Het grote stab beschuldigings en zeur topic

Reactiescore
967
Op w62 heeft hij een paar weken binnen MP. gespeeld op het account sophia. Op gegeven moment ging hij voor een flinke rover met farmen, alleen toen heeft hij of een co in de nacht per ongeluk met farmen met alle eenheden aangevinkt ge c farmt waardoor alles natuurlijk erg ver liep (dan praten we over geen dagen maar misschien een tiental uren). Uit frustratie na het mislopen van het rover record heeft Lars vanaf het account sophia pms gestuurd naar de vijanden waarmee het account front had dat het account leeg stond en dat de dorpen zo te halen waren ... hierop heeft Lars een hele hoop gezeik over zich heen gehad van MP. want laten we nu eerlijk zijn zulke pms sturen naar de vijand doe je natuurlijk niet.

Als reactie op het gezeur heeft Lars nog eens ingelogd en alle troepen een paar dagen weggestuurd op een barbarendorp met de reden dat hij het werk wat hij voor het account gedaan heeft ongedaan heeft gemaakt op deze manier ... terwijl het een account is dat in maanden in opgebouwd en hij pas recent speelde. Hierop heeft de vijand tientallen dorpen gepakt en een gatenkaas gemaakt van account sophia .. een account wat al maanden onder vuur lag en waar ongelofelijk veel def uren inzaten van vv'ers (waaronder mijn account daar).

Na deze actie heeft Lars voortdurend op zowel het AF als skype MP. uitgelachen om te stab, een stam die door dit voorval toen in motivatiecrisis was gekomen, niks van excuses of berouw.

Ik kan jammer genoeg het verhaal nóg mooier en completer maken. Die zogenaamde 'co' die de troepen zogenaamd weggestuurd zou hebben, bleek meneer zelf te zijn geweest en in plaats van hier verantwoordelijkheid voor te nemen, verzon die maar een leugen om een 'excuus' te hebben om een geheel account naar de knoppen te helpen en dit even haarfijn aan de vijand te melden. Hartstikke leuk overigens dat hij schijnbaar schuldgevoelens heeft getoond bij een enkeling, maar mij lijkt het wel gepast als die verontschuldigingen naar de gedeputeerde partij gemaakt worden in plaats van naar de profiteerde partij. Want daar is tot vandaag de dag nog geen moer van gebleken

Als we het zo spelen kunnen we het er ook op gooien dat wat Lars op W62 gedaan heeft geen betrekking heeft om w64 en het dus niets uitmaakt? Kromme redenering in mijn ogen maar goed.

Dit is echt weer zo'n zinloze discussie omdat eigenlijk iedereen wel weet dat het idioot is dat jij een stam aanspreekt op dit gedrag.

Dat zou inderdaad net zo 'krom' zijn als jij die GK aansprakelijk stelt voor acties van Twan op W43. Waarvoor hij overigens wel een soort van spijt heeft betoogd, of in ieder geval een andere visie van heeft gekregen(dacht ik ergens gelezen te hebben:p)

Weet niks over een stab van Lars, ook speelt hij hier binnen Fix erbij op het account en is niet de hoofdbespeler. Om maar niet te spreken dat hij al vanaf begin wereld zover ik weet op Thijmen speelt en ik niet voor een andere wereld zomaar als stamleider een hoofdspeler van een account wil dwingen zijn CO te kicken van het account. Is verantwoording hoofdspeler account of hij met zo iemand kan samenwerken. Zal enkel nooit toestaan dat zo'n speler binnen stam zaken gaat bepalen.

Daarbij weet ik helemaal niks over de stab of om het te beoordelen en vind dit van ondergeschikt belang op moment. Mocht het hoofdspeler zijn had ik wel meer willen weten maar om dan gevolgen te hangen aan een andere wereld vind ik ver gaan als hij hier al lang speelt voor daar het gebeurde.

Erg vage manier van denken en oordelen hanteer je momenteel als je het mij vraagt. Als er een speler is die immorele acties heeft begaan. Laten we zeggen, acties die niet door de beugel kunnen en door iedereen verafschuwd worden, dan zou het zogenaamd niet uitmaken omdat diegene co-speler is en niet de hoofdspeler. Ook geef je aan als leider je leden of accounts niet te kunnen 'dwingen'. Ook een rare manier van handelen. Een manier die meteen enkele vragen bij mij opbrengt zoals Wie hakt de knoop door binnen Fix.? Worden mensen überhaupt op het matje geroepen en hoe wordt daarmee gehandeld? Maargoed, tevens ook niet helemaal mijn zaak natuurlijk, maar ik ben zeker van mening dat je als leiding een autoritaire houding dient te hebben t.o.v. je leden. Anders is het net een kleuterklas waar geen gezag heerst.

