Het kruidvat is op.

DeletedUser79332

Guest
IP Bans kunnen, in ieder geval door forum mods, niet uitgedeeld worden. Met andere woorden: als iemand een (perma) ban heeft kan hij heel simpel een tweede account aanmaken en daar op verder posten. Als dat gezien wordt, krijgt dat account natuurlijk ook een permanente ban, maar op die manier kunnen bans omzeild worden.

Zou dan ook eens een goede update zijn van inno om jullie die rechten ook te geven imo!
 
Reactiescore
2.489
Zou dan ook eens een goede update zijn van inno om jullie die rechten ook te geven imo!

Welkom op het internet.

De wereld waar internetproviders om de 48 uur een ander ip-adres uitgeven. Waar het ip adres dat je thuis hebt anders is dan het ip adres van de dichtsbijzijnde 4G mast en er op het internet 99+1 mogelijkheden bestaan voor VPN verbindingen.

De plaats die floreert om zijn anonimiteit die op zijn beurt problemen met zich meebrengt voor eigenaars van online platformen.
 
Reactiescore
853
Welkom op het internet.

De wereld waar internetproviders om de 48 uur een ander ip-adres uitgeven. Waar het ip adres dat je thuis hebt anders is dan het ip adres van de dichtsbijzijnde 4G mast en er op het internet 99+1 mogelijkheden bestaan voor VPN verbindingen.

De plaats die floreert om zijn anonimiteit die op zijn beurt problemen met zich meebrengt voor eigenaars van online platformen.
Duitsland zelfs om de 24u, ik log elke dag met een ander IP gezien mijn provider een dynamisch IP geeft :D.

IP bans zijn echt de meest nutteloze bans die er zijn.
 
Reactiescore
7.918
Tribalwars heeft vroeger ook wel eens de MAC adressen gebruikt voor te bannen. Dus dat moet wel kunnen :D
 
Reactiescore
2.489
Tribalwars heeft vroeger ook wel eens de MAC adressen gebruikt voor te bannen. Dus dat moet wel kunnen :D

Dat was dan in die periode tussen Okt 2007 en Okt 2008 dat ik nog geen CM was dan zeker?
 
Reactiescore
853
Dat was dan in die periode tussen Okt 2007 en Okt 2008 dat ik nog geen CM was dan zeker?
Dat zou best kunnen, ik heb er namelijk ook wel van gehoord. Maar goed ik snap heel goed dat je dit niet gaat doen gezien het feit dat mensen dan vrijwel geen kans hebben terug te keren.
 
Reactiescore
2.489
Dat zou best kunnen, ik heb er namelijk ook wel van gehoord. Maar goed ik snap heel goed dat je dit niet gaat doen gezien het feit dat mensen dan vrijwel geen kans hebben terug te keren.

En het feit dat het niet mag, Technisch niet mogelijk is en tegen GDPR wetgeving is.
 
Reactiescore
2.303
Ik heb momenteel
Dat zou best kunnen, ik heb er namelijk ook wel van gehoord. Maar goed ik snap heel goed dat je dit niet gaat doen gezien het feit dat mensen dan vrijwel geen kans hebben terug te keren.
Mac adressen mogen niet of kunnen niet achterhaald worden. Heb er redelijk wat betogen over in support aangezien ik met multiaccountslet Sven speelde...

Er zijn weinig mensen met meer dan 2 PC's. Ban die en je bent van het probleem af.

1 gsm van het werk, 1 prive, 1laptop van het werk, 1 laptop thuis, 1 vaste pc thuis, 1 vaste pc op het werk, 1 tablet van het werk, 1 tablet thuis. zijn al 8 manieren om je te laten weten dat ik je familie kom uitmoorden...
 
Reactiescore
660
Wat bedoelde hij eigenlijk met ‘alle tactieken uit de vorige classics hielpen niet’.
Bedoelt hij dat onze stammetjes op de 6, 7, 10, 13 etc niet zo goed waren als zijn stammetje die deze heeft gewonnen?
 
