''Wie hoog klimt kan laag vallen.''

DeletedUser78972

Guest
Ja dries als jullie nou bij elkaar waren gebleven hadden jullie nog er waarschijnlijk nog beter voor gestaan
 
Reactiescore
1.476
Dat had het wel een stuk gemakkelijker gemaakt ja. Maak is een lijstje dries, heb jij niet nog op DRR of Fearless gespeeld?
 

DeletedUser69389

Guest
Thibault speelde al lang niet meer... En jimmy hield zich op dat moment rustig. Ik snap je punt wel, maar het add niks.
Nuja als het aan mij lag was AoD al tich keer vertrokken. Want ik was die grollen al langer beu.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Thibault speelde al lang niet meer... En jimmy hield zich op dat moment rustig. Ik snap je punt wel, maar het add niks.

Wij hebben nog overwegen om flipping te rekruteren omdat Jarna erop zat, maar Thibault had de mail. We namen het risico niet, Jarne stopte. Wie dook er binnen een dag op? Juist, Thibault. Jimmy hield zich vaak al rustig maar had gewoon schijt aan alle afspraken die we binnen de stam maakten en Bas hield zijn hand boven hun hoofden vanuit zijn leiderspositie. Daarnaast wilde het meerkoppige leidersteam in Vinage niet met Bas samenwerken, niet omdat het een eikel was, zeker niet, maar omdat het gewoonweg niet werkte.

De eerste accounts waren Vinage al uit, vanwege onvrede. Alle tegenpartijen gaven terecht kritiek om het beleid en de gang van zaken van Vinage, dus het was tijd voor verandering. Ja, Jim verbeterde was Randy zei. Maar er was alsnog genoeg actueel draagvlak om de stap te maken. De eerste stappen waren al gezet toen ik terugkwam van mijn rondreis door Italie en uiteindelijk hebben Martijn en ik de stap gezet en is de rest gevolgd (daar zaten ook meerdere spelers in die er precies hetzelfde over dachten).
 
Reactiescore
1.476
Wij hebben nog overwegen om flipping te rekruteren omdat Jarna erop zat, maar Thibault had de mail. We namen het risico niet, Jarne stopte. .
Hij heet Jarno, maar goed. Laat verder maar zitten, ik ken het verhaal. Er is genoeg over gezegd. Ik snapte niet waarom martijn er weer over begon, dat was meer mijn punt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Typfoutje.
 
Reactiescore
1.148

DeletedUser69389

Guest
Hij heet Jarno, maar goed. Laat verder maar zitten, ik ken het verhaal. Er is genoeg over gezegd. Ik snapte niet waarom martijn er weer over begon, dat was meer mijn punt.
Verantwoording waarom Vinage niet bij elkaar kon blijven. Alleszins voor mij.
 

DeletedUser69389

Guest
Vinage is niet meer....

giphy.gif
giphy.gif


R.I.P. Vinage 21-02-2019

:(
 
Bovenaan