Top & Flop stammen

Reactiescore
180
Ik heb het zelf nog eens even bekeken en het zijn inderdaad geen cf's aangezien Trippy er eerder bij was. Maar ook pjvo heeft geen cf's bij Trippy die afgegeven moeten worden aangezien de dorpen boven de 3k punten zijn en het geen overgenomen bb's zijn maar dorpen van een speler. Ik betwijfel eigenlijk ook wel of die paar dorpjes van Trippy daar ook al een cluster genoemd mag worden, maar dat ter zijde :p. Excuses voor de valse beschuldigingen.

En over het verhaal van die NAP-stam en de "naaiactie". Dave Mustaine was eerst een van jullie rekruuts en de invite van Fix. lag er al toen wij vv aannamen. Uiteraard hebben we het niet aangenomen, omdat we het fairplay houden. Dave Mustaine was al vanaf het begin van de wereld een goede vriend van ons en heeft ons vaak geholpen. Hij stopte met spelen omdat hij niet genoeg tijd meer over had voor TW. Hij wilde ons de dorpen geven. We voelden ons niet genoodzaakt dit met zijn stam te bespreken aangezien de stam een NAP heeft met ons en niet een BG, en misschien ook omdat dit ons ook een beetje ontgaan is ook ;). Daarom zijn wij begonnen met internen, of dit een naaiactie is of niet is discussieerbaar.
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Onze Mb heeft op w56 gewoon een edellijn gekregen ( op w62 ook)
http://nl.twstats.com/nl56/index.php?page=player&id=487675300

Je zou respect moeten hebben voor spelers die zich inzetten voor jou.

En wat weet jij over emerica zijn mb's en/of du's ? Helemaal niets.

Begin dan ook niet over respect want daar weet je ook al niets van aangezien emerica en treven elkaar al lang genoeg kennen. En sommige moeten wel wat bb's gaan edelen of shakedown edelt ze allemaal weg.

Denk dat het minder erg is dat een mb of du edels zou wasten aan een paar bb's in deze fase als spelers uit een top 5 stam die al fronten.
 

DeletedUser22896

Guest
Dave gaf liever zijn dorpen aan ons dan Fix te joinen, ik kan hem geen ongelijk geven .
Als je dan naar Justin zijn gelul zou moeten luisteren . :D
 
Reactiescore
3.457
Als jij geen gebruik maakt van je mbs doe je toch iets miss hoor:engel: en elke mb weet toch dat hij dorpen moet afstaan..?


En wat weet jij over emerica zijn mb's en/of du's ? Helemaal niets.

Begin dan ook niet over respect want daar weet je ook al niets van aangezien emerica en treven elkaar al lang genoeg kennen. En sommige moeten wel wat bb's gaan edelen of shakedown edelt ze allemaal weg.

Denk dat het minder erg is dat een mb of du edels zou wasten aan een paar bb's in deze fase als spelers uit een top 5 stam die al fronten.
Ochtendhumeurtje?
Ik reageerde op die flapdrol met zijn aparte uitspraken die het verschil nog niet eens weet tussen een du en een Mb.
Maar leuk dat je probeert mee te praten met de grote mensen.
 

DeletedUser68589

Guest
Dus eigenlijk gaat pjvo zeuren over een cluster dat die gaat internen wat niet bekend was bij de een of ander.
Trippey edelt daar dorpen met hetzelfde doel als pjvo.
Ze edelen zowat op hetzelfde moment dus niemand maakt een clusterfuck.
En daarna probeert pjvo gelijk te halen op het AF en proberen fix zwart te maken dat ze clusterfucks maken?
Best wel jammer dat dit zo moet.
Misschien kan pjvo dit beter in-game oplossen ipv op het AF.
Het is toch niet zo ver gekomen met tw dat we om alles gaan janken op het AF.
Ofja zo ver is het wel al gekomen;).
Ik heb wel een probleem met deze uitspraak : ik ben NERGENS gaan zeuren over dat dorp of om gelijk te halen op het AF. Ik heb zelfs geen post geschreven!
Maar ik word hier afgeschilderd als iemand die gaat janken.
ik weet niet, maar een beetje kennis van de situatie voor je iets schrijft, zou geen kwaad kunnen.

over de grond van de zaak : ik doe een overname van een speler waarvan we de vv hebben. Die speler heeft die zelf gegeven en was een uidelijke bondgenoot. Als dat al niet meer mag.
Het eerste dorp van trippey is een barbarendorpje van nog geen 700 punten in een cluster waar fix niets te zoeken heeft. ik weet niet hoe we dat moeten noemen....
 

DeletedUser77704

Guest
Trippey had toestemming van stam om in hun gebied te edelen. Jullie niet terwijl nog NAP van jullie is ook. Daarbij staat stamdiplomatie altijd boven speler diplomatie dus die NAP staat boven je PBG. En met deze actie naai je de NAP van de stam waar je in zit.
 

DeletedUser68589

Guest
Wij hadden een nap met die stam ;)

en blijkbaar krijgt Trippey dus de toestemming om te edelen van een stam waarmij WIJ een nap hebben.

bon.....
misschien opnieuw de juiste informatie hebben voor een reactie te zetten.

PJ
 

DeletedUser77704

Guest
Wij hadden een nap met die stam ;)

en blijkbaar krijgt Trippey dus de toestemming om te edelen van een stam waarmij WIJ een nap hebben.

bon.....
misschien opnieuw de juiste informatie hebben voor een reactie te zetten.

PJ

Je NAP wist er anders niks vanaf en zijn met ruzie uit mekaar gegaan. Dus je dringt gebied van je NAP binnen zonder toestemming van hen via een speler die hun vijandig is verlaten en wraak wou nemen.

Vraag me af of jij wel de juiste info heb of bewust niet wilt hebben
 

DeletedUser68589

Guest
Het is nochtans onze NAP met die stam. en die geldt nog altijd met opzeg van een week.

maar erg lang gaat dat precies niet meer standhouden

PJ
 
Reactiescore
768
Ik heb wel een probleem met deze uitspraak : ik ben NERGENS gaan zeuren over dat dorp of om gelijk te halen op het AF. Ik heb zelfs geen post geschreven!
Maar ik word hier afgeschilderd als iemand die gaat janken.
ik weet niet, maar een beetje kennis van de situatie voor je iets schrijft, zou geen kwaad kunnen.


over de grond van de zaak : ik doe een overname van een speler waarvan we de vv hebben. Die speler heeft die zelf gegeven en was een uidelijke bondgenoot. Als dat al niet meer mag.
Het eerste dorp van trippey is een barbarendorpje van nog geen 700 punten in een cluster waar fix niets te zoeken heeft. ik weet niet hoe we dat moeten noemen....

Jezus zeg....

Beste ik speel niet op PJVO

ah okay excuses, maar mijn punt over de situatie blijft onveranderd:)

Stop eens met selectief lezen voordat je reageert.
 

DeletedUser77704

Guest
Het is nochtans onze NAP met die stam. en die geldt nog altijd met opzeg van een week.

maar erg lang gaat dat precies niet meer standhouden

PJ

Je stabt je NAP gewoon met deze actie, echt wat voor bord heb je voor de kop en hoe lang blijf je er omheen lullen. En dan gek als mensen reageren op je naaiactie.
 
Reactiescore
768
Desondanks de verdachte situatie omtrent Dave Mustaine is Qua. momenteel wel een topstam voor deze wereld. Hebben de grootste winsten gepakt tegen de vijand. Easy as that.
 

DeletedUser79853

Guest
Ik heb wel een probleem met deze uitspraak : ik ben NERGENS gaan zeuren over dat dorp of om gelijk te halen op het AF. Ik heb zelfs geen post geschreven!
Maar ik word hier afgeschilderd als iemand die gaat janken.
ik weet niet, maar een beetje kennis van de situatie voor je iets schrijft, zou geen kwaad kunnen.
.

Hier had ik al excuses voor aangeboden. jammer dat je dit niet hebt gelezen:(
 
Reactiescore
1.075
Desondanks de verdachte situatie omtrent Dave Mustaine is Qua. momenteel wel een topstam voor deze wereld. Hebben de grootste winsten gepakt tegen de vijand. Easy as that.

een topstab stam, thats sure.

als topstam moet je je toch kunnen afzetten van samenwerkingen met stabbers, zoals Fix. met Gitoboy heeft gedaan.
Echter werkt Qua hier net mee samen en steunen ze hem nog eens vollop.
De afspraak met Dave mustaine was dat hij fix. zou joinen en uiteindelijk fronten met Qua, dus dat is al stab 1 van dave mustaine, een stam waar je een akkoord mee hebt (Qua., aangezien wij op dat moment niet wisten dat die samenwerking/nap er was, gingen we er vanuit dat er niets aan de hand was.) waarna Dave mustaine een ex stamgenoot van hem wilt stabben.

67559b5fd2bac19d5f0888e2b7ae8cd0.png

wicpdan9j7.jpg

2erush1t3irpm.jpg


agreement with fix.

chk2dqsurk5.jpg

08xt9kfies.png
<- verwijzing naar stab naar ex stam.
9n8pcspms.jpg
<- 30 tal uur later na de overeenkomst met fix. joined dave plots de kant van qua opnieuw, op 30 tal uur heeft hij dus aan 3 kanten gestaan, eerst Real die hij stabbede, toen stond hij al aan de kant van Qua, toen koos hij voor fix., waarna hij even later toch terug bij Qua ging.

lesson of the day, Qua steunt stabbers.

v449re60hlkh1.jpg
 

DeletedUser79906

Guest
Je stabt je NAP gewoon met deze actie, echt wat voor bord heb je voor de kop en hoe lang blijf je er omheen lullen. En dan gek als mensen reageren op je naaiactie.

Niet dat jij hier ook maar iets over mag zeggen meester stabber.
 
Bovenaan