Top & Flop stammen

Reactiescore
1.278
Met deze stelling ben ik niet helemaal akkoord. Er zijn idd inschattingsfouten gemaakt op het acc zelf. er is niet actief genoeg gedefd of niet goed opgelet. MAAR je vermeld dat er nagenoeg geen recaps liepen. Wat ik gezien heb is dat er een 8-9 tal recaps zijn blijven steken in ts wat ik dus als enorme badluck beschouw.

De reactiesnelheid op recaps hebben te lang geduurd, hier is niet goed op geanticipeerd en daardoor hebben ze zware klappen gekregen.

Recaps die blijven steken is geen badluck, maar minder slim spel. Bij recaps moet je niet uitgaan van geluk, maar op safe spelen ... genoeg mogelijkheden waarop.
 
Reactiescore
743
Recaps die blijven steken is geen badluck, maar minder slim spel. Bij recaps moet je niet uitgaan van geluk, maar op safe spelen ... genoeg mogelijkheden waarop.

Ook vergeten te vermelden dat er bij shake een "+2" bones aanstond. dus dat is WEL badluck als dat je ziet dat er andere spelers voortdurend (ook met "+2" bonus) continu boven de 30 ts zaten en enkele keren ook max toestemming kregen.
 

DeletedUser77704

Guest
8/9 van de 12 recaps blijven hangen met een +2 kan je wel badluck noemen XD
 
Reactiescore
967
Met deze stelling ben ik niet helemaal akkoord. Er zijn idd inschattingsfouten gemaakt op het acc zelf. er is niet actief genoeg gedefd of niet goed opgelet. MAAR je vermeld dat er nagenoeg geen recaps liepen. Wat ik gezien heb is dat er een 8-9 tal recaps zijn blijven steken in ts wat ik dus als enorme badluck beschouw.

De reactiesnelheid op recaps hebben te lang geduurd, hier is niet goed op geanticipeerd en daardoor hebben ze zware klappen gekregen.

Als je goed gelezen had, doelde ik op de dorpen die schedel gepakt had, daar is geen enkele recap op gestuurd. Laat staan dat ze dan zijn blijven hangen.

Betreft het blijven hangen van de toestemming, hoe is het onze verantwoordelijkheid dat er laks wordt omgegaan betreft recaps en deze ook nog random gesmeten worden? Dat kun je toch niet als excuus gebruiken. De nacht voor de aanvallen, stonden er nauwelijks edels paraat, dit terwijl shakedown al een hele poos stilligt dus edels voor het oprapen zou hebben. Dit heeft niets met bad luck te maken maar puur met het feit dat er slecht gedeft is en er bij gebrek aan voorbereiding dorpen verloren gegaan.
 

DeletedUser79564

Guest
wel grappig hoe een stam met meer punten (modus) blijft stoefen op het AF over de winst die ze maken tegen een stam met minder punten (fix)
maar daarvoor wel een nog grotere stam (qua) nodig hebben om de druk te verhogen en de def te verdelen die fix ter beschikking heeft.

iedereen kent wel het gezegde.
als 3 stammen vechten om een dorp (modus en qua vs fix) dan staat de winnaar op kop (NOVA)

nu toch proficiat met jullie 10 dorpen er bij.

btw nova is meer gestegen vandaag dan jullie dus kan ik alleen maar zeggen nette actie en mooi aanvallend werk en def werk vanuit fix.
maar het wordt tijd dat de kinderen stopen met modder gooien naar elkaar en de mannen eens echt gaan vechten om wat echt belangrijk is (wereld winst).
 
Reactiescore
1.468
wel grappig hoe een stam met meer punten (modus) blijft stoefen op het AF over de winst die ze maken tegen een stam met minder punten (fix)
maar daarvoor wel een nog grotere stam (qua) nodig hebben om de druk te verhogen en de def te verdelen die fix ter beschikking heeft.

iedereen kent wel het gezegde.
als 3 stammen vechten om een dorp (modus en qua vs fix) dan staat de winnaar op kop (NOVA)

nu toch proficiat met jullie 10 dorpen er bij.

btw nova is meer gestegen vandaag dan jullie dus kan ik alleen maar zeggen nette actie en mooi aanvallend werk en def werk vanuit fix.
maar het wordt tijd dat de kinderen stopen met modder gooien naar elkaar en de mannen eens echt gaan vechten om wat echt belangrijk is (wereld winst).
Fix had meer punten.
Scheelt trouwens maar een paar 100k dus hele reactie slaat gewoon nergens op.

