Golden Awards.

DeletedUser79635

Guest
Beste account:
Wimpies, staat voor iedereen in en hij pakt altijd de vv. hij weet wat hij doet

Beste stam:

logisch om hier KOH neer te zetten, mijn eigen stam staat al een tijd op nr.1 en we groeien sterk door

De beste stamspeler:
master roshi., wimpies, glassface en nog enkele van de KOH samen werking en goede communicatie

Het grootste ego:
n.v.t.

Beste leider:
heb enkel bij 2 stammen gezeten en daar de leiding mee gemaakt, DR komt hier niet in aanmerking dus gaat mijn keus wederom naar KOH

Slechtste leider:
niemand is een slechte leider, het werkt of het werkt niet

Meest overschatte stam:
persoonlijk had ik U-D overschat, had er meer van verwacht

Meest onderschatte stam:
ik denk dat KOH onderschat is en dat dit in onze voordeel is geweest in de oorlog

Meest overschatte speler:

dit moment is het de persoon die de afgelopen dagen op Fierce. heeft gezeten. zeer weinig tegenstand gehad

Meest onderschatte speler:
ik zou hier mezelf neer willen zetten, ik denk dat ze dit account hebben onderschat omdat het niet bekent was.
maar ik denk ook dat ze petra 05 hebben onderschat

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
de stam KOH in het geheel, erg sterk samen en goede communicatie, met ervaren en niet ervaren spelers.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
spelers die zichzelf hoog prijzen hoef ik geen stam mee te vormen. zoals ik al eerder hebt benoemd gaat het mij om de communicatie en dat ontbreekt vaak bij dit soort spelers.

Mooiste spelers naam (namen):
tears of a beauty, phuture noise, fierce. zijn alle sterke namen die blijven hangen en sterk staan

Mooiste stam naam:
hymne

Favoriete forum poster:

n.v.t.

Minst favoriete forum poster:
n.v.t.

Dikste wannabe op het forum:
n.v.t.

Dikste wannabe in het spel:
n.v.t.

Mooiste profiel foto van spelers:
Fierce.

Mooiste profiel foto van stammen:
…..

Mooiste actie van de wereld:

massa op fierce

Meest belovende speler voor de toekomst:
master roshi.

Meest belovende stam voor de toekomst:
KOH, wij gaan proberen om deze wereld te winnen.

Grootste blunder:
massa op mij gooien in het begin van de oorlog, 1 dorp heeft virtues binnen kunnen halen en er zijn massa`s clears verloren gegaan

Voor wie heb je nu echt respect:
de stam hymne

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
wimpies, hij heeft ervoor gezorgd dat we in het begin zijn door gegaan. daarna kwam de oorlog en werd het weer leuk




Dit is de eerste keer dat ik zo iets post, en ja ik prijs mijn stam hiermee omdat ze het verdienen!
 

DeletedUser47003

Guest
Meest overschatte stam:
persoonlijk had ik U-D overschat, had er meer van verwacht

Meest onderschatte speler:
ik zou hier mezelf neer willen zetten, ik denk dat ze dit account hebben onderschat omdat het niet bekent was.
maar ik denk ook dat ze petra 05 hebben onderschat

Meest onderschatte stam:
ik denk dat KOH onderschat is en dat dit in onze voordeel is geweest in de oorlog

Dit is de eerste keer dat ik zo iets post, en ja ik prijs mijn stam hiermee omdat ze het verdienen!

Wat ik ook nooit heb begrepen, -U-D- is eigenlijk gewoon een voortzetting geweest van het vroegere Rebels maar dan gefuseerd met *R*. Ineens werden we bezien als een topstam zonder dit ooit te hebben moeten bewijzen.
Daarom is het eigenlijk altijd een gevecht naar boven geweest voor ons, werden als toppers ingeschat, maar laat ons eerlijk zijn we hebben dit nooit bewezen.

Over jou onderschatten kan ik niet meespreken, weet alleen dat we heel vaak aanvallen van je zien binnenkomen en dat het je nog lukt om dingen te pakken en te behouden. Over Petra, ja nee, er is nog niet een fatsoenlijke massa geweest op deze speler bij mijn weten dus in hoeverre deze speler(s) de verwachtingen zullen waar te maken ligt er gewoon aan wat er nog gedaan wordt. Dan wil ik definitief zeggen of er een onderschatting is geweest of niet.