Doet me een beetje denken aan de leider van Nova die geen weet heeft wie er binnen z'n eigen stam op welk account speelt :oops:

Je gedrag bewijst dat je jezelf vergeeft.

Hij mag van me reageren, en op welke werelden heeft Lars dan nog meer gestabt volgens jouw? Als niet incidenteel is zoals nu lijkt?

Misschien een beetje flauw en irrelevant, maar ik meen begrepen te hebben dat Lars bij een stabber(Cornelis?) in de stam heeft gezeten op de classic. Geen idee wat er verhaal daarachter is en mocht het niet kloppen verschuldig ik me alvast van tevoren. Maargoed, nu zal ik Jeremy wel weer om me oren krijgen dat ik net zo hypocriet ben als hij:eek:


Wij zijn stam die hem kans geeft te laten zien dat inderdaad incidenteel is. Hij was boos was nadat hij genaaid word door CO terwijl zich 24/7 aan het inzetten was, ze hem daarna vals beschuldigen van bepaalde zaken, hij daarna flipt en hetgeen waar hij van beschuldigd uitvoerd.

Zou je me hier even wat meer over vertellen? Ben wel benieuwd van welke zaken hij vals is beschuldigd namelijk en de context daaromheen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79997

Guest
Doet me een beetje denken aan de leider van Nova die geen weet heeft wie er binnen z'n eigen stam op welk account speelt :oops:

Dit is echt een hele domme opmerking. Misschien dat jij kan ruiken wanneer één van de 50 spelers binnen je stam stopt, zonder dat dat ooit bekend wordt gemaakt. Helaas de rest van de TW community niet.
 
Reactiescore
967
Dit is echt een hele domme opmerking. Misschien dat jij kan ruiken wanneer één van de 50 spelers binnen je stam stopt, zonder dat dat ooit bekend wordt gemaakt. Helaas de rest van de TW community niet.

Nja heeft toch wel een beetje met bekommering omtrent interne accounts te maken. Overigens is het gesprek wat hier gevoerd werd wel heel typerend. Naar mijn mening een beetje ongepast omdat het simpelweg tot reputatie schade lijdt. Maar uiteraard is het lastig om dergelijke connecties binnen accounts te onderhouden, maar krijg nou niet de indruk dat pony daar heel veel moeite voor doet aan z'n posts af te lezen.
 
Reactiescore
767
Nja heeft toch wel een beetje met bekommering omtrent interne accounts te maken. Overigens is het gesprek wat hier gevoerd werd wel heel typerend. Naar mijn mening een beetje ongepast omdat het simpelweg tot reputatie schade lijdt. Maar uiteraard is het lastig om dergelijke connecties binnen accounts te onderhouden, maar krijg nou niet de indruk dat pony daar heel veel moeite voor doet aan z'n posts af te lezen.

denk dat je hier iets te snel oordeelt daan :) maarja wie ben ik omdaar wat van te zeggen
 
Reactiescore
1.075
Beste AF lezers.

Alweeeeeer (de zoveelste keer afgelopen maand, 4 x fzo ondertussen?) moeten we bij Fix. constateren dat Qua. niet vies is van smerig spel.
dit maal gaat het over regelrechte unlegit clusterfucks plaatsen.
afgelopen dagen was kurtroos al tot op het randje aan het gaan, maar bleef hier in principe wel legit mee, tot net niet over de linie te edelen van bb's
zoals deze :

e0in0xo6u.png

gexsocmb9j.png

echter heeft Qua, in de vorm van That What She Said. weer genadeloos toegeslagen in het smerige spelletje door een speler te edelen achter de vijandelijke linie dat geen MB of enige connectie met Fix. heeft genaamd MegaTigro van de stam FL (Flagcatcher) of dat was het plan toch. 2 minuten nadat Rage Parrot dit dorp overnam, werd dit namelijk gerecapped door TWSS. wat enkel kan betekenen dat ofwel TWSS samenwerkte met een kleine speler in RP zijn cluster om zo een cf te maken via recap of dat er al edels op liepen om via dat acc een CF te maken in RP, gelukkig heeft RP deze uiteindelijk toch nog in eigen handen kunnen krijgen.