P.s. ik ben gestopt maar nog wel bevooroordeeld :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
967
wel grappig hoe een stam met meer punten (modus) blijft stoefen op het AF over de winst die ze maken tegen een stam met minder punten (fix)
maar daarvoor wel een nog grotere stam (qua) nodig hebben om de druk te verhogen en de def te verdelen die fix ter beschikking heeft.

iedereen kent wel het gezegde.
als 3 stammen vechten om een dorp (modus en qua vs fix) dan staat de winnaar op kop (NOVA)

nu toch proficiat met jullie 10 dorpen er bij.

btw nova is meer gestegen vandaag dan jullie dus kan ik alleen maar zeggen nette actie en mooi aanvallend werk en def werk vanuit fix.
maar het wordt tijd dat de kinderen stopen met modder gooien naar elkaar en de mannen eens echt gaan vechten om wat echt belangrijk is (wereld winst).

Dat had ergens op geslagen als Nova daadwerkelijk zich buiten dit gehele gebeurre had gehouden, maar ik veronderstel dat je de osdd stijgingen van rainbow en pony niet gezien hebt, anders had je niet zo'n reactie gepost waarbij je voor lul zou staan ;)
 

DeletedUser79906

Guest
wel grappig hoe een stam met meer punten (modus) blijft stoefen op het AF over de winst die ze maken tegen een stam met minder punten (fix)
maar daarvoor wel een nog grotere stam (qua) nodig hebben om de druk te verhogen en de def te verdelen die fix ter beschikking heeft.

iedereen kent wel het gezegde.
als 3 stammen vechten om een dorp (modus en qua vs fix) dan staat de winnaar op kop (NOVA)

nu toch proficiat met jullie 10 dorpen er bij.

btw nova is meer gestegen vandaag dan jullie dus kan ik alleen maar zeggen nette actie en mooi aanvallend werk en def werk vanuit fix.
maar het wordt tijd dat de kinderen stopen met modder gooien naar elkaar en de mannen eens echt gaan vechten om wat echt belangrijk is (wereld winst).

En jij denkt dat een Bg stam van Nova die dorpen verliest niet meehelpt aan de wereldwinst? Verder is het ook niet echt Qua en Modus tegen Fix alleen niet? als ik het zo zie heeft Nova ook genoeg OS gestuurd naar Fix.
 
Reactiescore
743
Graag wil ik bij deze vragen of het gewoon klaar kan zijn met moddergooien? Niemand extern kent de status binnen fix. Er zijn hele mooie aanvallen etc verstuurd van beide kanten, waarvoor ik jullie een oprechte welverdiende pluim moet geven. goed samengewerkt en een mooi resultaat. Wel jammer is dat iedereen alsnog Fix. in de grond moet boren alsof wat er vandaag gepresteerd is niks is. Zoals ik al meerdere malen gelezen heb word er vaker vermeld dat Fix. een "onmogelijk" front had/heeft of alsnog een extreem moeilijk front.

Zowel de massa als het defwerk mag ik denk ik geslaagd noemen. Bij deze wil ik zowieso iedereen bedanken voor deze leuke strijd, en wens ik iedereen nog succes voor de strijd die zeker en vast nog bezig is.

Bij deze hoop ik oprecht dat het moddergooien nu eens gedaan kan zijn hier en dat we eens normaal en volwassen met elkaar kunnen omgaan. We zijn tenslotte allemaal 1 community die dit spel speelt om het plezier. Het moddergooien neemt dat voor veel mensen wel weg neem ik aan.

Ik wens jullie allen nog een fijne avond!

-J
Leiding Fix.
 
Reactiescore
1.075
1oi1op.jpg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ten eerste: ik vrees dat AF de foute plaats is als je complimenten wil over je defwerk als je dorpen verliest. Hoe goed er ook gedeft kan zijn, het is vanzelfsprekend dat mensen die tegen je spelen eerder je fouten 5x gaan herhalen dan je 1 compliment geven. Want zo werkt een deel van P&P.

