Top/flop stammen

DeletedUser80202

Guest
Mag ik toch even inbrengen dat ik het kerstcadeau van .Hood fantastisch vindt en met plezier het zal accepteren.
Prettige Feestdagen, goed veel slaap en mogen de beste winnen xxx.

Met vriendelijke groetjes,
LangWakker
 
Reactiescore
89
gewoon niet, maar dit is niet de juiste manier om te winnen

Vuur wordt met vuur bestreden op dit moment. Echter, kan hier wel een nuance in worden aangebracht: .Hood heeft de hele wereld lang geïnternt om de wereld te winnen, Kruiden internt nu om de 30% te halen + front te krijgen met .Hood zodat er een eindstrijd kan komen.

Ik ben het met je eens dat het over het algemeen een zwaktebod is om zoveel te internen. Alleen is dit het resultaat van het de houding van .Hood. Op het AF de winst claimen terwijl de stam rond de 18% dominantie zat en ingame alleen maar groot is geworden en gebleven door interns. Roept enige weerstand op eh :confused:
 

DeletedUser80088

Guest
Vuur wordt met vuur bestreden op dit moment. Echter, kan hier wel een nuance in worden aangebracht: .Hood heeft de hele wereld lang geïnternt om de wereld te winnen, Kruiden internt nu om de 30% te halen + front te krijgen met .Hood zodat er een eindstrijd kan komen.

Ik ben het met je eens dat het over het algemeen een zwaktebod is om zoveel te internen. Alleen is dit het resultaat van het de houding van .Hood. Op het AF de winst claimen terwijl de stam rond de 18% dominantie zat en ingame alleen maar groot is geworden en gebleven door interns. Roept enige weerstand op eh :confused:

Dit vat alles goed samen! En aangezien rammen niet genoeg spelers had zijn deze fusies perfect! Op naar de eindstrijd!
 

DeletedUser79791

Guest
Dit vat alles goed samen! En aangezien rammen niet genoeg spelers had zijn deze fusies perfect! Op naar de eindstrijd!

Dat er nog mensen hier op het forum zitten XD
Op naar de eindstrijd? XD
ik ga lekker kerst houden en zie uberhaupt wel of het nog de moeite waard is om door te spelen, mogen jullie een leuke eindstrijd met de bbs en interns houden:)
Heb nog nooit zo;n waardeloze community gezien, internen 10 classics lang alles wat er is en willen dan een eindstrijd:)
Tot overmaat van ramp hebben jullie duckje nodig om jullie ass te redden met zn kut regels:)
Succes met internen de komende 20 dagen en dan lekker bbs edelen!
Jullie verslagen tegenstanders zijn trouwens ook schrijnend te noemen noobs.
latahhhh
 

DeletedUser80088

Guest
Dat er nog mensen hier op het forum zitten XD
Op naar de eindstrijd? XD
ik ga lekker kerst houden en zie uberhaupt wel of het nog de moeite waard is om door te spelen, mogen jullie een leuke eindstrijd met de bbs en interns houden:)
Heb nog nooit zo;n waardeloze community gezien, internen 10 classics lang alles wat er is en willen dan een eindstrijd:)
Tot overmaat van ramp hebben jullie duckje nodig om jullie ass te redden met zn kut regels:)
Succes met internen de komende 20 dagen en dan lekker bbs edelen!
Jullie verslagen tegenstanders zijn trouwens ook schrijnend te noemen noobs.
latahhhh

Kijk dit bedoel ik met dat salty gedrag, love it! Niks duckje dit dat... de dominatietimer was niet reset dus ging ik verhaal halen! En terecht is gebleken... je kan gewoon niet tegen je verlies... wat nou als jullie ff doorgaan met SNP internen en lose edels gooien? Nu kan je met kerst lekker met een zoutig gevoel op de bank zitten...
Daarnaast staat xyphon nmmr 1 met verslagen tegenstanders :) goed dat je veel ODA pakt door eerst intern groot te worden!!
Goodjob!!’
Lataahhh
 

DeletedUser80024

Guest
Vuur wordt met vuur bestreden op dit moment. Echter, kan hier wel een nuance in worden aangebracht: .Hood heeft de hele wereld lang geïnternt om de wereld te winnen, Kruiden internt nu om de 30% te halen + front te krijgen met .Hood zodat er een eindstrijd kan komen.

Ik ben het met je eens dat het over het algemeen een zwaktebod is om zoveel te internen. Alleen is dit het resultaat van het de houding van .Hood. Op het AF de winst claimen terwijl de stam rond de 18% dominantie zat en ingame alleen maar groot is geworden en gebleven door interns. Roept enige weerstand op eh :confused:

Als kruiden stopt met internen bij de 30% is het nog enigszins eerlijk te noemen. . Maar dat is nog betwijfelbaar.
 

DeletedUser80202

Guest
Kijk dit bedoel ik met dat salty gedrag, love it! Niks duckje dit dat... de dominatietimer was niet reset dus ging ik verhaal halen! En terecht is gebleken... je kan gewoon niet tegen je verlies... wat nou als jullie ff doorgaan met SNP internen en lose edels gooien? Nu kan je met kerst lekker met een zoutig gevoel op de bank zitten...
Daarnaast staat xyphon nmmr 1 met verslagen tegenstanders :) goed dat je veel ODA pakt door eerst intern groot te worden!!
Goodjob!!’
Lataahhh

Ik heb amper de tijd gehad om deftige aanvallen te doen. Ik sta nr 1 met puur verdedigen.
Waar ik Tbh ook amper nog tijd voor had om dag in dag uit te deffen tegen heel .Hood en Snp
 

DeletedUser79687

Guest
We gaan ze gewoon weer kata massen en op delete als kerstcadeautje.! de 500 katas zijn in de aanmaak^^
 

DeletedUser79687

Guest
Iedereen blij!
Ons moe zei altijd: "Je moet doen waar je blij van wordt, ookal is dat op de hoek van de straat staan. Zolang je er maar trots op bent"

we wachten wel ff tot rammen geen weerstand meer kan bieden natuurlijk^^

die eindstrijd gunnen wij jullie niet wij zijn geen poppen.
 
Bovenaan