37a09279fac4f8452b31a8fca0f568d7.png

c064733b651b8820617a50a0fe27b0cd.png

34av0zzlkj.png

t23uiyx9.png

ik hoop dat de geinige spelletjes van Qua. uiteindelijk toch eens gaan ophouden en dat Modus even in de spiegel mag gaan staan en bedenken of ze met een stam als Qua. willen geassocieerd worden terwijl men hier zelf dag en nacht de moraalridder blijft wezen tov. fix. terwijl hun eigen bondgenoot dezelfde fratsen en zelfs erger uithalen.

Met Vriendelijke Groeten
Waarnemer van Vieze Spelen Wereld 64 (WVS64)
Alex Lannon.
 

Deleted User - 24028

Guest
Beste AF lezers.

Alweeeeeer (de zoveelste keer afgelopen maand, 4 x fzo ondertussen?) moeten we bij Fix. constateren dat Qua. niet vies is van smerig spel.
dit maal gaat het over regelrechte unlegit clusterfucks plaatsen.
afgelopen dagen was kurtroos al tot op het randje aan het gaan, maar bleef hier in principe wel legit mee, tot net niet over de linie te edelen van bb's
zoals deze :

e0in0xo6u.png

gexsocmb9j.png

echter heeft Qua, in de vorm van That What She Said. weer genadeloos toegeslagen in het smerige spelletje door een speler te edelen achter de vijandelijke linie dat geen MB of enige connectie met Fix. heeft genaamd MegaTigro van de stam FL (Flagcatcher) of dat was het plan toch. 2 minuten nadat Rage Parrot dit dorp overnam, werd dit namelijk gerecapped door TWSS. wat enkel kan betekenen dat ofwel TWSS samenwerkte met een kleine speler in RP zijn cluster om zo een cf te maken via recap of dat er al edels op liepen om via dat acc een CF te maken in RP, gelukkig heeft RP deze uiteindelijk toch nog in eigen handen kunnen krijgen.

37a09279fac4f8452b31a8fca0f568d7.png

c064733b651b8820617a50a0fe27b0cd.png

34av0zzlkj.png

t23uiyx9.png

ik hoop dat de geinige spelletjes van Qua. uiteindelijk toch eens gaan ophouden en dat Modus even in de spiegel mag gaan staan en bedenken of ze met een stam als Qua. willen geassocieerd worden terwijl men hier zelf dag en nacht de moraalridder blijft wezen tov. fix. terwijl hun eigen bondgenoot dezelfde fratsen en zelfs erger uithalen.

Met Vriendelijke Groeten
Waarnemer van Vieze Spelen Wereld 64 (WVS64)
Alex Lannon.
Dude heb jij werkelijk geen hersenen ? De enige vettige spelers hier zitten in jou stam / bg's, wat voor een slechte poging om 2 BG's tegen elkaar op te zetten is dit wel niet djesus...
 
Reactiescore
1.075
ja negeer maar lekker het feit dat je bg opzettelijk CF's maakt lel
 

Deleted User - 24028

Guest
Jij weet overduidelijk nog niet eens wat een cf betekend. Geen enkel van die dorpen ligt in jullie cluster en kan daarom dan ook NOOIT een cf zijn.
 
Reactiescore
1.075
Jij weet overduidelijk nog niet eens wat een cf betekend. Geen enkel van die dorpen ligt in jullie cluster en kan daarom dan ook NOOIT een cf zijn.

Misschien de onderste spoiler even bekijken?
 
Reactiescore
1.278
In mijn ogen gaat het in het onderste geval om een CF, maar het feit dat Fix pas geleden nog een soortgelijk geval had waarbij Wife en Velus op exact dezelfde manier CF's aan het leggen waren. Tot op de dag van vandaag zijn deze dorpen niet afgestaan aan Modus en wordt er ontkend dat het om CF's gaat die rechtmatig verkregen zijn.

Twee vergelijkbare gevallen, een gevalletje pot verwijt te keten in mijn ogen. Je zou zelf kunnen stellen dat je indirect je eigen stamgenoten veroordeeld door dit geval wel als een CF te bestempelen.

Ik hoop dat Fix intern duidelijkheid hierover krijgt, want het beleid van 'meten met verschillende maten' geeft in mijn ogen een amateuristisch signaal af en werkt daarnaast dit soort gevallen in de hand.
 

