat sommigen van hen dan hetzelfde doen...

Andries speelt niet bij ons
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Achja de ene speler boost zijn ODA, ODD, Rover, Plunderaar en ondersteunigs prestaties. Of niet @chameleon ? Jij kent dat soort lui toch ook?

De ander boost zijn acc met noobjes die dorpen leegzetten voor diegene en die zich laten farmen...

Ja, en was ik niet één van de weinigen die zei dat dat ook belachelijk was? Wat is je punt? :redface:
 

DeletedUser69389

Guest
Andries speelt niet bij ons
Zeg ik dat wijsneus? Nee. Ik doel op de spelers die in die stammen speelden en die spelen er op deze classic ook.

Wie zegt dat het niet vooropgezet was? Dan nog is het kwalijk dat je boost. Ookal krijg je de dorpen aangeboden. Dan is dat alsnog boosten. Zeker op de werelden van tegenwoordig waar er nog maar weinig spelers zijn heeft het boosten relatief gezien veel minder invloed. Op een wereld 19 (idk exact welke wereld) heb ik ooit nog wel eens een keer geboost. Maar daar was het aantal spelers ook veel hoger en waardoor de invloed daarvan geringer was. Om nog maar niet over te spreken dat ik dat niet eens in de startfase deed. Het nu boosten op gewone werelden en/of classics levert een dermate significant voordeel op wat buiten alle proporties is. Je outplayed daar gewoon de classic mee. Dan kunnen mensen die bijvoorbeeld vorige classic in Romeinse Kruiden speelden wel commentaar hebben over het feit dat Hood, en alle andere namen die die stam had, hun percentages boosten door het vele internen. Maar deden sommige van hen dan niet iets soortgelijks in de start door het boosten? Staat mij wel bij namelijk.

Ja, en was ik niet één van de weinigen die zei dat dat ook belachelijk was? Wat is je punt? :redface:
Omdat het leuk is om je te plagen. Mijn lieve kleine baby charizard. :D
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik stapte vorige classic iets later in maar volgens mij valt 2 keer weggespeeld worden niet onder boosten
 
Reactiescore
499
Vorige Classic hebben we in de start niks geboost hoor. Deze overigens ook niet.
Start nooit met boosts :O
 

DeletedUser69389

Guest
Vorige Classic hebben we in de start niks geboost hoor. Deze overigens ook niet.
Start nooit met boosts :O
Er is een acc dat afgelopen classic heeft geboost en dat weet ik 100% zeker. Kan ook wel graven in mijn Skype als het moet hoor voor bewijs.;)
 
Bovenaan