Top/flop spelers

DeletedUser78605

Guest
Ik hoop dat Nakal het verschil kan maken. Dat hij deze keer wel probeert iets te doen als er aanvallen komen.

En zelf denk ik dat Fierce 1 van de betere is, maar die zou het zomaar druk kunnen krijgen op beide casuals (in een later stadia)
Maar ook hoop ik dat Trust.fund het leuk gaat doen. Dit omdat ik de speler dan ken.
 

DeletedUser79332

Guest
Vind het wel toppie dat hij zijn dorpen afstaat:eek:

Moet eerlijk zeggen dat dit me tegenvalt van Java. Had hem nota bene in mijn GA lijstje ook hoog ingeschat. Ik had dit dan ook niet verwacht.
Neemt niet weg dat Fierce. ook gewoon een toppertje is die weet hoe hij moet aanvallen;)
 

DeletedUser70435

Guest
Me gusta :p
Ben blij dat ik daar een groot deel van mn nachtrust voor heb opgeofferd haha
 

DeletedUser78932

Guest
Ik hoop dat Nakal het verschil kan maken. Dat hij deze keer wel probeert iets te doen als er aanvallen komen.

Ziet er niet goed uit. Deze morgen nog een bonus dorpje verloren. En ik vrees dat ik er morgen terug een zal verliezen. Als alles tegenzit.

Denk dat nakal voor vlaggen speelt.

nakal.
 

DeletedUser79332

Guest
Wat moet je met al die vlaggen? Heb je er nog niet genoeg?:confused::eek:
 
Reactiescore
2.369
Weten jullie dat dan niet? Ieder jaar krijgt dat account met de meeste vlaggen per server 10pp geschonken van Innogames themselves!
 
Reactiescore
2.369
spelverpester, kga het zeggen aan meester duck
 
Reactiescore
2.369
:eek: hoezo is dit mijn schuld :(
 
Reactiescore
142

Best mooi inderdaad haha, toch jammer van dat ene dorpje :)
Toch iets beter gepresteerd als dat ik had verwacht van IR. Buiten dat hebben ze nog steeds niets gepresteerd met zijn alle, maargoed dat even buiten beschouwing ;)
 
Reactiescore
2.369
Gewoon clears gooien zonder echt plan vind ik niet zo denderend hoor. Nog steeds eerder ondermaats.
 
Bovenaan