De grootste naaistreek van w63 is een feit

DeletedUser78975

Guest
Wauw dit is wel enorm vies. Hoe is die co op het account gekomen? Voorgedragen door een stamgenoot of was het gewoon een onbekende die via het AF o.i.d. is benaderd?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Pff toch maar weer jammer dat zo een dingen steeds op w63 gebeuren he.. Lijkt wel of mensen deze wereld opzettelijk boycotten. Afschuwelijk gewoon :sad:
 
Reactiescore
1.367
Wauw dit is wel enorm vies. Hoe is die co op het account gekomen? Voorgedragen door een stamgenoot of was het gewoon een onbekende die via het AF o.i.d. is benaderd?

Random via het AF ja, speler zat dan ook al maanden op mijn account
 

DeletedUser71166

Guest
dan zat hij ook al eeuwen info door te spelen wss? iemand moest er toch van weten



Pj | Da Vinci
 
Reactiescore
1.367
dan zat hij ook al eeuwen info door te spelen wss? iemand moest er toch van weten



Pj | Da Vinci

Tuurlijk, er liepen op het AF mensen stoer te doen met info uit onze stamchats/forum
 
Reactiescore
1.367
Ben ik ook wel benieuwd naar, ipv zomaar dingen eruit te flappen, kan je dit ook bewijzen?

Zomaar dingen eruit flappen?
MM post interne info van ons op het AF en mijn co blijkt Benji te zijn, tsja.
En nee ik ga niets terugzoeken of bewijzen.
 

DeletedUser73162

Guest
Zomaar dingen eruit flappen?
MM post interne info van ons op het AF en mijn co blijkt Benji te zijn, tsja.
En nee ik ga niets terugzoeken of bewijzen.

Vind het opmerkelijk dat jijzelf in andere topics en ook deze altijd met zeer uitgesproken opmerkingen komt zonder enige onderbouwingen en dan ook nog verwacht dat we jou geloven op wat je zegt. Doe als je blieft meer je best in plaats van dom te schreeuwen.
 
Reactiescore
1.367
Vind het opmerkelijk dat jijzelf in andere topics en ook deze altijd met zeer uitgesproken opmerkingen komt zonder enige onderbouwingen en dan ook nog verwacht dat we jou geloven op wat je zegt. Doe als je blieft meer je best in plaats van dom te schreeuwen.

Ik verwacht niets van jullie, geef je enkel aan hoe het zit :)
 

DeletedUser79704

Guest
Niemand van MM heeft info vanuit bellum verkregen.

Indien dit wel zo zou moeten zijn kan je dit altijd bij de leiding melden die dan gepaste maatregelen zullen nemen.
 
Reactiescore
1.367
Niemand van MM heeft info vanuit bellum verkregen.

Indien dit wel zo zou moeten zijn kan je dit altijd bij de leiding melden die dan gepaste maatregelen zullen nemen.

Wel heel veel toeval dan, maar maakt verder ook niet uit, Benji is pleitte :)

Volgens mij dien je die zogenaamde feiten dan wel degelijk te bewijzen door middel van echte feiten, die je waarschijnlijk niet eens hebt

Geloof het niet, of wel, kan mij niet schelen, ik heb niets te bewijzen.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Stel je voor dat je Danny heet en Benji als co op je acc laat, voor dan te wenen dat Benji op je acc zat. Als het waar is, maakt Danny zich belachelijk en is het zijn eigen fout. Als het niet waar is, maakt Danny zich alsnog belachelijk.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Wel heel veel toeval dan, maar maakt verder ook niet uit, Benji is pleitte :)

Geloof het niet, of wel, kan mij niet schelen, ik heb niets te bewijzen.

Andersom zijn er ook wel een aantal toevalligheden geweest...
 
Reactiescore
1.367
Andersom zijn er ook wel een aantal toevalligheden geweest...

Zou best kunnen

Snap dit soort opmerkingen ook niet, je schiet er niks mee op. In tijden dat het AF-niveau nergens te vinden is kan je in ieder geval je best doen om met onderbouwing het niveau terug te halen.

Jij begint met compleet irrelevante commentaar... Trouwens jouw stamgenootjes hebben zo hen best gedaan dit niveau zo laag mogelijk te krijgen en ze zijn nog altijd bezig.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan