Top/flop stammen

DeletedUser80024

Guest
De uitdaging die jij hier bedoelt is nummer 2 en nummer 3 stam fuseren samen om te kunnen winnen van de nummer 1 stam.

Dat is niet hetzelde als wat hood heeft gedaan alleen fuseren met premades.

Ik begrijp dat jullie vinden dat hood anders een free win kreeg, maar dat was niet zo.
Vertel mij wat hier nou verkeerd aan is.
 

DeletedUser80024

Guest
Jouw mening? Het is al heel lang duidelijk dat jij aan de kant hangt van de personen die banned zijn. Provocaties komen vanuit beiden hoeken dus jouw mening is niet objectief te noemen. Alles wat jij nu dus typt kan ik niet heel serieus nemen aangezien je bewijsmateriaal ook niet wilt delen!
Jammer maar waar!

Ik heb zelf ook gespeeld, mijn enige doel is dat mijn tijd en moeite niet voor niks is geweest, maakt niet uit aan welke kant ik sta.
 

DeletedUser80088

Guest
Ik ga geen namen noemen maar zelf lopen jullie ook te bedreigen. Al de hele classic lopen jullie te provoceren tegen 1 persoon, ja dan uiteindelijk flipt die wel als jullie het over zijn moeder gaan hebben.

Misschien moeten de moderators het hele verhaal meelezen ipv direct bans te gaan uitdelen wanneer er gescholden wordt.

Voor diegene die het zover heeft gebracht op zo'n heilige dag, schei uit man hoe oud zijn jullie 20-25? Grow the fuck up!

Daarnaast ga ik hier toch nog een keer op terugkomen. Jij zegt dat een desbetreffende persoon geprovoceerd wordt in deze classic en dat deze persoon dan kan flippen.
Dit betekent NIET dat meneer zomaar een vrij brief heeft om mensen op te gaan zoeken op discord deze personen vervolgens te gaan bedreigen vervolgens geblokkeerd worden en een nieuw account maken en weer gaan bedreigen dat is een absolute no-go en zeker wanneer hij niet eens weet of hij wel de desbetreffende provoceerende persoon in kwestie te pakken heeft.
Als je dat niet kan begrijpen vraag ik me af waar je verstand zit...
De bedreigingen gaan zo ver dat ik aangifte gedaan heb.
 

DeletedUser80024

Guest
Daarnaast ga ik hier toch nog een keer op terugkomen. Jij zegt dat een desbetreffende persoon geprovoceerd wordt in deze classic en dat deze persoon dan kan flippen.
Dit betekent NIET dat meneer zomaar een vrij brief heeft om mensen op te gaan zoeken op discord deze personen vervolgens te gaan bedreigen vervolgens geblokkeerd worden en een nieuw account maken en weer gaan bedreigen dat is een absolute no-go en zeker wanneer hij niet eens weet of hij wel de desbetreffende provoceerende persoon in kwestie te pakken heeft.
Als je dat niet kan begrijpen vraag ik me af waar je verstand zit...
De bedreigingen gaan zo ver dat ik aangifte gedaan heb.
99% van de internetbedreigingen zijn allemaal loze bedreigingen, weet je zelf vast ook wel. Waar maak je je druk om lol.
 

DeletedUser80088

Guest
99% van de internetbedreigingen zijn allemaal loze bedreigingen, weet je zelf vast ook wel. Waar maak je je druk om lol.

Wat een domme reactie laat alleen maar zien aan wie zijn kant je staat...
Ik maak me zorgen om mijn familie misschien voel jij zo’n verantwoordelijkheid niet, maar ik wel!
 

DeletedUser5310

Guest
De uitdaging die jij hier bedoelt is nummer 2 en nummer 3 stam fuseren samen om te kunnen winnen van de nummer 1 stam.

Dat is niet hetzelde als wat hood heeft gedaan alleen fuseren met premades.

Ik begrijp dat jullie vinden dat hood anders een free win kreeg, maar dat was niet zo.
Vertel mij wat hier nou verkeerd aan is.

Hier moet je er wel even bij zeggen dat hood ook de hele nummer 4 stam op dit moment aan het edelen is.
Ik snap je punt alleen niet wat het verschil is tussen fuseren met premades of niet? Als je fuseert met premades klinkt me dat toch als een free win.

99% van de internetbedreigingen zijn allemaal loze bedreigingen, weet je zelf vast ook wel. Waar maak je je druk om lol.

Hier heb je het helaas mis en ben ik het ook met de rest eens, als mensen tegen jou zeggen dat ze achter jou aankomen, naar je school toe komen om je kapot te slaan, achter je familie aanzitten en ze allerlei ziektes toewensen inclusief de dood, familieleden lopen te stalken op diverse internet media, zou jij dat dan allemaal prima vinden?

In mijn ogen kan dat niet door de beugel en zeker niet om een online spelletje. Als mensen daar zo idioot op reageren en constant ook zelf provoceren moeten ze ook zo sportief zijn en het kunnen incasseren toch?
En de bedreigingen naar sommige mensen waren dusdanig dat ik snap dat hier aangifte naar gedaan is. Mocht er dan toch iets gebeuren, ookal zeg je dat 99% van de gevallen niets gebeurt, dan weten ze in ieder geval wie ze moeten hebben.
 