Deleted User - 24028

Guest
Misschien de onderste spoiler even bekijken?
Ik had het uiteraard over de eerste spoiler, de 2de spoiler had ik van verwacht dat zelfs jij wel zou weten hoe belachelijk je argumenten zijn. Lees hier boven maar voor de uitleg mr hypocriet ;)
Verwachten dat wij onze BG veroordelen voor iets wat Fix eerder bij ons deed ? Ik dacht het niet!
 
Reactiescore
1.075
Ik had het uiteraard over de eerste spoiler, de 2de spoiler had ik van verwacht dat zelfs jij wel zou weten hoe belachelijk je argumenten zijn. Lees hier boven maar voor de uitleg mr hypocriet ;)
Verwachten dat wij onze BG veroordelen voor iets wat Fix eerder bij ons deed ? Ik dacht het niet!

moet je je dan niet afvragen of het van Modus zelf niet met 2 maten en 2 gewichten hanteren is als deze van Qua wel goedgekeurd werd en die van Fix zelf niet goedgekeurd? Ik denk dat je jezelf dan maar Mr. Hypocriet moet noemen of niet? ;) over de eerste spoiler zeg ik toch zelf dat ze legit zijn, maar toch al het randje opzoeken is? zeker bij de 2e screen van spoiler 1.
ook gericht @kingsdorp trouwens dit.

In mijn ogen gaat het in het onderste geval om een CF, maar het feit dat Fix pas geleden nog een soortgelijk geval had waarbij Wife en Velus op exact dezelfde manier CF's aan het leggen waren. Tot op de dag van vandaag zijn deze dorpen niet afgestaan aan Modus en wordt er ontkend dat het om CF's gaat die rechtmatig verkregen zijn.

Twee vergelijkbare gevallen, een gevalletje pot verwijt te keten in mijn ogen. Je zou zelf kunnen stellen dat je indirect je eigen stamgenoten veroordeeld door dit geval wel als een CF te bestempelen.

Ik hoop dat Fix intern duidelijkheid hierover krijgt, want het beleid van 'meten met verschillende maten' geeft in mijn ogen een amateuristisch signaal af en werkt daarnaast dit soort gevallen in de hand.

Zoals ik ook persoonlijk tegen jou al heb gezegd, keur ik de actie van Wife en Vetus ook zelf af, maar als destijds pure buitenstaander in de actie zelf en geen leiding te zijn kan / kon ik hier ook weinig tegen inbrengen.
Echter zetel ik sinds kort zelf ook in de leiding van Fix. en wil ik altijd hameren op fair play. Ook 1 van de redenen waarom ik meteen inging op het voorstel van Ttoi om kata en cf afspraken te maken op persoonlijk vlak
 

DeletedUser77704

Guest
Vind wel geinig dit,

Modus komt met voorstel voor hele wereld qua clusterfucks, wij gaan daarmee akkoord zeggen we om in toekomst niet meer dit soort problemen te hebben of dit soort situaties te krijgen. Zo houden we dan voor iedereen spelletje leuk.

Maar nieuwe CF's mogen dus wel van Qua? Nadat er zo hoog van de toren is geblazen en is gezegd dat we dit niet meer met mekaar doen? Als dit zo is zal Fix zich uit de afspraken trekken want kenbaar willen mensen niet de schone start die toen is geopperd en Fix mee akkoord ging. Want anders zou dit toch niet getolereerd worden na de gemaakte afspraken. Toen is namelijk gelijk gezegd dat niks aan konden doen omdat er geen afspraken waren, nu gebeurt het terwijl er afspraken zijn dus lijkt me nogal andere situatie.
 

DeletedUser79974

Guest
Best grappig dat jullie meteen Modus er bij betrekken,net alsof wij die cfs daar gezet hebben?
Er is ook geen enkele speler van Modus die deze cf's hier boven goedkeurt? Het enige wat we wel doen is jullie hypocriet noemen..En geef ons geen ongelijk...Als jullie echt zo enorm fair play willen spelen zouden die dorpen afgestaan zijn.

Verder keur ik het wel af dat ze op deze manier cf's willen maken.Nog genoeg dorpen van SBL daarzo :)
 

DeletedUser77704

Guest
Best grappig dat jullie meteen Modus er bij betrekken,net alsof wij die cfs daar gezet hebben?
Er is ook geen enkele speler van Modus die deze cf's hier boven goedkeurt? Het enige wat we wel doen is jullie hypocriet noemen..En geef ons geen ongelijk...Als jullie echt zo enorm fair play willen spelen zouden die dorpen afgestaan zijn.

