We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Klopt, maar met een groot aflopend aantal spelers, zie Underground zijn post = slechts 70 spelers met één dorp. Zelfs al zouden die 70 spelers allemaal 100 keer herstarten. Zou dat slechts een paar procent extra dorpen opleveren (totaal: 18300)
 

DeletedUser69112

Guest
Wie speelt hier nog actief van de 'oude' garde?

Succes é
 

DeletedUser69389

Guest
Wie speelt hier nog actief van de 'oude' garde?

Succes é
Van de oude garde toen jij hier nog speelde: Randy, Rogier, Timo, Emile, Devin, Kevin, Jeremy, Timo, Aldo, Roald, Lennart, Huib en Jos soms, Bonaya soms er nog. Tegenwoordig spelen een Fred, Boris, Maarten, Warre, Leon, Laurens nu actief, Ian en een Steven Global Knowledge er ook bijv. ikzelf natuurlijk ook hihi.
 
Reactiescore
37
Bij deze zou ik Vix-x willen feliciteren met de winst van deze wereld. Aangezien sommige leden van GI het toffer vinden om hun eigen leden aan te vallen dan de vijand denk ik niet dat jullie nog veel tegenstand zullen hebben. De helft van GI staat op delete en zal binnen de kortste keren barbaren.

Unwedmuppet dank u om ons van dag 1 dwars te zitten met u onozele spelletjes en u 700 NAP's.
Voor de mensen met wie ik echt wel goed kon samenwerken, misschien tot op een andere wereld.

grt
Brucken
 

DeletedUser77348

Guest
Dat is de grootste domste oneerlijke laffe speler ooit op tw een schande die unewedmuppet als je daarvoor een spel wilt spelen jawwade zeg niveau als de topstam deze speler aanvaard op het einde van de rit dan hebben ze hun eigen MB leden een hak gezet

En zeer onneervolle actie

Want veel beleeftijd en respect voor mede speler heeft vix-x ook al niet want vlekje kan zomaar onrespectvol pm sturen naar tegenstanders

Grote smet voor de winnaars

Geef een voorbeeld toen ik het vroeg
Maar het heeft er nooit van gekomen zijn veronderscghuldigen

In mijn ogen zijn Jullie een laffe stam die gewonnen hebben

Als die muppet bij jullie komen en zulke gedrag aanvaard hebben van vlekje top stam in kils maar niet als mens,


Dit was de druppel voor mij om te stoppen en in BB te gaan muppet natuurlijk voor de zoveelste keer maar hij niet alleen
Os die terug getrokken wordt weer juist voor de aanvallen zo kan je nooit deftig strijden

Wereld 59 zal bij mij blijven als Vix
Een laffe stam onrespectvol voor de tegenstanders die nog strijden power misbruiken en regels oplegde en zwakke karakters bij de tegenstanders lam legt met voorstellen te doen dat ze hun eigen stamleden en vooral BG vrienden latere en in het begin staduim een hak zetten continue

Os terug trekken juist voor de aanvallen
Info over de aanvallen doorverwijzen waar fake waar clears waar losse edels

Prachtige wereld dit van Vix


Terechte winnaars op een zielige manier
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Wat loop je nu weer te raaskallen?

Binnen vix-v heeft vlekje ook de wind van voren gehad, meeste mensen vonden dat idd niet netjes hoe hij handelde in de pm, er volgde verder geen acties want die had die al gehad doordat jij in een zeer overdreven reactie ging kataen.

En wat zeg je nou allemaal over muppet? Er is nooit iets afgesproken met hem, er was door meerdere vix-v leden met hen gesproken over koetjes en kalfjes, maar dat deed ik bijvoorbeeld ook met mathiver, thrashcan, jou en dewitje, beetje gezellig pmen is altijd leuk en houd de sfeer goed terwijl je elkaar edelt.

Geen idee wat muppet allemaal heeft uitgespookt, maar dat vix-v ermee te heeft zuig je nu letterlijk uit je duim.
 
Reactiescore
217
Ook al was ik er maar op de laatste adem van de wereld toch vond ik het heel gezellig en leerrijk samenwerken met alle leden van vix-v wat oude bekenden en nieuwe gezichten.
Sws een bedankje aan iedereen op whale om mij er bij te laten en laten we het mooi en clean afmaken x)
 

DeletedUser78972

Guest
Haha @Trek je zegt nu zelf ook een paar keer laf en je hebt in het verleden zovaak gezegd dat de Kata afspraak laf is enzv.
En nu ging je huilen omdat iemand je lafaard noemt en smijt je katas en ging je op del.
Dus veel recht van spreken heb je niet en zeker niet op deze manier van formuleren.

