Top/Flop Stammen

Reactiescore
1.367
Reactiescore
742
Ik kan het niet helpen dat BB hem peert waarna 2 MB's zich omdraaien en hem aanvallen :p

Ja, is dat dan jullie fout? door het niet zien van het te grote front die Dealorian heeft gekregen? door het niet stacken van zijn front waardoor hij wel mobiel deff over houd? is dat BB zijn fout of Bellum zijn fout?

daarnaast kan je hier weer BB de schuld geven (of die 2 MB's) maar ik denk dat als je gewoon een beetje beter zou deffen of zelfs al alleen een KERK zou bouwen zouden de dorpen minder snel worden weggesnoept. Het deffen is ronduit slecht amper recaps amper backdrafts amper snipes terwijl er wel genoeg gedefft werd (volgens iemand uit bellum)

Heb even zijn naam ertussen uit gehaald gewoon om gezeik te voorkomen <3
unknown.png


Blijf nog even bij Dealorian hangen, weet hij dat het een KERK wereld is? anders zou ik hem het snel maar vertellen zodat de stacks van heel bellum niet gewoon gemold worden (hier een paar voorbeelden)

unknown.png
unknown.png
unknown.png
unknown.png
unknown.png
unknown.png



Daarnaast ligt niet alleen Dealorian onder vuur maar ook TAD (The Alcoholic Dream)

hoorde dat hier een nieuw team op zat? laten ook niet veel zien of van zich horen gewoon -49 dorpen daar bespaar jullie de berichten
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Blauwe werd geintern, wat een foute keuze was, waar twee mbs de helft van zn punten kregen, hierna besloten die twee MBs hem naar de vijand te peren. Dit zorgde voor een enorm front van Dealorian waarna er daar bar slecht gedeffed word indd.

Tegelijk valt er een massa bij TAD waar die drie spelers daar gewoon gevlogen zijn spontaan...

Tuurlijk hadden er vanuit Bellum dingen anders gemoeten maar je kan nou niet echt zeggen dat t dan mee zit ;p. Die westelijke flank heeft t gwn heel zwaar gehad de afgelopen dagen. Daarbij is Pils in 5 dagen compleet weg, wat over twee weken een enorm voordeel zal hebben.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Blauwe werd geintern, wat een foute keuze was, waar twee mbs de helft van zn punten kregen, hierna besloten die twee MBs hem naar de vijand te peren. Dit zorgde voor een enorm front van Dealorian waarna er daar bar slecht gedeffed word indd.

Tegelijk valt er een massa bij TAD waar die drie spelers daar gewoon gevlogen zijn spontaan...

Tuurlijk hadden er vanuit Bellum dingen anders gemoeten maar je kan nou niet echt zeggen dat t dan mee zit ;p. Die westelijke flank heeft t gwn heel zwaar gehad de afgelopen dagen. Daarbij is Pils in 5 dagen compleet weg, wat over twee weken een enorm voordeel zal hebben.

Zit Bellum idd niet mee. Overigens kregen de MB's maar 35 van de 200+ dorpen. Minder dan 20% dus. De overstap zorgde inderdaad voor een enorm front en er werd niet goed gedeffed. Voor de massa ook al niet (toen was dealorian al 6 dorpen kwijt), dus ergens hadden jullie het kunnen zien aankomen.

Ja Jammer van 2 Pils. Ze hebben hun best gedaan maar deze positie was zonder hulp uiteraard niet te houden. Respect dat ze het zo lang hebben volgehouden.
 

DeletedUser79858

Guest
Inderdaad respect voor de spelers van Pils.

Delorian is iets waar we binnen Bellum van kunnen en moeten leren. Het defwerk was op sommige momenten niet bestaand (niemand aanwezig) en op andere momenten prima. Als er dan geen kerken staan en niemand is online dan moet je kiezen tussen heel duur deffen of met de hele stam je def terugtrekken en het account laten vallen. Laat het duidelijk zijn dat er is gekozen voor het duur deffen op dat moment tot er iemand weer kerken kon bouwen.

De stacks waren er in iets geval zeker wel om het account wat langer "droog" te houden dan hetgeen wat er gebeurt is.
Dus kan niet anders dan zeggen, succesvolle aanval.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Wij gaan tenminste niet allemaal op deleet op het moment dat het te heet onder onze voeten wordt.
Had je beter wel gedaan en misschien werden jullie als spelers nog serieus genomen. Nu wordt elke speler en Bellum meer en meer een meme
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Dat van Reor noem ik geen gevecht hoor. Zelfs met hun grootte overmacht deften we dat met onze ogen toe...

Overmacht is overdreven, reor had nog andere fronten.
En jullie cluster was geweldig, reor omsingelde jullie pretty much
 
Reactiescore
399
Welke bellum kneus er hier ook iets post jullie zijn en blijven een flop en hebben de wereld zelf dood gemaakt en nu betalen jullie er de prijs voor
 

DeletedUser76005

Guest
Overmacht is overdreven, reor had nog andere fronten.
En jullie cluster was geweldig, reor omsingelde jullie pretty much

ben ik het niet mee eens, kan me nog herinneren dat er een massa kwam op geheel kakaka
hoeveel dorpen verliezen 1 a 2?

terwijl de overmacht x2 was !:)
 
Reactiescore
1.367
ben ik het niet mee eens, kan me nog herinneren dat er een massa kwam op geheel kakaka
hoeveel dorpen verliezen 1 a 2?

terwijl de overmacht x2 was !:)

Was dat niet een sloopmassa?
Indien het een echte massa was dan is dat goed gedaan ja
 

DeletedUser71166

Guest
"jullie hebben de wereld dood gemaakt en betalen nu de prijs" = contradictie van jewelste :p

wereld is best nog interessant; je hebt een cluster van samenwerkende stammen van 40-50M tegen bellum 50M

En verder was dealorian gewoon niet aan het deffen (of konden er helemaal niks van, (op paar uur van de vvers na die de boel niet meer konden rechtzetten)), inderdaad een slechte recruit. Geen communicatie (echt bijna 0) Zo verlies je snel al je dorpen :D

wat re-or betreft hebben we toen zelfs geen één echte massa op jullie gedaan voor zover ik me herinner








-.Da Vinci | Pj
 

DeletedUser76005

Guest
was de massa op timah , deathstroke geen echte massa?
staan volgens mij allebei nog steeds in de top 20 odd :p
 
Bovenaan