Persoonlijk heb ik KOH nooit onderschat, jullie stonden eerste toen ik op deze wereld werd gevraagd en sinds de range verbreding hebben jullie het voor elkaar gekregen om te blijven groeien. Ben nu vooral benieuwd naar de komende maanden/weken aangezien deze doorslaggevend zullen zijn in mijn ogen.

Je stam prijzen om de juiste redenen is goed, eigenlijk zou het zelfs moeten, maar sinds de aanvalsverbreding is er nog maar 1 maand gepasseerd. Er kan dus nog veel gebeuren :)
 
Reactiescore
64
Beste account:

Ja een lastige, ligt er aan waar naar je gaat kijken, ik vind JanD sterk staan, groeit gestaag weer door & heeft het denk ik ze account erg goed op orde, erg actief ook!


Beste stam:

Famke, als je zelf niet in de beste stam vindt zitten zou ik toch eens een sollicitatie gaan schrijven!


De beste stamspeler:

Ik kan niet over iedereen oordelen, met mensen waar wij meeste contact mee hebben, vind ik JanD & TheGreatWar! En Rotte Banaan (Jaro), maar alleen omdat die gezellig is Gedeelde eerste plek!


Het grootste ego:

1 van onze Co spelers!


Beste leider:

Ik zeg die van Famke, heb 0 aanmerkingen op & ze doen het goed in overleg!


Slechtste leider:

Ik ga niemand bashen! Slechte leiders vallen vanzelf af!


Meest overschatte stam:

KoH natuurlijk!


Meest onderschatte stam:

Hymne, gaan we nog hoop van zien denk ik


Meest overschatte speler:

Als we al overschat zouden worden zou ik onszelf neerzetten! We zijn nog niet echt getest & weinig actie kunnen tonen dan maar paar aanvalletjes


Meest onderschatte speler:

Theonl2, paar dagen pas contact mee maar ik denk dat die het spelletje echt wel goed snapt.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Zelfde als bij Beste stamspelers! & eigenlijk heel Famke!



Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

wijzelf, heel eigenwijs, nare mensen.


Mooiste spelers naam (namen):

The Famous Lapzwans, wint meteen originaliteitsprijs


Mooiste stam naam:

Famke natuurlijk


Favoriete forum poster:

Geen mening


Minst favoriete forum poster:

Geen mening


Dikste wannabe op het forum:

Geen mening


Dikste wannabe in het spel:

Rotte Banaan natuurlijk


Mooiste profiel foto van spelers:

The famous Lapzwans, Homer for president!


Mooiste profiel foto van stammen:

Famke, ze mag er wezen!


Mooiste actie van de wereld:

Elke gezamenlijke aanval, zoals oorlog hoort!


Meest belovende speler voor de toekomst:

Ik weet niet of dit nog van toepassing is, anders zou ik hier JanD neer zetten, die zie ik wel eerste worden.


Meest belovende stam voor de toekomst:

Famke, we gaan winnen!


Grootste blunder:

Daar doet niemand aan toch?


Voor wie heb je nu echt respect:

Voor iedereen die serieus actief is maar lol er van blijft inzien!


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Alle actieve spelers!

Ook voor mij de eerste keer! Lachen om keer te maken! Fijn weekend mensen!
 

DeletedUser47003

Guest
De beste stamspeler:

Ik kan niet over iedereen oordelen, met mensen waar wij meeste contact mee hebben, vind ik JanD & TheGreatWar! En Rotte Banaan (Jaro), maar alleen omdat die gezellig is Gedeelde eerste plek!

Dikste wannabe in het spel:

Rotte Banaan natuurlijk

Ik ben gezellig maar ook ineens een wannabe?
Kwetsend :(
 

DeletedUser77953

Guest
Beste account: Gekkebert denk ik? By far meeste punten en prima OD ondanks dat die bijna niemand kan aanvallen. Account heeft ook op andere werelden bewezen het spel te beheersen. Verder wellicht Petra? Edelt wel gewoon van tegenstanders en groeit lekker door. Lekkere OD ook.
Beste stam: KoH, Staan op grote afstand nummer 1 en hebben al 2 spelers van Famke:)redface:) weggespeeld. Massa van Famke op de spelers in het oosten hebben ze ook wel oke afgeslagen. Dit is de stam om te verslaan momenteel.
De beste stamspeler: Uh, kan alleen over mijn eigen stam spreken en daar gaat dat wel gelijk op. Iedereen is bereid clears en deff te leveren en een VVtje te doen wanneer ze beschikbaar zijn.
Het grootste ego: Ik weet van mezelf dat ik wel een grote ego heb, maar niks mis met een beetje ego. Denk niet dat er iemand zich hierin onderscheidt. Wellicht die Master Roshi, komt wel over als een gekkie.
Beste leider: Leiding KoH, Famke en Hymne. Deze stammen gaan het bepalen en hebben tot nu toe laten zien prima keuzes te maken. Ik zelf zou wellicht andere dingen doen dan sommige leiders (Hymne en KoH NAP), maargoed.
Slechtste leider: Niet perse een slechte leider die ik ken al zullen er genoeg zijn.
Meest overschatte stam: Hymne, stelletje amateurs spelen daar denk ik. Ze willen alleen maar vrede en besluiten nu nadat ik ze pussy's heb genoemd om eindelijk eens om de diplomatische relaties die ze met ongeveer de hele wereld hebben op te zeggen.
Meest onderschatte stam: Die gekkies bij CBT misschien? Liggen allemaal op elkaar
Meest overschatte speler: Japhille, dat lijkt me een noobje jezus. Enige strategie is 'block ok' en af en toe een recap 6 uur later. `Kom op nou.
Meest onderschatte speler: m.v.d.t wellicht? Hebben lekker wat dorpen gepakt bij de massa. Zijn nog steeds noobs maar niet zo grote noobs als men denkt. Daarnaat gaat Jand straks iedereen wegspelen mark my words.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Nou ik ben niet echt tevreden in mijn huidige stam, maar volgens mij zijn de andere stammen niet perse beter dus op deze wereld gaan we binnenkort solo verder denk ik.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niet perse iemand.
Mooiste spelers naam: Lapzwans klinkt wel leuk.
Mooiste stam naam: Vroom Vroom
Favoriete forum poster:
Jullie zijn allemaal mijn favoriet <3
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: japhille
Mooiste profiel foto van spelers: jand sowieso.
Mooiste profiel foto van stammen: Hymne
Mooiste actie van de wereld: Niet voor mij persoonlijk, maar denk de massa op fierce? Was een grote account en is nu wel weggespeeld al was het niet heel moeilijk met zijn ligging.
Meest belovende speler voor de toekomst: Phuture Noize wij gaan de boel op stelten zetten!! Daarnaast Early. Super leuke ligging en zitten volgens mij enorm goede spelers op nu.
Meest belovende stam voor de toekomst: Hymne? Hebben nu eindelijk eens iniatief genomen door niet meer een NAP of BG te hebben met elke stam op deze wereld.
Grootste blunder: Toen ik weer begon met dit klere spel.
Voor wie heb je nu echt respect: Wouter (PN) en Bram (Virtues) Spelen beide echt al lange tijd en ze zijn nog steeds even aardig als de dag dat ik ze ontmoette.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Gezellige spelers waar ik over van alles mee kan praten. Met de noobjes van m.v.d.t heb ik nu wel leuke gesprekken :)

Ik hoop dat meer gekkies nu een lijstje gaan maken.
 