Ten tweede: heel hypocriet om hier een schreeuw te doen tegen "moddergooien" terwijl je op de huidige classic met volle overtuiging meespeelt met een Wesley (en een Cornelis).

Nova top btw
 

DeletedUser79357

Guest
Ten eerste: ik vrees dat AF de foute plaats is als je complimenten wil over je defwerk als je dorpen verliest. Hoe goed er ook gedeft kan zijn, het is vanzelfsprekend dat mensen die tegen je spelen eerder je fouten 5x gaan herhalen dan je 1 compliment geven. Want zo werkt een deel van P&P.

Ten tweede: heel hypocriet om hier een schreeuw te doen tegen "moddergooien" terwijl je op de huidige classic met volle overtuiging meespeelt met een Wesley (en een Cornelis).

Nova top btw

Wat heeft spelen met Wesley te maken met modder gooien? Vooral het feit dat ik nieteens echt contact heb gehad met hun en ook (bewust) niet meegevolgd heb met de drama rond die 2 spelers.

-J
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wat heeft spelen met Wesley te maken met modder gooien? Vooral het feit dat ik nieteens echt contact heb gehad met hun en ook (bewust) niet meegevolgd heb met de drama rond die 2 spelers.

-J
Met moddergooien niets direct, maar als we moddergooien vergelijken met hun fratsen (die ik hier niet opnieuw ga aanhalen, daarvoor verwijs ik naar classic AF waar dit thuishoort), dan lijkt het in mijn ogen enorm misplaatst om over zoiets "banaals" te beginnen terwijl hij met hun in een stam zat en zich al zeker niet probeerde te distantieren hiervan.

't Is zoals klagen over het slechte weer wanneer je net je buurman zijn hond ziet mishandelen.
 

DeletedUser79564

Guest
even voor de duidelijkheid want die mannen van modus kunnen blijkbaar niet goed lezen of interpreteren alles zo dat zij er beter uitkomen.

nova heeft alleen wat def troepen verloren die niets te doen hadden anders.
worden toch nooit echt bedreigt.
(dus van de top 4 stammen de enige met wat troepen verlies die er niets toe doet)

ja fix verliest dorpen maar nova maakt meer dorpen + punten winst dan modus.
dus bg stam of niet jullie hebben er geen bal mee gewonnen.


ohh en btw fix had/heeft niet meer punten
 
Reactiescore
831
Ten eerste: Plaatje is betaald geweest. Even ter duidelijkheid (omdat je hier 5 maanden later nog over aan het janken bent) is dit plaatje gekocht van .Vetus bellator. (zie je het puntje in de begin van de naam wat verschilt?). Hiervan zijn de bewijzen doorgestuurd geweest en openbaar gezet. Dit was opgelost en nu kom jij dus 100 prcent weer eens de boel op stelten zetten? Word eens volwassen.
-J

Hahaha ga nog wat meer liegen, nergens bewijs gezien. Een geript plaatje kopen van een random dude met dezelfde naam is nogsteeds rippen dwaas, klinkt totaal ook niet vreemd. Nogmaals, niemand heeft respect voor @Vetus Bellator.
 

DeletedUser77389

Guest
wel grappig hoe een stam met meer punten (modus) blijft stoefen op het AF over de winst die ze maken tegen een stam met minder punten (fix)
maar daarvoor wel een nog grotere stam (qua) nodig hebben om de druk te verhogen en de def te verdelen die fix ter beschikking heeft.

iedereen kent wel het gezegde.
als 3 stammen vechten om een dorp (modus en qua vs fix) dan staat de winnaar op kop (NOVA)

nu toch proficiat met jullie 10 dorpen er bij.

btw nova is meer gestegen vandaag dan jullie dus kan ik alleen maar zeggen nette actie en mooi aanvallend werk en def werk vanuit fix.
maar het wordt tijd dat de kinderen stopen met modder gooien naar elkaar en de mannen eens echt gaan vechten om wat echt belangrijk is (wereld winst).

Volgens mij begrijp jij jezef niet meer. Je zegt net wat wij doen niet goed is (fix edelen want dan edelt Nova meer). Vervolgens begin je over wereld winst waarvoor me moeten vechten. Dit betekent dus noobjes in je cluster edelen?

Leuke manier van je wereldwinst binnenhalen...
 
Bovenaan