Het grote stab beschuldigings en zeur topic

Reactiescore
1.075
hoe kan je in godsnaam nu zeggen dat je geen rekening moet houden met mb's?
dus vanaf heden mogen mb's gekata'ed en gecf'ed worden?
Not! behoort tot fix., op diplomatiek en stamvlak.
wat je nu gewoon probeert te doen is: excuses zoeken voor je eigen vieze spelletje.

34av0zzlkj.png


duidelijker in het Fix. cluster kan het overigens niet liggen. De betere vraag is natuurlijk waarom je een MB (met godbetert 1 dorp, en in geen enkele mb stam van Qua.) in het cluster van RP hebt liggen?
 
Reactiescore
1.278
Ik zou je het dorp bieden puur om het gezeik te voorkomen in ruil voor dat alex lannon zijn af acc op delete zet. Maar zie dat het dorp al behoort tot fix. en dus zal deze deal tot teleurstelling van vele helaas niet door gaan.

Zou je bijna aanmoedigen om er nog 1 te pakken soms moet iemand zich opofferen voor het team.:D
 

DeletedUser76765

Guest
Ik vind het niet erg dat je een dorp edelt in ons cluster (ik ben zelfs voorstander om alle CF regels te laten vallen). Het is erg lachwekkend dat je niet inziet dat het dorp midden in het cluster van Fix ligt. Je praat over het dorp aanbieden, maar ik vraag me af of je dit ook daadwerkelijk had gedaan.

Is dit niet een mooi moment om te zeggen dat dorpen edelen in elkaars cluster vanaf nu is toegestaan?
 

DeletedUser79879

Guest
Dit is verre van het cluster van RP, dit is het cluster van mijn mb. dat later jullie not hebben gerekruteerd naast mijn mb kan ik weinig aan doen. Los daar van, je kan wel leuk dat ene dorpje omcirkelen maar gaat om de 2 die daar liggen die behoorden niet tot fix tot vanochtend, dus is er 0,0 sprake van een cf.

Ik houd ook zeker rekening met mb's en zou nooit een mb van fix edelen in fix cluster.

maar als ik al geen dorpen van mijn eigen mb mag behouden in het cluster van een later gerekruteerde mb van fix?

ik geloof ook dat de dorpen later weer gerecapped zijn door RP en lijkt me dit een gesloten zaak behalve moddergooien, maar daar houd je natuurlijk zo van he Alex. Als laatste heb ik te zeggen dat ik ook niet meer reageer op Alex Lannon, wat een kansloos af account. Mocht fix dit nog willen aankaarten zal ik reageren op de leiding van fix. Het liefst in een PM, ik neem de koffiekoekjes mee.
 

DeletedUser79879

Guest
Ik vind het niet erg dat je een dorp edelt in ons cluster (ik ben zelfs voorstander om alle CF regels te laten vallen). Het is erg lachwekkend dat je niet inziet dat het dorp midden in het cluster van Fix ligt. Je praat over het dorp aanbieden, maar ik vraag me af of je dit ook daadwerkelijk had gedaan.

Is dit niet een mooi moment om te zeggen dat dorpen edelen in elkaars cluster vanaf nu is toegestaan?

Met die deal die ik net voorstelde? Oh ja zeker !
 
Reactiescore
1.075
Dit is verre van het cluster van RP, dit is het cluster van mijn mb. dat later jullie not hebben gerekruteerd naast mijn mb kan ik weinig aan doen. Los daar van, je kan wel leuk dat ene dorpje omcirkelen maar gaat om de 2 die daar liggen die behoorden niet tot fix tot vanochtend, dus is er 0,0 sprake van een cf.

Ik houd ook zeker rekening met mb's en zou nooit een mb van fix edelen in fix cluster.

maar als ik al geen dorpen van mijn eigen mb mag behouden in het cluster van een later gerekruteerde mb van fix?

ik geloof ook dat de dorpen later weer gerecapped zijn door RP en lijkt me dit een gesloten zaak behalve moddergooien, maar daar houd je natuurlijk zo van he Alex. Als laatste heb ik te zeggen dat ik ook niet meer reageer op Alex Lannon, wat een kansloos af account. Mocht fix dit nog willen aankaarten zal ik reageren op de leiding van fix. Het liefst in een PM, ik neem de koffiekoekjes mee.

1. waar is überhaupt het bewijs dat MegaTigro je MB was?
2. PregoInter zit al sinds 6 november 2018 in NOT!, en zijn dorpen liggen er al respectievelijke sinds de start van de wereld (begin dorp) en de rest zo'n 2 tot 3 maanden.
3. Dat je niet op mij in wilt gaan komt misschien omdat je weet dat ik gelijk heb en je gewoon een smerige cf probeerde te maken?
4. het is weldegelijk het cluster van Rage (de rand ervan allensinds) en al heeeeelemaal het cluster van fix.
5. je zou nooit een MB van fix edelen, maar je eigen mbs wel? hoezo zou je zelfs nooit een mb van je vijand willen edelen lel.
6. nogmaals, waarom heb je een MB in het fix. cluster?
 

DeletedUser79879

Guest
Oke, duidelijk. Hoelang al als ik vragen mag?

