Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser78434

Guest
Ik vind de aantijgingen zeer ongepast Joa,

Gerben kennende, is deze man geen runner. Hij heeft zich op w55 en w59 ook ten alle tijden, als een gek ingezet voor stam en accounts. Ook met vv's, dag en nacht.
Dat hij niet zo door een deur kon met GK en dit hem tegenhield om een superactiviteit te hebben is dan ook één puntje. Maar, als een 'nieuwe speler' op whale, directe frontdeff wegstuurt om GH te helpen, waardoor er recaps op volle deffdorpen noodzakelijk zijn of, niet eens een recap mogelijk is. Om vervolgens geen gehoor te krijgen. Is dit gewoon ronduit slecht.

De persoon in kwestie, jij, Joa. Hebt een fout gemaakt door GH te os'en met essentiele en belangrijke deff voor Whale. Dat de blitz onverwachts is gekomen begrijp ik, we gaan geen pm sturen met eh, volgend weekend komen we je aanvallen. Gerben was er de desbetreffende nacht, ik heb namelijk nog even contact gehad (dit was niet eens TW related) Toen ik hem de volgende dag vroeg hoe het kon dat hij dorpen verloor en er tot 10:00 of zelfs 11:00 niks was gedaan, kwam er een pissige volwassen man zijn verhaal doen.

En laat me eerlijk zijn, ik heb met Gerben gepraat om zaken te doen met onze functies toentertijd. Je kan mij niet vertellen dat Gerben één of ander lul verhaal opsomt om 'een run te verdoezelen'. Gerben runned namelijk niet.

Laten we er nu niet meer woorden aan vuil maken, het is gebeurd en kan niet meer worden teruggedraaid.
 
Reactiescore
3.582
GH gaat tot de dag van vandaag uitzonderlijk dom, inefficient en egoïstisch om met def, hilarisch gewoon..

d613edc09e89e9dd6ddbd3387317d7f4.png


En wat betreft Savior, kijk naar de ondersteuners ranglijst en je weet genoeg gok ik zo:p

We hebben wel door je die 0 achter de ZC ge plakt hebt!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik vind de aantijgingen zeer ongepast Joa,

Gerben kennende, is deze man geen runner. Hij heeft zich op w55 en w59 ook ten alle tijden, als een gek ingezet voor stam en accounts. Ook met vv's, dag en nacht.
Dat hij niet zo door een deur kon met GK en dit hem tegenhield om een superactiviteit te hebben is dan ook één puntje. Maar, als een 'nieuwe speler' op whale, directe frontdeff wegstuurt om GH te helpen, waardoor er recaps op volle deffdorpen noodzakelijk zijn of, niet eens een recap mogelijk is. Om vervolgens geen gehoor te krijgen. Is dit gewoon ronduit slecht.

De persoon in kwestie, jij, Joa. Hebt een fout gemaakt door GH te os'en met essentiele en belangrijke deff voor Whale. Dat de blitz onverwachts is gekomen begrijp is, we gaan geen pm sturen met eh, volgend weekend komen we je aanvallen. Gerben was er de desbetreffende nacht, ik heb namelijk nog even contact gehad (dit was niet eens TW related) Toen ik hem de volgende dag vroeg hoe het kon dat hij dorpen verloor en er tot 10:00 of zelfs 11:00 niks was gedaan, kwam er een pissige volwassen man zijn verhaal doen.

En laat me eerlijk zijn, ik heb met Gerben gepraat om zaken te doen met onze functies toentertijd. Je kan mij niet vertellen dat Gerben één of ander lul verhaal opsomt om 'een run te verdoezelen'. Gerben runned namelijk niet.

Volgens mij was er 's nachts niet gedeffed? Tuurlijk krijg je dan problemen in de ochtend. Had allemaal prima voorkomen kunnen worden. Maak dr niet zo'n probleem van. Wij zien het op onze manier, jij baseert je op het verhaal van degene die wij als een runner beschouwen. Prima, geen problemen mee. Maar het is onnodig om een discussie te voeren wanneer je niet alle juiste info bezit.
 
Reactiescore
853
Volgens mij was er 's nachts niet gedeffed? Tuurlijk krijg je dan problemen in de ochtend. Had allemaal prima voorkomen kunnen worden. Maak dr niet zo'n probleem van. Wij zien het op onze manier, jij baseert je op het verhaal van degene die wij als een runner beschouwen. Prima, geen problemen mee. Maar het is onnodig om een discussie te voeren wanneer je niet alle juiste info bezit.
Een verhaal heeft twee kanten, stellen dat jouw kant de juiste is, is vrij gemakkelijk. Wij hebben het verhaal van de ene kant gehoord, tenzij jullie met een duidelijk verhaal komen zullen we ons dus vasthouden aan het verhaal dat we kennen. Iemand een runner noemen op basis van "jouw juist informatie" is gewoon iets wat je zou moeten laten, laat de tegenstander dat beoordelen op basis van de feiten ;)
 
Reactiescore
967
Wat een commotie om niets weer zeg. Lijkt wel of de kant van Gods hier erger mee zit dan huidige bespelers van Whale zelf.