Reactiescore
2.303
Wat bedoelde hij eigenlijk met ‘alle tactieken uit de vorige classics hielpen niet’.
Bedoelt hij dat onze stammetjes op de 6, 7, 10, 13 etc niet zo goed waren als zijn stammetje die deze heeft gewonnen?
Klopt, De oude classic groep had nooit gewonnen van deze bende! T feit dat ik gewoon dorpen pakte en dat ikzelf al meermaals van jullie verloren heb zegt genoeg zeker :/
 
Reactiescore
660
Damn, pijnlijke vaststelling.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Oh dus omdat het te omzeilen valt, moeten jullie het niet meer uitvoeren. Mooie logica
 
Reactiescore
7.918
Dat was dan in die periode tussen Okt 2007 en Okt 2008 dat ik nog geen CM was dan zeker?

Ja, het prille begin. Rond wereld 1-2. Paar keer gezien dat mensen MAC ban kregen. Maar ik snap dat dat met de nieuwe wetgeving niet meer mag ofc. Was toentertijd al redelijk dubieus altijd.

1 gsm van het werk, 1 prive, 1laptop van het werk, 1 laptop thuis, 1 vaste pc thuis, 1 vaste pc op het werk, 1 tablet van het werk, 1 tablet thuis. zijn al 8 manieren om je te laten weten dat ik je familie kom uitmoorden...

Mwah, niemand kan geweldig goed op tablad of gsm spelen doordat dat lang zo soepel niet loopt. Kortom 4 bans zou dan voldoende zijn :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.177
Beste vrienden, vijanden en waardeloze inactieve noobs.

Moord en brand wordt er geschreeuwd over dat jullie de classic niet hebben gewonnen. De terugkeer van een psychopaat was te veel voor jullie;)
Bijna een maand lang ben ik op het forum beledigd over mijn moeder, vrouw en mezelf. Hiernaast is het pest/kleineer gedrag via pm, profiel en skype desnoods doorgegaan. Ik heb een legio aan bewijsmateriaal hiervoor opgeslagen, dus succes met naar de politie gaan, nodig je zelfs uit.
Zit nog liever een week in de cel dan dat ik studentjes, die nog geen deuk in een pak boter kunnen slaan, mijn familie laat beledigen.
Maar ik begrijp wel dat jullie deze tactiek ingezet hebben om een mogelijke wereldwinst in te zetten hoor. Alle tactieken waarmee de vorige classics zijn gewonnen hielpen niet, zelfs het oneindig internen en de support het reglement aan laten passen niet lol:)
I

Je bent als baby op je hoofd gevallen? Te weinig aandacht gehad in je jeugd?

Waarom zit tw te vol met dit soort onkruid.
 
Reactiescore
853
Mwah, niemand kan geweldig goed op tablad of gsm spelen doordat dat lang zo soepel niet loopt. Kortom 4 bans zou dan voldoende zijn :D
Zeker niet waar, zijn spelers die hele massa's op mob deffen en zelfs voorkeur geven aan mob TW
 
Reactiescore
81
Zolang het geen massa is met 90% fake en je heel de tijd met een DODGE 10 bevelen moet hernoemen. Maakt het voor mij niet veel uit als ik op mobiel of pc zit. Afgelopen classic heb ik 1 dag volledig op pc gezeten om te deffen. Voor de rest alleen pc gebruikt om 1c te sturen. De rest heb ik allemaal met mobiel gedaan. Ik denk dat ik niet de enige ben die dit op deze manier doet.
 
Reactiescore
7.918
Zeker niet waar, zijn spelers die hele massa's op mob deffen en zelfs voorkeur geven aan mob TW

Ok, ik ken ze niet :p maar ik geloof je hoor. Heb ze alleen nog nooit gezien. Maar goed dan nog. Terugkomende op de bans, al ban je alleen PC's dan mis je misschien net die 2% van gsm spelers. Verwaasbaar imo. Mgoed, volgens mij dwalen we helemaal af atm haha
 
Bovenaan