Deleted User - 487924308

Guest
De uitdaging die jij hier bedoelt is nummer 2 en nummer 3 stam fuseren samen om te kunnen winnen van de nummer 1 stam.

Dat is niet hetzelde als wat hood heeft gedaan alleen fuseren met premades.

Ik begrijp dat jullie vinden dat hood anders een free win kreeg, maar dat was niet zo.
Vertel mij wat hier nou verkeerd aan is.

Wil hier even op terugkomen, Wij (Rammen) fuseren niet met romeinse kruiden omdat wij willen winnen van .Hood (of dat is toch niet de hoofdreden)
De accounts op Rammen zijn onderbemand. En als je bv kijkt naar het front van Hermich, dan lukt dat niet om met een onderbemand account dat te deffen. Ik heb ook exames waarvoor ik graag wat zou leren ipv hele dagen mijn front wat bij elkaar te houden. Dat is dus ook de reden waarom wij in 1ste plaats gingen samenwerken met Cha ching en er nu een fusie bezig is.

Dat wij dan mogelijks winnen van .hood is natuurlijk een mooi cadeau, zeker in deze kerstperiode :)
 

DeletedUser80024

Guest
Wil hier even op terugkomen, Wij (Rammen) fuseren niet met romeinse kruiden omdat wij willen winnen van .Hood (of dat is toch niet de hoofdreden)
De accounts op Rammen zijn onderbemand. En als je bv kijkt naar het front van Hermich, dan lukt dat niet om met een onderbemand account dat te deffen. Ik heb ook exames waarvoor ik graag wat zou leren ipv hele dagen mijn front wat bij elkaar te houden. Dat is dus ook de reden waarom wij in 1ste plaats gingen samenwerken met Cha ching en er nu een fusie bezig is.

Dat wij dan mogelijks winnen van .hood is natuurlijk een mooi cadeau, zeker in deze kerstperiode :)
Ja maar dan zorg je toch ervoor dat er nieuwe mensen op jouw account komen? Ik bedoel rammen zelf had ook kans om solo de wereld te winnen.

Maargoed... I'm out!
 

Deleted User - 487924308

Guest
Wij zijn relatief nieuwe spelers die niemand kent, maakt het niet makkelijk om nieuwe mensen op je account te krijgen. Zeker tijdens de drukke periode van examens,studeren en de feestdagen.

We hadden ook andere spelers op het account die door omstandigheden niet meer verder konden, daar kan je helaas ook niet veel aan doen. Daarom leek een fusie voor ons ook de logische optie aangezien ik nog minder tijd zal hebben aangezien mijn examens voor de deur staan.
 
Reactiescore
89
Ik heb half meegekregen wat er vandaag heeft afgespeeld op verschillende sites maar jeetje wat is dit schrijnend. Ik neem aan dat het TW team IP adressen kan achterhalen en alle, bizar over de schreef gegaande mensen, zowel op het AF als ingame een perma ban geeft. Ik heb geen idee wie dit allemaal precies precies betreft, maar alsjeblieft ruim dit schorem op.

Dankjewel
 

DeletedUser80088

Guest
Ik heb half meegekregen wat er vandaag heeft afgespeeld op verschillende sites maar jeetje wat is dit schrijnend. Ik neem aan dat het TW team IP adressen kan achterhalen en alle, bizar over de schreef gegaande mensen, zowel op het AF als ingame een perma ban geeft. Ik heb geen idee wie dit allemaal precies precies betreft, maar alsjeblieft ruim dit schorem op.

Dankjewel

Laten we het hopen! :)
 
Reactiescore
7.931
@Duckje , het is kerst dus ik verwacht niks nu hoor, maar als je de tijd hebt kun je hier naar kijken? Mensen die aangifte doen omwille online bedreigingen is vrij serieus.
 

DeletedUser80202

Guest
Naast de bedreigingen..
Aan iedereen een prettige kerst & feestdagen gewenst, ik heb goed kunnen slapen en ben weer klaar voor eindeloze offensieven.
Hopelijk kan iedereen zijn beste beentje voorzetten en er iets boeiend van maken.

Tot op weer van die slapeloze nachtjes
Groetjes Langwakker xxx
 
Reactiescore
1.167
Fuck, word mijn post nu ook gezien als bedreiging? :(
 

Deleted User - 487871837

Guest
Had al meteen veel harder gemoeten Maarja :) ze komen er weer mooi mee weg. Jammer. IP bannen die handel en het ze ingame laten voelen, dat zou pas een leuke kerst zijn.

Ik ga met Beast en Duckje meer richtlijnen opstellen zodat we even zwaar straffen in dit soort gevallen, want ik had inderdaad harder opgetreden zelf. Ben sowieso blij dat Beast er wel was, anders had het nog erger geworden denk ik. Anyhow, IP bannen kunnen wij niet, maar Duckje weet van deze mensen af, dus ze worden in de gaten gehouden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hood namechange naar Resurrect?
Rect flopstam
 
Bovenaan