Team Whale was altijd een gevoelig puntje. Een account met veel potentie, die gewoon niet op de juist manier benut werd. Dit wekte bij vele binnen Mp. irritaties. Ik snap dat als je meerdere werelden speelt, het lastig blijft om activiteit te brengen. Vooral op miljoenenaccounts is dit zo goed als niet te doen. Daarom blijf ik er ook bij dat je geen meerdere werelden moet spelen hedendaags omdat er altijd één benadeeld wordt.

Dat hij niet zo door een deur kon met GK en dit hem tegenhield om een superactiviteit te hebben is dan ook één puntje. Maar, als een 'nieuwe speler' op whale, directe frontdeff wegstuurt om GH te helpen, waardoor er recaps op volle deffdorpen noodzakelijk zijn of, niet eens een recap mogelijk is. Om vervolgens geen gehoor te krijgen. Is dit gewoon ronduit slecht.

Team Whale is sinds GK binnen Mp. kwam altijd onder de maat actief geweest. Dit hoeft niet verzwegen te worden. Vooral toen Gerben op vakantie was, werd er gewoon heel weinig gelogd, laat staan gedaan. Ik ben er dan ook helemaal niet mee eens dat jullie zo fel reageren richting Joachim gebaseerd op een one-sided-story, maargoed.

Geen idee welke irritaties er bij Gerben of de rest van team Whale waren m.b.t. GK, maar dit is de eerste keer dat ik er iets van hoor. Vind het ook jammer om te horen, dat mochten er irritaties zijn geweest, deze niet openbaar zijn gemaakt. Ik ken Gerben en Bart namelijk van vorige werelden en volgens mij was de klik er altijd wel. Ook in de tijd dat GK Mp. betrad had ik er een goed gevoel bij. Echter is het wel algemeen bekend dat er binnen GK soms wat straight en bot(onwetend wellicht) gecommuniceerd kan worden, dus wellicht dat het daar iets mee te maken heeft gehad:p
Gerben of Bart, mochten jullie dit lezen en er alsnog over willen praten, je kunt me altijd bereiken.;)

Ik ben wel van mening, dat in de schoenen van Mp., als je kampt met een situatie waarin overmacht een rol speelt, je risico's moet nemen. Daarom vind ik het ook helemaal niet gek dat Whale in de periode dat GH flink onder vuur genomen werd, henzelf zo goed als leeg hebben gezet. In hoeverre dit gedaan is heb ik geen weet van, maar als je hiermee een massa afslaat op een buuraccount lijkt me dit meer dan waard. Ook wij van GK hebben onszelf meerdere keren leeggezet terwijl wij onder vuur lagen. Dit puur om Ice te helpen waarnodig. Dit zijn gewoon aspecten die nodig zijn bij het voeren van oorlog.
 
Reactiescore
2.064
Wel leuk om zo op joachim te vuren, maar wie is de eigenaar van het account? Is de eigenaar niet de verantwoordelijke over wat er met het account gebeurd? Stel ik kom op savior spelen en stuur alle front def weg met goede bedoelingen, ga je dan ook quitten?

Kom op wordt wakker zeg

Als hun prioriteiten willen stellen bij een andere wereld, omdat ze weinig tijd hebben dan snap ik dat. Maar om nu Joachim zo te blamen, hij nam een risico en dat was bekend. Helaas, gelukkig viel de schade mee.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
In feite waren ze sowieso runners. Ze runnen namelijk na een tegenslag , niks privé shit oid. Maar of het een acceptabele manier was moeten jullie zelf weten. Maar ga aub niet discussiëren over een verhaal dat je aan de ene kant hebt gehoord en ook fouten bevatte.
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Wel leuk om zo op joachim te vuren, maar wie is de eigenaar van het account? Is de eigenaar niet de verantwoordelijke over wat er met het account gebeurd? Stel ik kom op savior spelen en stuur alle front def weg met goede bedoelingen, ga je dan ook quitten?

Kom op wordt wakker zeg

Nou de eigenaar van Beil is Jorn, Jorn heeft deze wereld nog geen enkele keer gelogd op Beil. Je kan dan moeilijk stellen dat Jorn verantwoordelijk is voor wat er op het account gebeurd right?
 
Reactiescore
2.064
Dat is een hele andere situatie, dan als de eigenaren nog spelen.
 
Reactiescore
967
Nou de eigenaar van Beil is Jorn, Jorn heeft deze wereld nog geen enkele keer gelogd op Beil. Je kan dan moeilijk stellen dat Jorn verantwoordelijk is voor wat er op het account gebeurd right?