En bedankt @Brucken het zat eraan te komen.
Maar wat ik niet snap is dat jullie unwedmuppet nooit hebben aangepakt voor die stab? Heb er ook niks hier op het AF van gelezen.
Als jullie contact hadden gezocht met Vix-V had er misschien wel een oplossing gekomen om hem aan te pakken voor deze actie op eigen leden.(ondanks hij contact heeft met sommige van ons)

1 ding kan ik jullie garanderen, dat is dat hij nooit in vix-v zal komen en stiekem weten we allemaal dat dat zijn doel was dmv alle napjes enzv.

Bedankt voor het enigzins doorspelen(Wat veel beter had gekund om eerlijk te zijn).
 

DeletedUser69389

Guest
Haha @Trek je zegt nu zelf ook een paar keer laf en je hebt in het verleden zovaak gezegd dat de Kata afspraak laf is enzv.
En nu ging je huilen omdat iemand je lafaard noemt en smijt je katas en ging je op del.
Dus veel recht van spreken heb je niet en zeker niet op deze manier van formuleren.

En bedankt @Brucken het zat eraan te komen.
Maar wat ik niet snap is dat jullie unwedmuppet nooit hebben aangepakt voor die stab? Heb er ook niks hier op het AF van gelezen.
Als jullie contact hadden gezocht met Vix-V had er misschien wel een oplossing gekomen om hem aan te pakken voor deze actie op eigen leden.(ondanks hij contact heeft met sommige van ons)

1 ding kan ik jullie garanderen, dat is dat hij nooit in vix-v zal komen en stiekem weten we allemaal dat dat zijn doel was dmv alle napjes enzv.

Bedankt voor het enigzins doorspelen(Wat veel beter had gekund om eerlijk te zijn).
Als die in Vix-V zou komen dan zou de wereld zeker nog niet afgelopen zijn, omdat er dan net zo goed een deel weer zou vertrekken hahaha. Ware het niet dat niemand hem zou willen. Hoe aangenaam die kerel ook is.
 
Reactiescore
37
Haha @Trek je zegt nu zelf ook een paar keer laf en je hebt in het verleden zovaak gezegd dat de Kata afspraak laf is enzv.
En nu ging je huilen omdat iemand je lafaard noemt en smijt je katas en ging je op del.
Dus veel recht van spreken heb je niet en zeker niet op deze manier van formuleren.

En bedankt @Brucken het zat eraan te komen.
Maar wat ik niet snap is dat jullie unwedmuppet nooit hebben aangepakt voor die stab? Heb er ook niks hier op het AF van gelezen.
Als jullie contact hadden gezocht met Vix-V had er misschien wel een oplossing gekomen om hem aan te pakken voor deze actie op eigen leden.(ondanks hij contact heeft met sommige van ons)

1 ding kan ik jullie garanderen, dat is dat hij nooit in vix-v zal komen en stiekem weten we allemaal dat dat zijn doel was dmv alle napjes enzv.

Bedankt voor het enigzins doorspelen(Wat veel beter had gekund om eerlijk te zijn).

Natuurlijk zat het er aan te komen als de helft van GI niet wil aanvallen of het te moeilijk vind om gezamelijk aan te vallen. liever elke apart 50 clears sturen op iemand met 600 dorpen. en dan komen zagen dat ze geen winst boeken.
Unwedmuppet is de lafste speler die ik ooit gezien heb. met al zijn buren had hij een NAP en als je ook maar 1 keer durfde iets zeggen dan ging hij veranderen van stam. Liever zijn dorpjes houden tegen SaveTheWhale want SaveTheWhale was niet akkoord dat hij die aan iemand anders zou geven. What the f$$ck? Wat kom je dan doen in dit spel. Ik wou hem een half jaar geleden al opruimen maar elke keer was het nee, nee en nee.
Het laatste wat ik doe op deze wereld is al mijn troepen op hem smijten.

Sorry moest er ongepaste taal in staan. Bij deze mijn excuses dan.
 

DeletedUser67275

Guest
Allereerst, wil ik Vix-V feliciteren met de wereldwinst. In mijn ogen 100% de verdiende winnaar.

Dit is voor mij een wereld geworden waar ik letterlijk mijn ogen heb uitgekeken. Ikzelf ben in de kerstvakantie op het account fansyboy02 gesprongen, omdat W62 eigenlijk zou goed als klaar was. Ik bofte, want ik kwam op een leidersaccount en dus kon ik direct allemaal lijntjes uitgooien naar bekenden van mij of zij nog op een accountje willen spelen. Activiteit en wat extra ervaring was dringend nodig. Aanvankelijk lukte dit ook en langzaam maar zeker druppelden er spelers extra in de gemaakte skypechat.

