De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

DeletedUser60278

Guest
Lijkt erop dat jan een alleman een eigen waarheid hebben die ze willen verkopen, zodat ze zelf in beter daglicht staan terwijl de feiten vaak anders zijn. Dat gebeurde vroeger en nu nog steeds
 

DeletedUser78293

Guest
Welke 4vs1?
Of was SHIP, I en Aztec 1 stam?
Je hoeft niet aan te komen met die bullshit van 4vs1, ship vs de wereld, Het is nooit zo geweest en dat weet iedereen die in SHIP gezeten heeft.
SHIP heeft altijd al bg's en NAP's gehad dus laat deze onzin eens vallen.

Ship is inderdaad aan de winnende hand geweest tot support eens met de bezem door SHIP ging en alle botters eruit vlogen als het ongedierte dat ze zijn.
Waar zijn jullie stats nu dan? Wat presteren jullie zonder bots en tools?
Praatjesmaker, de dalende lijn van SHIP beantwoord de vragen al

I en Aztec waren BG's, uiteraard, dit gaat niemand ontkennen. Echter is er nooit sprake geweest van een samenwerking. Het feit dat ze bij diplomatie stonden aangegeven als 'bondgenoten' heeft geen invloed gehad op SHIP die in de core lag en klappen moest vangen van 4 kanten. Het enige voordeel was dat we ons niet ook nog eens moesten concentreren op mogelijk front met hun. Dit weet jij overigens al te goed, gezien jij 1 van de 5 tot 10 spelers was die daadwerkelijk iets deed binnen SHIP voor je huilend in de armen van Randy vloog.

Volgens Kenneth kwamen de bots van Bloemkool en die kwam pas een half jaar/jaar nadat SHIP de wereld naar zich toegetrokken had (als die niet nog later kwam). Naast dat we dus ook al (makkelijk) aan het winnen waren voor de bots, vind ik bots überhaupt een zwak excuus om de ommekeer op af te schuiven. De bots zorgden ervoor dat er tijdens het sturen wat anders gedaan kon worden maar uiteindelijk moest je er alsnog bij blijven en half alert zijn omdat je anders word genaaid door de botbescherming. Voor wie is dit handig? Spelers die van zichzelf al actief waren en veel stuurde. Ik denk niet dat het aantal gestuurde aanvallen exponentieel is toegenomen na het bemachtigen van de bots (alleen door de bots hoeven ze zelf de moeite niet meer te doen, wat toch al geen skill was). Daarbij was het ook een specifiek, redelijk klein groepje die de bots hadden en gebruikte, niet heel SHIP en Zero waren aan het botten terwijl we wel op zo goed als elk front aan het winnen waren. Het argument dat we dus enkel aan de winnende hand waren door bots is erg zwak. Hoe kan het eigenlijk dat 2 van de botters zijn gerecruit door P na de bansessies?

Wees overigens niet bang, ik bescherm de botters niet en ze zijn 100% terecht gebanned, maar naar mijn mening hebben die bots nou niet echt een nadrukkelijke impact gehad op de wereld. Hacken word klaarblijkelijk al als een invloedloze actie gezien dus dan zijn bots al helemaal peanuts.
 
Reactiescore
2.191
Je zit wel bij een ding verkeerd, pas bij de bots ging het hartstikke goed en ramde Ship ez door P heen. Daarvoor was het beetje op en neer met Ship die wel wat achterstand terughaalde.

Hacken en bots is beide gewoon taboe en die dat doen moeten zich schamen om op zo'n eerloze manier te willen winnen.
 

DeletedUser49571

Guest
Je zit wel bij een ding verkeerd, pas bij de bots ging het hartstikke goed en ramde Ship ez door P heen. Daarvoor was het beetje op en neer met Ship die wel wat achterstand terughaalde.

Hacken en bots is beide gewoon taboe en die dat doen moeten zich schamen om op zo'n eerloze manier te willen winnen.

Wij boekte bijna een heel jaar lang elke dag winsten op enkele dagen na, Die bots die later erbij kwamen was gewoon simpel, waarom zou je een uur enter drukken, als dat voor je gedaan kan worden? Edelen etc werd gewoon nog altijd handmatig gedaan, zag het als een versnelde 1command.
 