Ik denk dat je als eigenaar van het account altijd mede verantwoordelijk blijft, mits de email van het account nog bij die persoon staat.
Stel Beil wordt betrokken bij een actie die niet door de beugel kan en jij als eigenaar van het account bent in bezit van die email, dan ben je zeker verantwoordelijk om eventueel het wachtwoord te veranderen zodat dergelijke discutabele acties niet meer uitgevoerd kunnen worden, ongeacht hoe actief je ook bent.
 
Reactiescore
1.278

Misschien een zc stack die later aangevuld is met sp/zw/boog en de zc nog teruggetrokken moet worden.

Edit. Dat gerben naar ons(GK) wijst is merkwaardig. De tijdlijn staat niet goed, eerst liep whale niet lekker. Daarop gaven wij kritiek en blijkbaar heeft hij dat niet kunnen verteren.
Voor de rest ga ik er (nog) niet dieper op in of gerben moet de schuld nog eens bij ons neerleggen dan kan ik nog wel een boekje open doen over whale.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Wanneer weer een update? @Escalation Is Real Want ik zie aan de statistieken dat Repel ondanks grote ODD stijgingen amper tot geen verlies meer heeft geleden? Dat MP nog steeds veel dorpen verliest met Ice en dat MP daarentegen wel weer een nieuw potentieel probleemgeval heeft gevonden bij Gods?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ice herstelt zich nog enigszins met het terugpakken van CFs maar heel vrolijk kunnen we idd niet zijn over dat acc :p.
Zullen iig doorgaan met de middelen die we hebben.

Op Repel was er ook deels gerecapped door Savior.
 

DeletedUser69389

Guest
Ice herstelt zich nog enigszins met het terugpakken van CFs maar heel vrolijk kunnen we idd niet zijn over dat acc :p.
Zullen iig doorgaan met de middelen die we hebben.

Op Repel was er ook deels gerecapped door Savior.
Waar zie je dan gerecapte dorpen als je hier kijkt? Misschien deels een overname van een deel van het front? Maar toch alleszins geen recaps? Ook zie je een ODD piek bij .Repelsteeltje de laatste 2 dagen bij dit grafiekje:



image.php


Wat ook gestaafd worden met de verslagen tegenstanders die je hier kunt vinden. Waar maandag 8.4 miljoen en dinsdag 3.0 miljoen verslagen tegenstanders te zien zijn en dit terwijl er vanaf de 17e maar 4 dorpen verloren zijn aan Callisthenes en ze zelf 2 dorpen van Runner 5 hebben weten te pakken. Dat bedoel ik meer. Is leuk om daar een contextualisering van te zien of van de andere accounts. Omdat volgens de statistieken FlamingPhoenix nu ook dorpen heeft verloren.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Waar zie je dan gerecapte dorpen als je hier kijkt? Misschien deels een overname van een deel van het front? Maar toch alleszins geen recaps? Ook zie je een ODD piek bij .Repelsteeltje de laatste 2 dagen bij dit grafiekje:



image.php


Wat ook gestaafd worden met de verslagen tegenstanders die je hier kunt vinden. Waar maandag 8.4 miljoen en dinsdag 3.0 miljoen verslagen tegenstanders te zien zijn en dit terwijl er vanaf de 17e maar 4 dorpen verloren zijn aan Callisthenes en ze zelf 2 dorpen van Runner 5 hebben weten te pakken. Dat bedoel ik meer. Is leuk om daar een contextualisering van te zien of van de andere accounts. Omdat volgens de statistieken FlamingPhoenix nu ook dorpen heeft verloren.

Volgens mij op pagina 2 ook wat dorpen gerecapped. Niet dat het enorm veel zijn ofso.

Op Repel is met name wat lui aangevallen en stacks flink gebashed.
 
Reactiescore
1.962
Waar zie je dan gerecapte dorpen als je hier kijkt? Misschien deels een overname van een deel van het front? Maar toch alleszins geen recaps? Ook zie je een ODD piek bij .Repelsteeltje de laatste 2 dagen bij dit grafiekje:



image.php


Wat ook gestaafd worden met de verslagen tegenstanders die je hier kunt vinden. Waar maandag 8.4 miljoen en dinsdag 3.0 miljoen verslagen tegenstanders te zien zijn en dit terwijl er vanaf de 17e maar 4 dorpen verloren zijn aan Callisthenes en ze zelf 2 dorpen van Runner 5 hebben weten te pakken. Dat bedoel ik meer. Is leuk om daar een contextualisering van te zien of van de andere accounts. Omdat volgens de statistieken FlamingPhoenix nu ook dorpen heeft verloren.

Martijn wil complimenten voor zn defwerk hehe:p
 
Reactiescore
853
Misschien een zc stack die later aangevuld is met sp/zw/boog en de zc nog teruggetrokken moet worden.
Haha nee staat er al een tijdje :p, heeft al 5 dagen geen inc meer dat dorp. Hadden 4 mooie stacks bij Ice/runner kunnen zijn :D
 
Bovenaan