Toen we bezig met een plan waren, viel er doodleuk een lijstje op de deurmat van mn CO, met alle naps die er waren en persoonlijke naps, waardoor direct alle plannen in het water konden. Vix had het blijkbaar zo voor elkaar met naps met aflooptermijn van maanden (?) dat we vanuit onze sterkste hoek, noordoost, geen actie met Rose konden doen om gaten te dichten. GI daarentegen had het wat minder voor elkaar om een speler als Unwedmuppet in de stam te hebben en te houden. Een speler waar ik echt van heb staan kijken. Unwedmuppet vond het leuk om alleen aan zijn persoonlijk succes te denken. Hij wilde graag een ongelooflijke AVDD award neerzetten. Dat is natuurlijk een goed iets, maar niet als die aanvallen op een inactieve speler van zijn eigen stam is.

Verder, toen Flipping Pages definitief gebroken was, nam Unwedmuppet de VV aan om ermee te experimenteren of whatever. In plaats van iets leuks ermee doen vond hij het nodig om eigenlijk enkel met Vix te pm'en. Pm'en is altijd leuk, en doe ik ook geregeld met mijn vijand. Alleen, de beheerder van Flipping kwam nog eens online, en stuurde ons gesprekken door die Unwedmuppet gevoerd heeft met een Vix speler (naam is niet nodig vond ik, want betreffend account mag zich namelijk schamen door dingen die gezegd zijn over eigen stamleden). Unwedmuppet heeft hier meermaals aangegeven graag nog naar Vix te gaan en gehoopt dat spelers wat voor hem konden regelen.

Daarnaast, kan Vix bevestigen dat Unwedmuppet Vix hielp? Er zouden bewijzen zijn dat Unwedmuppet OS heeft gestuurd naar Savethewhale. Door deletes kan ik het niet meer laten zien, maar ik neem aan dat Savethewhale, dienend in de loyale stam Vix, dit wel kan bevestigen/ontkennen.

En als klapper op de vuurpijl, nog zijn eigen, misschien haast het enige, (semi)-actieve GI lid aanvallen is natuurlijk om te huilen.

Dan rijst er nog een enkele vraag op vanuit ons: zijn er aanvalsplanningen vanuit Unwedmuppet doorgestuurd naar Vix? Het scheen steeds het geval te zijn dat jullie perfect wisten waar en wat, en dat net voor de aanvallen op ons, Unwedmuppet zijn def terug wilde hebben. Een eerlijk antwoord zou prettig zijn.

Hoe dan ook, genoeg over hem. Het is niet zijn verdienste dat Vix de wereld gewonnen heeft en wij (GI) verloren hebben. Meer dan terechte overwinning, waar niemand over zal, kan en mag twisten. Wel één met een gekleurd randje helaas als je het mij vraagt. Jullie wisten dat jullie ongelooflijk hard de overhand hebben, maar toch zijn er alle middelen ingezet om dit nog wat verder te helpen op redelijk onsportieve manieren wat mij betreft. De naps waren enkel en alleen in jullie voordeel, grotendeels de fout van GI ze op deze manier aan te gaan, maar jullie hebben daar toch maar het maximale van geprofiteerd. En ik zal het toch maar nog een keer aanhalen, maar de acties omtrent de witje zijn dorpen, waren niet netjes gespeeld. Geen regels overtreden, maar toch op een vieze manier omzeilt.

Ten slotte, nog een dikke shoutout naar @Roald97. Fijne vent om mee te praten, en mijns inziens een hele fijner leider. Vind het jammer dat daar de laatste weken wat frictie in is gekomen in jullie stam zelf.
 

DeletedUser78972

Guest
Mooi stukje tekst maar ik wil hier even kort op reageren voor er een langere verklaring komt.

Naar mijn weten en ook het grootste deel van de stam is er nooit gebruik gemaakt van een spion of informatie vanuit GI, en geloof me ik lees alles en heb nooit iets gezien.
Alle acties van jullie werden meestal optijd doorzien en werden en restjes def geregeld en sommige stonden gestackt en wel klaar voor jullie.

Jullie fout was idd de nap vooral met whale dan maar ook daar wisten wij niet direct van af ook dingen zoals aflooptermijn is allemaal per account persoonlijk afgesproken en heeft de stam of leiding niks over te zeggen gehad.

Wat ik verder lees over muppet vind ik bijzonder triest alhoewel ik leuk contact met hem heb heeft hij idd nooit iets gedaan behalve 77 clears gegooit na we 55+- dorpen gepakt hadden van hem vorige week zonder tegen echte tegenstand.

En over dewitje dorpen ga ik het niet echt hebben omdat het ten eerste niet veel uitgemaakt had aangezien het al rip was en ten tweede niet strafbaar was.