Al sinds het begin van deze wereld, Hier werd The End mijn MB en MegaTigro was zijn vriendin. In de afspraak met The End heb ik gemaakt dat ze beiden als mijn mb zouden spelen. Ik heb toen The End en MegaTigro nog beschermend tegen aanvallen van Prego Inter. Prego wilde niet mijn mb worden omdat zij mijn mb's waren en is dus voor fix gaan mb'en.
 

DeletedUser20001

Guest
Het was een cf, hij is nu in het bezit van Rage. Twss was fout. Case closed. En door op deze wereld.

Iemand nog ergens anders een cf of kata voorbij zien komen?
 

Deleted User - 24028

Guest
moet je je dan niet afvragen of het van Modus zelf niet met 2 maten en 2 gewichten hanteren is als deze van Qua wel goedgekeurd werd en die van Fix zelf niet goedgekeurd? Ik denk dat je jezelf dan maar Mr. Hypocriet moet noemen of niet? ;) over de eerste spoiler zeg ik toch zelf dat ze legit zijn, maar toch al het randje opzoeken is? zeker bij de 2e screen van spoiler 1.
ook gericht @kingsdorp trouwens dit.
Waarom post je de eerste spoiler dan als er helemaal niks mis mee is ? #ModderGooien

Verder is er niemand (inclusief mijzelf) van Modus die de (poging tot) CF actie van Qua uit spoiler 2 goed keurt, persoonlijk zou ik op die manier geen CF gezet hebben ongeacht wat anderen op hun kerfstok hebben. Het enige wat ik gezegd heb is dat ik Qua niet ga veroordelen voor hetzelfde te doen dan dat jullie eerder gedaan hebben. Key woord: EERDER. Het is dus wel degelijk jullie die hypocriet zijn om nu te gaan klagen over iets dat jullie eerder zelf hebben gedaan. Ik (en de rest van Modus ook denk ik) beoordelen / veroordelen Fix en Qua op dezelfde manier, namelijk: niet netjes gespeeld van beiden maar evenredig dus als Fix niet gestraft moest worden Qua ook niet.

Zoals ik ook persoonlijk tegen jou al heb gezegd, keur ik de actie van Wife en Vetus ook zelf af, maar als destijds pure buitenstaander in de actie zelf en geen leiding te zijn kan / kon ik hier ook weinig tegen inbrengen.
Wat voor zever is dat nu weer... Als je echt vind dat een stamgenoot van je iets heeft gedaan dat totaal niet door de beugel kan dan ga je daar over spreken binnen de stam / met die persoon. Of je nu stamleiding bent of niet maakt niks uit. Desnoods stap je naar je stamleiding om het via daar te regelen. Als je dan geen gehoor krijgt in zo een duidelijke case dan is je stam het niet waard om in te blijven.

Echter zetel ik sinds kort zelf ook in de leiding van Fix. en wil ik altijd hameren op fair play. Ook 1 van de redenen waarom ik meteen inging op het voorstel van Ttoi om kata en cf afspraken te maken op persoonlijk vlak
En ik dacht dat het niet erger kon met de leiding van Fix.. nieuw dieptepunt :(
Anyway mooi dat je op zijn minst wilt hameren op fair play, ookal zullen we het niet eens zijn over wat fair play is, begin dan al eens met vetus en wife hun cf's te laten teruggeven :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
Waarom post je de eerste spoiler dan als er helemaal niks mis mee is ? #ModderGooien

Verder is er niemand (inclusief mijzelf) van Modus die de (poging tot) CF actie van Qua uit spoiler 2 goed keurt, persoonlijk zou ik op die manier geen CF gezet hebben ongeacht wat anderen op hun kerfstok hebben. Het enige wat ik gezegd heb is dat ik Qua niet ga veroordelen voor hetzelfde te doen dan dat jullie eerder gedaan hebben. Key woord: EERDER. Het is dus wel degelijk jullie die hypocriet zijn om nu te gaan klagen over iets dat jullie eerder zelf hebben gedaan. Ik (en de rest van Modus ook denk ik) beoordelen / veroordelen Fix en Qua op dezelfde manier, namelijk: niet netjes gespeeld van beiden maar evenredig dus als Fix niet gestraft moest worden Qua ook niet.


Wat voor zever is dat nu weer... Als je echt vind dat een stamgenoot van je iets heeft gedaan dat totaal niet door de beugel kan dan ga je daar over spreken binnen de stam / met die persoon. Of je nu stamleiding bent of niet maakt niks uit. Desnoods stap je naar je stamleiding om het via daar te regelen. Als je dan geen gehoor krijgt in zo een duidelijke case dan is je stam het niet waard om in te blijven.


En ik dacht dat het niet erger kon met de leiding van Fix.. nieuw dieptepunt :(
Anyway mooi dat je op zijn minst wilt hameren op fair play, ookal zullen we het niet eens zijn over wat fair play is, begin dan al eens met vetus en wife hun cf's te laten teruggeven :)

Zijn geen cf’s. Zijn dorpen die over zijn genomen van jullie mb stam. Legale veroveringen dus.
 
Bovenaan