Stabkoning Gulmea

DeletedUser79979

Guest
Beste AF-passant,

Indien je niet geïnteresseerd bent in een ouderwetse backstabverhaal, dan adviseer ik je om dit topic te mijden.

Wie ben ik? Een speler die rond 2008 is begonnen, altijd trouwe stamspeler geweest die op wereld 5 een 23-tal dorpjes had en op wereld 21 had ik er een 19-tal. Sinds een aantal maanden geleden terug begonnen met TW spelen, en wat is TW veranderd zeg... De vereiste van een topspeler zijn veranderd, op een ongelofelijke negatieve manier voor de alledaagse gemiddelde tw-speler die geen geld in TW wilt stoppen.

Soit, Ik wil jullie even het verhaal schetsen van de huidige nummer 12 op wereld 66. een echt toppertje hoor

Gulmea, geen idee wat de naam betekent, zou zomaar nietsnut of verrader in het latijns kunnen betekenen. Toen ik het heb gegoogeld kwamen er een heleboel kwasten tevoorschijn bij google afbeeldingen. Komt inderdaad overeen met hun persoonlijkheid.

Zij kwamen zelf naar mij toe met de vraag of we gaan samenwerken, ja goed, altijd handig een bg in de buurt niet? Dacht ik ook. Jammer dat het beeld van samenwerken bij iedere speler blijkbaar een andere interpretatie kan hebben... met als gevolg dat ie gewoon op een dag beslist om mijn dorp te edelen. Allright dan, als je zo een virtueel spelletje wilt winnen...

Bijlage 1.jpg

Bijlage 2.jpg

Alleen, hij was nog niet aan zijn proefstuk toe. Eens een dief, altijd een dief zeggen ze, nou, kan je misschien bij backstabbers ook wel zeggen. Het was me al opgevallen dat ie ineens uit zijn vroegere stam was gegaan. Dag later had ie een oud stamgenoot geëdeld. Tiens, straf vond ik. Misbruik maken van het feit dat je weet wat uw stamgenoot zijn aanvalsdorp is, is gewoon laf Het antwoord van deze gentleman's was natuurlijk naar het niveau waar zij zich bevinden, enorm goedkoop

Bijlage 3.jpg

Stam verandering.jpg
Overnames.jpg

Tot slot zijn deze kwasten gefuseerd met ginodw. Wat blijkt? Enkele dagen later speelt gino al niet meer op hun account. Hij is gestopt zeggen ze, Waarom zou iemand die net gefuseerd is, zo snel stoppen daarna? Een raar geurtje heeft dat.

En ohja Gulzigmea, heeft op zijn profiel 4 spelers staan dat hun BG's zijn. Allemaal spelers rond de 1-2,5 K in de directe omgeving van hun.
Waarom zou je spelers aanvallen als je met jan en alleman BG kan zijn en wanneer het jou uitkomt, hun dorp kan overnemen toch?

Beste spelers van wereld 66, begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet gefrustreerd omdat ik geëdeld ben.
(Daarvoor heeft hij trouwens hulp gehad van 3 andere spelers die hun clears hebben opgeofferd)
Laat een speler die op deze manier geen hoofdrol spelen in W66, succes
 
Reactiescore
300
Helaas heb je het mis, ik ben nu een Speler op gulmea..

We hadden geen opzegtermijn afgesproken of geen niet aanvalspact..

Ik had ook geen idee wat zijn troepen waren en wou in het begin samenwerken met hem hij wou PP farmen en ging meteen in het Noorden edelen en wat doet hij hij edeld weer een dorpje in ons cluster. Terwijl dit de de druppel was en dan hebben beslist om hem te edelen.. dit was ook gebeurd indien er een opzegtermijn was van bv 48 wat er nu niet was een samenwerking was er wel maar indien de speler aangaf meteen bij het edelen naar het noorden te gaan in de rim en dan een dorpje kiest naast zijn dorpje midden in ons cluster was dit genoeg reden voor het team om hem te edelen.

Vervolgens hebben we gezegd hij in de weg ligt en we de aanval gingen openen op hem.. indien we een NAP of PBG hadden en een opzeg van bv 48 uur dan hadden we ons daaraan gehouden en daarna het vuur geopend.

Lordpj het dorpje dat we hadden overgenomen was gestopt en dus helemaal geen stab

Gino was een fusie en die speler is helaas gestopt op het account hij zei dat hij het te druk had en heeft een week niks laten horen en kregen hem op discord niet te pakken nog altijd niet trouwens als die terug is dan is hij welkom want we hebben gefusioneerd met hem.

Verder is deze speler alleen gefrusteerd omdat hij zijn dorpje jammer genoeg kwijt is.