In iedergeval bedankt en succes verder.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Beste,

Vanuit noobstiaan kan ik zeggen dat wij er niet op de hoogte van waren van aanvalsplannen of dergelijke. Wel hebben wij uitgebreidde gesprekken gehad met muppet, waarin zelfs werd toegezegd dat hij ons niks ging doen of geen zin had tegen ons te deffen. Ik had dit afgedaan als beetje onzin, maar toen puntje bij paaltje kwam bleek het helaas waar, 1.8mil def zo weggebashed door buldok en noobstiaan, ten koste van slechts 240 clears.

Het moment dat blijkt dat een vix-v lid willens en wetens heeft samengewerkt met muppet om GI en vogel te benadelen zal dat voor dat lid het einde van zijn stamverblijven betekenen of de val van de stam vix-v zelf, hier weet ik dat er meerdere achter me zullen staan.

Wat betreft de dorpen van dewitje. Dat is enkel uitgevoerd toen bleek dat dewitje niks deed, dit had toegegeven in een pm en zelfs toen hebben we ruim de tijd genomen dat hij kon recappen, en waren bereidt die dorpen te ontzien van de nap vanuit dewitje (hij wel cappen maar whale niet). Het is geen zins de bedoeling geweest die dorpen op slinkse wijze veilig te stellen. Na de opmerkingen op het af is de actie ook stilgelegd en heeft whale netjes de nap uitgezeten.

Dat de naps in ons voordeel waren, zeker direct na oprichting, waren wij ons bewust van, en dat ze niet eerder opgezegd werden verbaasde ons ook, zeker toen we doorhadden hoeveel whale er had (ik persoonlijk kwam er pas na het aflopen van de nap tussen whale en GI achter dat die ook nog naps met rose en persoonlijke naps met GIleden had, en met mij anderen ook). Gemiste kans helaas.
 

DeletedUser67275

Guest
Top jullie sportieve reactie :)

@noobstiaan wat je al eerder aangaf, hij had moeten worden aangepakt. Ik ben hier pas eind 2018 opgekomen, dus van sommige zaken wist ik dan ook niets af. Ik hoorde wel snel dat het echt een waardeloos lid is. Zegt ook wel genoeg dat er een verborgen forum was, waar iedereen inzat op hem na. Ik heb het er ook over gehad intern, want ik vroeg me ook af wat hij hier dan nog deed. Maar in onze huidige situatie was het niet te doen om een niet bepaald kleine speler van de hand te doen. Zo goed stonden we er niet voor. Het kata gebruik van chicago stond de gehele leiding, en de meeste leden van ons ook niet achter, maar toch hebben wij jullie leiding benaderd of het nogmaals door de vingers kon worden gezien, want we wilden Vogel niet kwijt voor onze kansen. Wij hadden simpelweg alles en iedereen nodig om toch nog maar het beste ervan te maken.

@maretan goed dat jullie direct willen optreden als er daadwerkelijk iets aan het ligt komt, over doorgespeelde informatie, waar daadwerkelijk ook gebruik van is gemaakt. Het is niet dat ik accounts beschuldig, maar dat ik bij enkele kwesties toch wat vraagtekens stel, is niet heel gek denk ik zo. Toeval bestaat immers toch :p
Het nap lijstje was echt ziek lang. Ik wilde die nap dan ook echt per direct weg, maarja, een opzegtermijn van een maand:eek::eek:
Dat zorgde er ook grotendeels voor dat ik hier eerder postte over de witje. Was gewoon pissed dat we met die accs helemaal niets konden doen door domme afspraken
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Wie heeft die maand als opzegtermijn ooit bedacht. 2weken kan ik begrijpen maar zelfs dat is aan de lange kant :O.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hallo boys!

Aangezien het team van whale niet/ bijna niet op t AF zit op mij na ga ik even reageren.

De verwijten over Unwedpuppet die SaveTheWhale zou hebben geosst kan ik, vanuit whale, 99,9% ontkennen. Die 0,01% komt weg uit t feit dat IK niet de actieve deffer was de afgelopen periode.

Ikzelf heb gespeeld tot de join in Vix en vanaf begin Januari 2019. Ik heb het nog nagevraagd bij Samuel, Dieter en Gerben die 99% van t deff werk hebben gedaan en tot nu toe heb ik van Samuel iniedergeval een onwetende reactie ontvangen en de rest verwacht ik niet anders.

Wij stonden stacked, maar niet door Unwed. Wel hadden wij een NAP lopen met Unwed tot 28/01. Die hij hierna heeft willen verlengen en waar wij niet op in zijn gegaan.

Zou daarom ook graag bewijzen van die claims zien. @Earth Terra ? Wij hebben weken gestreden tegen massas van GI en hebben dit eerlijk gedaan. Zonder contact met de vijand. Ik heb nog een aantal weken de speler van Chicago als speler gehad in Bellum op W63 en ook hij kan bevestigen dat ik alle verzoeken tot samenwerking, die hij wel eens gekscherend deed, afsloeg.
 
Bovenaan