Praattopic

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De oplossing was geen titels aan rang 2 en 3 geven wat de competitiviteit uit het toernooi haalt... Sympathiek om naar de feedback te luisteren maar mijn titel is er alleen maar lelijker op geworden nu...

10/10 voor effort, 1/10 voor uitvoering
 

DeletedUser74404

Guest
Heeft Andre nou een forumtitel als speedkampioen excuse me what the fuck is er gebeurd in de tijd dat ik weg ben geweest
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Combinaties van skillloze rondes, gebrek aan goede spelers die meededen en de schaamteloosheid waarmee André op een slavenaccoutn ging spelen zodat Bart voor hem het SK kon winnen. Je weet wel André stijl hé
 
Reactiescore
575
Ronde waar je bent een uitgebouwd dorp start en alleen andere spelers kunt edelen.
Ik heb aanstaande vrijdag zo'n ronde voor je ingesteld: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/speedronde-3876-vrije-instellingen.202029/
De oplossing was geen titels aan rang 2 en 3 geven wat de competitiviteit uit het toernooi haalt... Sympathiek om naar de feedback te luisteren maar mijn titel is er alleen maar lelijker op geworden nu...

10/10 voor effort, 1/10 voor uitvoering
Hoe zou jij de titels dan vormgeven? ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
ik had geen tweede plaats titels geven dan had dit nooit gemoeten. Nu heb je titels die eerst claimen dat je kampioen bent en daarachter staat dan (zilver), dat slaat nergens op. Net zoals na speedkampioen nog eens moeten (goud) plaatsne om duidelijk te maken dat de kampioen heeft gewonnen :confused::confused::confused: Ik hoop dat je inziet dat dat redelijk absurd is?

Als je rang twee en drie dan toch een titel wil geven kies dan iets zonder het woord kampioen erin, behalve bijvoorbeeld "tweede plaats speedkampioenschap". Er waren betere opties dan wat nu het geval is.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Niet waar, aangezien ik geen speedtitel heb, en als ik die zou verkrijgen door 1000 mensen te vragen om je te helpen, zou ik er toch niet trots op zijn

Je moet niet alles geloven wat men op fora zeggen :)

Duidelijk te merken dat je geen kennis van zaken hebt.

Btw, jij teamed zoals we hier zien: https://twspeeds.com/nl/users/jentele altijd met randoms, mocht ik een keer teamen dan is het met een goede bekende en niet met jan en alleman.
 
Reactiescore
93
Je moet niet alles geloven wat men op fora zeggen :)

Duidelijk te merken dat je geen kennis van zaken hebt.

Btw, jij teamed zoals we hier zien: https://twspeeds.com/nl/users/jentele altijd met randoms, mocht ik een keer teamen dan is het met een goede bekende en niet met jan en alleman.

Even een lijstje van niet randoms voor me
Sokkenheld
snotjongen
Delatepiraat
Luxepro
Turkiyem
Hermich
DoYouLoveStrawberries
PvtMorningWood
bartovermeen
...

Je kan blijven commentaar geven Andre het heeft echt geen zin
 
Bovenaan