Ojaa onze PBG in het profiel zijn kennissen of mensen dat ik gecontact heb en die gaven meteen aan ik hun dorpje mag nadat ze hebben PP gefarmt :)

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
Gulmea verstaat onder een samenwerking zeker een edelbaar target?
Als jullie enig fatsoen hadden gehad dan had je hem een dag of 3 gegeven alvorens hem aan te vallen.
Bijzondere vieze en lage aktie dus.
 
Reactiescore
300
Dit was vooraf niet afgesproken en de speler heeft zich niet aan de afspraken gehouden ipv in het noorden rim te edelen nam hij een dorpje in ons cluster
 
Reactiescore
3.452
Dit was vooraf niet afgesproken en de speler heeft zich niet aan de afspraken gehouden ipv in het noorden rim te edelen nam hij een dorpje in ons cluster
Laat de afspraken eens zien?

Vooraf niet afgesproken? Dat zijn de ongeschreven regels als je een beetje fatsoen in je donder hebt!
 
Reactiescore
3.536
Beste spelers van wereld 66, begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet gefrustreerd omdat ik geëdeld ben.
Laat een speler die op deze manier geen hoofdrol spelen in W66, succes

Ons waren de stabs ook al opgevallen.

Als het een troost mag zijn, mijn account ligt vlakbij en een confrontatie op termijn is onvermijdbaar. Wordt vervolgd!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Dit was vooraf niet afgesproken en de speler heeft zich niet aan de afspraken gehouden ipv in het noorden rim te edelen nam hij een dorpje in ons cluster


Samenwerking dien je op te zeggen voor je gaat edelen met termijn, of persoon moet hebben geschonden. Heb je vast dan bewijs van?
 

DeletedUser79979

Guest
Dit was vooraf niet afgesproken en de speler heeft zich niet aan de afspraken gehouden ipv in het noorden rim te edelen nam hij een dorpje in ons cluster

hmm ik kom de afspraken niet na? Ik heb het uitdrukkelijk gevraagd, en zelfs voorgesteld of jij het dorp wou, leugen na leugen, zal het even in het rood kaderen moest je chronisch geheugenverlies hebben.

Edel 1.jpg


Edel 2.jpg
 
Reactiescore
3.536
Oh lol Gulmea zit keihard te liegen!

Dikke stab dus.

Toen was het nog niet in hun cluster! Dat werd het later wel dus toen was het wel een stab opeens! Dus mochten ze hem wel edelen voor het edelen van een dorpje dat later in hun cluster kwam te liggen!
 

DeletedUser79979

Guest
Trouwens, om Gulmea zijn loyaliteit nog eens te benadrukken, en omdat hij zich op een belachelijke wijze er probeert uit te lullen zal ik met een ander voorbeeldje aantonen hoe loyaal hij is. Eerst vraag hij aan mij om een speler te scouten van DKF, wat ik gedaan heb. 3 dagen later vraag ik om een speler te clearen (had amper 300 zw 100 speer ofso) ineens kan hij dat niet doen omdat ze BG zijn. Hij had niet gezien dat ze BG zijn, kan gebeuren he

Scouts 1.jpg

scouts 2.jpg

scouts 3.jpg
 
Reactiescore
3.452
Lordpj het dorpje dat we hadden overgenomen was gestopt en dus helemaal geen stab
Moeten wij je nog op je woord geloven? Je leaved de stam en edelt je ex stamgenoot na 1 dag al?:p
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ga nou maar geen welles nietes discussie aan met Jannes, dat verlies je toch.

Ben t overigens wel met Jannes en Inge eens :p
 
Reactiescore
300
Logisch dat we zeiden dat hij het dorpje mogt wij gaan geen 1k dorpje nemen :) maar zagen hier de intesie van de speler dondal die ons had gezegd eerst meteen naar het noorden te verhuizen.. Wat dus duidelijk niet het geval was en wou hier clusteren..

Je gaat nergens afspraken vinden waarin staat dat er een opzegtermijn is of een NAP of na de opzegging hoeveel uur nap helemaal niet.

Hahaha die speler van DKF dat we hebben geedeld is een RL vriend van mensen in mijn buurt en die hebben aangegeven hii op skireis vertrok en ook geen tijd meer had en hij ging stoppen :)
 
Reactiescore
300
Er staat niks maar dan ook niks over een opzegtermijn..

Je komt me beschuldigen van 2 zaken waar je totaal niks van afweet of bewijzen hebt van die spelers waar ik iets verkeerd gedaan heb wat ik totaal niet gedaan heb laat dit duidelijk zijn.
 
Bovenaan