DeletedUser78605

Guest
Beste account:
Fierce., & PN wil ik hier dan toch neerzetten. Ken beide spelers niet echt, kort mee samen gezeten maar beide account's zijn stabiel en komen zo ook over.
Verder noem ik toch ook mijn eigen accountje, ik weet hoe het account er voor staat, de spelers die erop spelen. Vind dat wij wel bij de top 3 horen :p
Beste stam:
Famke wel. Laten nog niet heel veel spectaculairs zien, alles een beetje half werk. Massa op Dekoster, niet afgemaakt. Massa op Koh, ook niet echt schokkend. Maar toch is het een stam die verder denkt. Diplomatisch het spelletje echt wel doorheeft en ook de nieuwe leden die ze hebben aangetrokken, iets minder niveau imo, maar slim als je kijkt naar de wereld.
De beste stamspeler:
Zet hier gewoon lekker egoistisch mijzelf neer, ga mij niet helemaal ophelderen, anders kan ik ook bij de award hier onder.
Het grootste ego:
Gaat voor mij nog steeds naar Bram, Victorious. De "ruzie" die wij in het begin hadden ging nergens over. Mijn mening over jou is ook niet heel makkelijk meer te veranderen. Plus het feit dat je tegen mij kon liggen en ook weer weg bent gegaan, tja.
Beste leider:
Famke en Hymne denk ik dan toch wel. Famke heb ik eigenlijk al uitgelegd en onze leiders kies ik dan door de manier van dingen aanpakken. Heel open zijn en ook echt mensen helpen en opleiden als het ware. Een vrij rustige en fijne manier van leiding geven.
Slechtste leider:
Echt een slechte wil ik nog niet noemen, ben wel benieuwd welke leiders echt door de mand zullen vallen.
Meest overschatte stam:
DR, die zet ik hier neer, puur omdat ik hoop dat die iets gaan doen op deze wereld. Dus als jullie dit lezen, iets meer actie en iets minder schuilen achter vriendjes :p
Meest onderschatte stam:
Koh denk ik dan. Een stam die je niet makkelijk kan meten en er zitten een hoop noobjes in. Maar stiekem zitten er ook wel wat spelers in de het spelletje wel kennen. Als ze elkaar goed kunnen helpen, kan het nog een leuke stam worden.
Meest overschatte speler:
Bucep, ik heb je zelf naar Famke gehaald, waar ik toen je er in zat al spijt van had. Je bent een aardige gast, maar het ontbrak er toen ng enorm aan. Hoop dat je al weer wat bij bent gepraat en verder ontwikkeld :)
Meest onderschatte speler:
m.v.d.t. Onlangs een gesprek mee gehad en ben benieuwd welke kant dat ze gaan kiezen. Zitten leuke spelers op!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Hoe heette die noob ook al weer van Royalpsycho (Roel)
En Dimitri natuurlijk, speel geen wereld meer zonder die man. Iemand moet je auto kunnen keuren!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Bijna iedereen is wel welkom. Of je het spel nu snapt of niet. Zolang je leergierig bent, ben je welkom (dit is een uitnodiging :D)
Mooiste spelers naam:
The Famous Lapzwans, leuke naam!
Mooiste stam naam:
Hymne, lekker standaard voor je eigen naam gaan. Waarom heb je hem anders bedacht als je hem niet de mooiste vindt!
Favoriete forum poster:
Als Loyalpsycho eens post, kan ik er wel om lachen, verder is het hier dood, dus ben je al snel een favoriet.
Minst favoriete forum poster:
Mensen die niet tegen een stootje kunnen.
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:

PN, ik hou van vrouwen. Zeker wanneer het een plaatje is en niet kan praten :p
Virtues, lekker eenvoudig, TW thema erin verwerkt. Vind ik ook wel mooi!
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:

Bram die een aanval opende op een afwezige Jky en nog steeds dorpen verloor.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Jky
Meest belovende stam voor de toekomst:
Koh, ik verwacht veel van die kant!
Grootste blunder:
In de stam gaan met Dimitri.. Want ik heb helemaal geen auto.
Voor wie heb je nu echt respect:
Mijzelf, als je geen respect hebt voor jezelf, kom je er ook niet :)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Wil graag een SO doen naar Early, naar Bas, Ewold en klein beetje naar Dimi. Dikke SO naar Willem en mijn co. En een bedankje naar alle mensen die mij irriteren op deze wereld. Door jullie blijf ik scherp!