DeletedUser79767

Guest
Wij boekte bijna een heel jaar lang elke dag winsten op enkele dagen na, Die bots die later erbij kwamen was gewoon simpel, waarom zou je een uur enter drukken, als dat voor je gedaan kan worden? Edelen etc werd gewoon nog altijd handmatig gedaan, zag het als een versnelde 1command.
Omdat het tegen de regels is en daardoor al je winsten weer verpest zijn. Maar ik gok dat jij dat nooit zal gaan begrijpen en lekker blind wil blijven :D
 

DeletedUser80232

Guest
Ach hypocrietjes enterbots dit en dat. We moeten blij zijn dat enterbots bestaan anders zit je nutteloos op enter drukken.
 

DeletedUser49571

Guest
Ik ben het ook met tom eens, enterbots hadden geen effect op de successen die we toen ondervonden.

Enterbotten was puur uit luiheid om geen uren hersenloos te gaan enteren.

De successen kwamen door het verschil aan kwalitatieve spelers in beide stammen.

Dat jij mij nog eens gelijk geeft (L)
 

DeletedUser65921

Guest
Je schrijft "afgeschreven" verkeerd



Welke 4vs1?
Of was SHIP, I en Aztec 1 stam?
Je hoeft niet aan te komen met die bullshit van 4vs1, ship vs de wereld, Het is nooit zo geweest en dat weet iedereen die in SHIP gezeten heeft.
SHIP heeft altijd al bg's en NAP's gehad dus laat deze onzin eens vallen.

Ship is inderdaad aan de winnende hand geweest tot support eens met de bezem door SHIP ging en alle botters eruit vlogen als het ongedierte dat ze zijn.
Waar zijn jullie stats nu dan? Wat presteren jullie zonder bots en tools?
Praatjesmaker, de dalende lijn van SHIP beantwoord de vragen al


Proficiat aan degene die niet wegrennen van hun account en wel een wereld durven te sluiten ^^

Liever quitten dan dit hoor, blij met mijn keus. Maar we weten allemaal natuurlijk dat moraal voor jou een veel minder hoge waarde heeft, dus ik snap dit wel.

Kortom, eigenlijk heeft deze wereld veel te fucked up diplomatie gehad.

Je zit wel bij een ding verkeerd, pas bij de bots ging het hartstikke goed en ramde Ship ez door P heen. Daarvoor was het beetje op en neer met Ship die wel wat achterstand terughaalde.

Hacken en bots is beide gewoon taboe en die dat doen moeten zich schamen om op zo'n eerloze manier te willen winnen.

I second this.

De tijd van Style! vs de wereld was de beste, easy en proper.
 

DeletedUser80232

Guest
Houd toch met quiten diegene die nu quiten hebben of een hackje gedaan/bots gebruikt of ooit een overstap gemaakt naar P.
En ik ken ook wel iemand die al meerdere malen belazerd is, maar nog steeds aanwezig is op deze wereld. Het is maar net of je bezwijkt door vuile spelletje van een ander dat heeft een ander het liefst. Natuurlijk daalt je motivatie, maar ik heb toch respect als je hier bovenop komt en weer doorspeelt.
Verder verdienen er genoeg mensen deze wereld te winnen, ook die overgestapt zijn ik wil ze wel even netjes opnoemen als dat zou moeten
 
Reactiescore
142
Houd toch met quiten diegene die nu quiten hebben of een hackje gedaan/bots gebruikt of ooit een overstap gemaakt naar P.
En ik ken ook wel iemand die al meerdere malen belazerd is, maar nog steeds aanwezig is op deze wereld. Het is maar net of je bezwijkt door vuile spelletje van een ander dat heeft een ander het liefst. Natuurlijk daalt je motivatie, maar ik heb toch respect als je hier bovenop komt en weer doorspeelt.
Verder verdienen er genoeg mensen deze wereld te winnen, ook die overgestapt zijn ik wil ze wel even netjes opnoemen als dat zou moeten

Je moet niets, maar zou t wel eens leuk vinden als je de mensen eens zou opnoemen die het verdienen om deze wereld te winnen. Volgens jou.
 

DeletedUser49571

Guest
Je moet niets, maar zou t wel eens leuk vinden als je de mensen eens zou opnoemen die het verdienen om deze wereld te winnen. Volgens jou.

Peter, Ria, Rutger, Bjorn, Dorine, Leon, Jordy. Mensen van p. kan ik niet echt over spreken
 

DeletedUser49571

Guest
Ohja pilsbaasbas verdient t ook, want hij is wel capable
 
Bovenaan