Top & Flop stammen

DeletedUser77704

Guest
Mag nog wel meer van mij ;)

VVDD / AVDD verhouding is wel erg leuk om te zien :)
 

DeletedUser77704

Guest
Goed om te weten dat jullie liever blind alles opvangen en nooit iets dodgen :)
 
Reactiescore
967
Lachwekkend inderdaad hoe er met troepen gegooid wordt:D

Spijtig genoeg kun je geen avdd van een stam zien want dan was het pas genieten geweest. Nu lijkt het alsof er kei voordelig gedeft wordt :p
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Lachwekkend inderdaad hoe er met troepen gegooid wordt:D

Spijtig genoeg kun je geen avdd van een stam zien want dan was het pas genieten geweest. Nu lijkt het alsof er kei voordelig gedeft wordt :p

Waar speel jij hier Daan?
 
Reactiescore
1.075
er zijn uiteraard slagen gevallen vooral langs het front van shake die vermeden konden worden, en misrekeningen ivm snipes wellicht ook, zonde, vermijdbaar, echter zijn de genomen dorpen vaak ook dorpen met een vervelende ligging (2 uur voor een ander snipe dorp tegen te komen etc.)
al bij al is er redelijk gedeffed, zowel op de wave van Qua als op de wave van Modus, ben benieuwd naar de second wave, al zal deze in het geval van modus een heleboel slagkracht gaan missen nu :D
 

DeletedUser77704

Guest
Meeste dorpen shake zullen ook weer terugkomen. Maar AVDD van 100k. Meeste hebben dat bij lange na niet gesloopt. Vanavond kunnen er op twstats het exact vergelijken. Maar verleizen qua troepen vallen meer dan mee (beter dan verwacht) en die paar veroveringen 2e linie zullen ook niet lang daar blijven in handen van Modus :)
 

DeletedUser68589

Guest
wat fix tegen qua betreft : Fix heeft 1.966 mio troepen gedood als verdediger vandaag en Qua 1.293mio . Dat is een redelijk normale verhouding denk ik en de dag is niet gedaan.
de vergelijking tussen vvdd en avdd houdt natuurlijk geen steek omdat het veel aanvallers zijn tegen een paar verdedigers. Maar sommigen hier op het forum willen de waarheid graag altijd in één richting verdraaien. of zien alles door een roze bril, als je wilt.
Laatst zei iemand van fix me nog dat hij content was met een verhouding van 2/1 als aanvaller.

Vergelijkbare resultaten tussen FIx en Modus heb ik niet.
 
Reactiescore
967
Meeste dorpen shake zullen ook weer terugkomen. Maar AVDD van 100k. Meeste hebben dat bij lange na niet gesloopt. Vanavond kunnen er op twstats het exact vergelijken. Maar verleizen qua troepen vallen meer dan mee (beter dan verwacht) en die paar veroveringen 2e linie zullen ook niet lang daar blijven in handen van Modus :)

1 miljoen vvdd tegen 120k avdd. niet normaal!

Het is natuurlijk wel gemakkelijk te stellen dat er goed gedeffed is n.a.v. avvd en vvdd. Echter zoals ik al eerder zei is dit gewoon schijn. Je kunt bij een massa de verdediger en aanvaller niet 1 op 1 vergelijken. Als er 7 aanvallers zijn met 100k avdd en 1 verdediger van 1M vvdd vind ik nou niet dat er voordelig gedeft is. Echter heb ik natuurlijk geen weet van de situatie op accounts shakedown e.d.
 
Reactiescore
389
Modus goede massa gestuurd. Shake is aantal dorpen kwijt geraakt, had met andere inschattingen vermeden konden worden. Dat betekend niet dat er matig gedefd was, maar meer dat er goed aangevallen is. Heb overal split treinen gezien veel zware clears en zware verliezen. Vvdd is flink, maar denk dat het aantal deftroepen dat daarvoor gesneuveld is ook aan de hoge kant is.

Geslaagde aanval al met al van Modus.

Enige punt is nog dat shake een moeilijk cluster heeft, doet verder niks af van de massa, maar maakt het deffen wat lastiger.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Stoefen met een vvdd is op mijn ogen ook niet echt slim op een wereld met een uitkijktoren. Je weet exact waar de clears komen en welke stacks je bij moet stacken. Nou heel knap dat je het voor elkaar weet te krijgen om een aanzienlijk grotere vvdd te krijgen dan de avdd is. Het zou een schande zijn als dit niet het geval is. Wat ik begrijp zijn er ondanks de o zo grote vvdd toch dorpen verloren gegaan. Lijkt me dus eerder een geval van deff verkeerd ingezet. Kennelijk was er genoeg deff om veel clears te blocken, en nog verlies je dorpen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
967
Stoefen met een vvdd is op mijn ogen ook niet echt slim op een wereld met een uitkijktoren. Je weet exact waar de clears komen en welke stacks je bij moet stacken. Nou heel knap dat je het voor elkaar weet te krijgen een aanzienlijk grotere vvdd te krijgen dan de avdd is. Het zou een schande zijn als dit niet het geval is. Wat ik begrijp zijn er ondanks de o zo grote vvdd toch dorpen verloren gegaan. Lijkt me dus eerder een geval van deff verkeerd ingezet. Kennelijk was er genoeg deff om veel clears te blocken, en nog verlies je dorpen.

Om nog maar niet te spreken over de dorpen die schedel heeft gepakt deze ochtend. Deze lagen op 6 uur edelafstand(geloof ik) werden gesniped met off maar door de lc-splits die schedel hanteerden zijn ze gewoon erdoor gekomen. Hierdoor 5 savedorpen kwijtgeraakt en tot dusver geen recappoging gezien. Merkwaardige manier van deffen als je het mij vraagt en klaarblijkelijk een enorme inschattingsfout gemaakt waardoor ze nu op de blaren zitten.
 
Reactiescore
1.278
Ondanks de misschien hoge VVDD van Fix heeft Modus denk ik vandaag niks te klagen^^, geslaagde massa. Zat misschien meer in maar zeker tevreden met het resultaat.
 
Reactiescore
743
Om nog maar niet te spreken over de dorpen die schedel heeft gepakt deze ochtend. Deze lagen op 6 uur edelafstand(geloof ik) werden gesniped met off maar door de lc-splits die schedel hanteerden zijn ze gewoon erdoor gekomen. Hierdoor 5 savedorpen kwijtgeraakt en tot dusver geen recappoging gezien. Merkwaardige manier van deffen als je het mij vraagt en klaarblijkelijk een enorme inschattingsfout gemaakt waardoor ze nu op de blaren zitten.

Met deze stelling ben ik niet helemaal akkoord. Er zijn idd inschattingsfouten gemaakt op het acc zelf. er is niet actief genoeg gedefd of niet goed opgelet. MAAR je vermeld dat er nagenoeg geen recaps liepen. Wat ik gezien heb is dat er een 8-9 tal recaps zijn blijven steken in ts wat ik dus als enorme badluck beschouw.

De reactiesnelheid op recaps hebben te lang geduurd, hier is niet goed op geanticipeerd en daardoor hebben ze zware klappen gekregen.
 
Bovenaan