Beste account:
Zijn we al ver genoeg op deze wereld om je eigen account te mogen noemen?
Tears als sterkste account :)
Beste stam:
Hymne, zou niet in een andere willen zitten. Kleine overmacht van Koh en slaafjes. Maar een dikke 120 mil vs 55 mil, toch dikke prima. Kwaliteit aanwezig, dus komt wel goed.
De beste stamspeler:
Bram, wat die over heeft is mooi om te zien. Ook Carlo van Tears die veel tijd steekt in andere hun account's
Het grootste ego:
De speler rotte banaan toch wel. Een account dat werkelijk waar nog niets heeft laten zien op deze wereld, behalve internen en dorpen ruilen. Een account dat zelfs in oorlog was met Koh en daar ook niets heeft laten zien. Nu overgestapt is naar Koh met het verhaal dat ze zijn gestabt door oud famke, terwijl ze nooit echt mee deden in de oorlog ;)
Beste leider:
Willem zie ik zelf graag aan het roer staan. Bekend met zijn manier van werken en dat slaagt vaak.
Slechtste leider:
Eigenlijk alle stammen zonder een eigen zegje. Of als hulp stammetje dienen in opdracht van. Geen ruggengraat.
Meest overschatte stam:
CBT, heeft zich even staande weten te houden. Maar door de samenwerking die ze zijn aangegaan met Koh komt er enkel maar meer druk te staan op hun en verliezen ze dus ook dorpen.
Meest onderschatte stam:
Rain
Meest overschatte speler:
Asteek, ik had wel verwacht dat die iets kon.. Maar als zelfs dodgen te lastig is..
Meest onderschatte speler:
Tears :D Je komt er wel achter als je ons front
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Lazy, iemand moet mijn scripts kunnen personaliseren <3
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Rotte banaan, meeste van koh
Mooiste spelers naam:
Mijn eigen, anders had ik hem niet gekozen
Mooiste stam naam:
Hymne
Favoriete forum poster:
Roshi? Niet altijd even helder of slimme opmerkingen, maar is actief en houdt het forum nog actief aan de kant van Koh
Minst favoriete forum poster:
- Hoe meer mensen op het af, hoe gezelliger
Dikste wannabe op het forum:
-
Dikste wannabe in het spel:
Rotte banaan, om erbij te horen, moet je überhaupt wel eerst meedoen ;)
Mooiste profiel foto van spelers:
Tears/ PN
Mooiste profiel foto van stammen:
-
Mooiste actie van de wereld:
Rondje faken op Asteek met een paar random clears.. Netjes gedefft
Meest belovende speler voor de toekomst:
Jand, komt wel goed :D
Meest belovende stam voor de toekomst:
UD
Grootste blunder:
Mijn front met Asteek stacken met de gedachte dat hij iets kan waarmaken
Voor wie heb je nu echt respect:
De gehele stam, ik heb soms een wat grote mond, maar dat hebben jullie soms nodig :p
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Carlo, Willem en Koh spelers. Muchos gracias!
 

DeletedUser47003

Guest
Het grootste ego:
De speler rotte banaan toch wel. Een account dat werkelijk waar nog niets heeft laten zien op deze wereld, behalve internen en dorpen ruilen. Een account dat zelfs in oorlog was met Koh en daar ook niets heeft laten zien. Nu overgestapt is naar Koh met het verhaal dat ze zijn gestabt door oud famke, terwijl ze nooit echt mee deden in de oorlog ;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Rotte banaan, meeste van koh
Dikste wannabe in het spel:
Rotte banaan, om erbij te horen, moet je überhaupt wel eerst meedoen ;)

3x een vermelding waardig, zometeen ga ik me nog gevleid voelen :oops:
Ergens vind ik het wel lief dat ik zoveel aandacht waardig ben, nooit gedacht dat dit zou gebeuren.

Om even op je eerste nominatie te reageren: Ik was lange tijd niet aanwezig idd, alleen dan via vv's draaien en os leveren. Voordien was er natuurlijk ook geen direct front tussen mij en een KOH speler (tot daniel49 wegviel had ik eigenlijk geen front) dus het enige dat ik kon doen was lange afstandsedels sturen, clears eropuit sturen en vv's draaien mocht dit nodig zijn. Pas in de laatste 1,5 maand heb ik dan een front gekregen en toen ben ik idd wat dorpen verloren door het plotsklaps op delete gaan van daniel en een tekort aan def.
Dat jij hier niet van op de hoogte bent is 1 ding, maar dat je mij nu gaat lopen afkraken omdat ik niet genoeg zou hebben gedaan terwijl je er niets van weet gaat er misschien wat over.
Jij loopt ook rond te brullen dat je de beste bent, maar je bent nog maar net de oorlog gejoined. Oké een stuk of 25 dorpen erbij sinds het begin van de oorlog (alhoewel hier cbt en bb's ook bij in zitten), maar dit is nog niet iets dat echt wow is... Oprecht benieuwd of je je grootspraak gaat kunnen staven.