Verder keur ik het wel af dat ze op deze manier cf's willen maken.Nog genoeg dorpen van SBL daarzo :)

Dacht we wereld afspraken hadden erover, ging over Modus omdat hier boven voor zover bekend door Modus werd gereageerd erop in de persoon van Warre. Anders had ik jullie er niet bijgehaald.

Wij hebben niet afgestaan omdat o.a. door jullie zelf is gezegd dat er niks tegen te doen was aangezien er geen afspraken waren. Kregen paar mogelijkheden nog keer te doen bij jullie maar hebben we uit respect voor de afspraken niet gedaan.
 
Reactiescore
389
Best grappig dat jullie meteen Modus er bij betrekken,net alsof wij die cfs daar gezet hebben?
Er is ook geen enkele speler van Modus die deze cf's hier boven goedkeurt? Het enige wat we wel doen is jullie hypocriet noemen..En geef ons geen ongelijk...Als jullie echt zo enorm fair play willen spelen zouden die dorpen afgestaan zijn.

Verder keur ik het wel af dat ze op deze manier cf's willen maken.Nog genoeg dorpen van SBL daarzo :)

Vetus en Wife pakten toch die cf's? Zoals Alex ook al zegt, we zijn er tegen, maar wat doen wij er aan? Als er dan zo nodig iets moet worden terug gedaan, waarom niet bij Vetus of Wife dan? En waarom niet dezelfde speler bij wie de CF werd geplaatst?

Niemand van ons heeft een CF geplaatst bij kurtroos of TWSS, Rage en l0rsl4 hebben ook geen CF geplaatst bij wie dan ook, en toch wordt die poging nu bij Rage gedaan?

Waarom toch verlagen tot het niveau als er hier als extreme moraalridders wordt gesproken tegenover fix. Als het dan echt zo erg is, doe het dan gewoon niet terug. Nu is TWSS geen haar beter dan Vetus en Wife. En aangezien jullie dat heel Fix aanrekenen is heel Qua geen haar beter dan Fix.
 

DeletedUser79974

Guest
Dacht we wereld afspraken hadden erover, ging over Modus omdat hier boven voor zover bekend door Modus werd gereageerd erop in de persoon van Warre. Anders had ik jullie er niet bijgehaald.

Wij hebben niet afgestaan omdat o.a. door jullie zelf is gezegd dat er niks tegen te doen was aangezien er geen afspraken waren. Kregen paar mogelijkheden nog keer te doen bij jullie maar hebben we uit respect voor de afspraken niet gedaan.

Gaat ook niet enkel om jou,verder zijn Qua. & Modus niet 1 stam en kan ik dus niet voor hun spreken/oordelen.
Je kan ook zelf eens met een mooi gebaar komen ipv daar lekker torentjes te zetten :rolleyes:
 

DeletedUser77704

Guest
Gaat ook niet enkel om jou,verder zijn Qua. & Modus niet 1 stam en kan ik dus niet voor hun spreken/oordelen.
Je kan ook zelf eens met een mooi gebaar komen ipv daar lekker torentjes te zetten :rolleyes:

Heb er geen toren gezet zoals toen beloofd :) Maar zoals toen gezegd snap ik niet waarom moeten afstaan als er geen afspraken hierover waren. Toekomstige situaties zou ik gelijk terug geven. Maar wil best wel die 2 dorpen afstaan tegen over de 2 van jullie, waar wel een toren instaat ;)
 
Reactiescore
743
Heb er geen toren gezet zoals toen beloofd :) Maar zoals toen gezegd snap ik niet waarom moeten afstaan als er geen afspraken hierover waren. Toekomstige situaties zou ik gelijk terug geven. Maar wil best wel die 2 dorpen afstaan tegen over de 2 van jullie, waar wel een toren instaat ;)

Krijg je gelijk 2 dorpen terug ;) 2voor2
 

DeletedUser79974

Guest
Heb er geen toren gezet zoals toen beloofd :) Maar zoals toen gezegd snap ik niet waarom moeten afstaan als er geen afspraken hierover waren. Toekomstige situaties zou ik gelijk terug geven. Maar wil best wel die 2 dorpen afstaan tegen over de 2 van jullie, waar wel een toren instaat ;)

Ach zeggen dat er geen afspraken over gemaakt zijn is best kinderachtig..Je zou zelf ook wel moeten weten dat dit not done is,speel gewoon normaal en met enige waardigheid :) Dan zouden we hier niet moeten discussiëren.
 
Bovenaan