Om dan op je tweede nominatie te reageren: ondertussen is dat gevoel wederzijds, ik had gedacht dat aangezien je een mod was je wel beter zou weten dan ongeïnformeerd ergens op lopen reageren maar blijkbaar doe je dat niet (of je hebt teveel haatgevoelens voor me of iets dergelijks?), spijtig maar ik had het kunnen zien aankomen.

Om dan op je laatste punt te reageren, ik zou er niet bij horen? Bij wat dan als ik vragen mag? Je elite clubje telt niet hé, daar heb ik nooit bij willen horen. Jij loopt mij hier af te kraken omdat ik 1x zeg dat je hooghartig doet, ik heb niet mijn mening over je gegeven, je niet eens beledigt (of is feiten zeggen tegenwoordig iemand beledigen?) en toch probeer je mij hier overal door het slijk te halen. Doe gerust verder, het is maar een spel en de mening van iemand hier over mijn persoon doet me echt niets eigenlijk.

Als je verder wilt doen met zo te reageren doe je maar, ik heb wel belangrijkere dingen te doen in mijn leven. Laat dit dan ook een afscheidskus zijn van mij naar jou toe.
 

DeletedUser78605

Guest
3x een vermelding waardig, zometeen ga ik me nog gevleid voelen :oops:
Ergens vind ik het wel lief dat ik zoveel aandacht waardig ben, nooit gedacht dat dit zou gebeuren.

Om even op je eerste nominatie te reageren: Ik was lange tijd niet aanwezig idd, alleen dan via vv's draaien en os leveren. Voordien was er natuurlijk ook geen direct front tussen mij en een KOH speler (tot daniel49 wegviel had ik eigenlijk geen front) dus het enige dat ik kon doen was lange afstandsedels sturen, clears eropuit sturen en vv's draaien mocht dit nodig zijn. Pas in de laatste 1,5 maand heb ik dan een front gekregen en toen ben ik idd wat dorpen verloren door het plotsklaps op delete gaan van daniel en een tekort aan def.
Dat jij hier niet van op de hoogte bent is 1 ding, maar dat je mij nu gaat lopen afkraken omdat ik niet genoeg zou hebben gedaan terwijl je er niets van weet gaat er misschien wat over.
Jij loopt ook rond te brullen dat je de beste bent, maar je bent nog maar net de oorlog gejoined. Oké een stuk of 25 dorpen erbij sinds het begin van de oorlog (alhoewel hier cbt en bb's ook bij in zitten), maar dit is nog niet iets dat echt wow is... Oprecht benieuwd of je je grootspraak gaat kunnen staven.
Het enige dat je tot nu toe hebt gedaan is idd bb's edelen en internen. Dat je geen front hebt weten te krijgen is een fout in het rekruteren van je oude stam imo. En voor iemand die nu in Koh zit, moet je weten dat CBT bij jullie hoort. Dus gewoon onderdeel van jullie groepje. En vraag verder eens aan Asteek hoe het hem afgaat om langs ons te liggen :)
Om dan op je tweede nominatie te reageren: ondertussen is dat gevoel wederzijds, ik had gedacht dat aangezien je een mod was je wel beter zou weten dan ongeïnformeerd ergens op lopen reageren maar blijkbaar doe je dat niet (of je hebt teveel haatgevoelens voor me of iets dergelijks?), spijtig maar ik had het kunnen zien aankomen.
Dat ik een mod ben heeft er niets mee te maken. Op casual 6 ben ik gewoon een speler en heb verder geen privileges. Mag hier ook gewoon modder gaan gooien :)

Om dan op je laatste punt te reageren, ik zou er niet bij horen? Bij wat dan als ik vragen mag? Je elite clubje telt niet hé, daar heb ik nooit bij willen horen. Jij loopt mij hier af te kraken omdat ik 1x zeg dat je hooghartig doet, ik heb niet mijn mening over je gegeven, je niet eens beledigt (of is feiten zeggen tegenwoordig iemand beledigen?) en toch probeer je mij hier overal door het slijk te halen. Doe gerust verder, het is maar een spel en de mening van iemand hier over mijn persoon doet me echt niets eigenlijk.

Als je verder wilt doen met zo te reageren doe je maar, ik heb wel belangrijkere dingen te doen in mijn leven. Laat dit dan ook een afscheidskus zijn van mij naar jou toe.

Doelde hier op het meedoen in de wereld. de skill van bb's edelen die heb je ondertussen wel voltooid!
 
Bovenaan