Top/flop stammen

Reactiescore
1.166
Nee Niels, we hadden een afspraak.
Ben je weer aan het ‘spelen’ of beter gezegd inloggen:D

Haha sorry Max, ik heb daar wel eens moeite mee. Af en toe kriebelt het. Gewoon op het dooie gemakje inderdaad, 'spelen' is wel het juiste woord. Heb voor mijn activiteit al redelijk wat gedaan. Een supermarkt runnen in deze periode is best heftig, voelt bijna als 2 hotels runnen en studeren tegelijk.. :D
 
Reactiescore
768
Haha sorry Max, ik heb daar wel eens moeite mee. Af en toe kriebelt het. Gewoon op het dooie gemakje inderdaad, 'spelen' is wel het juiste woord. Heb voor mijn activiteit al redelijk wat gedaan. Een supermarkt runnen in deze periode is best heftig, voelt bijna als 2 hotels runnen en studeren tegelijk.. :D

Ja, vooral met die hotels maakt het extreem lastig :D. Weet jenog wel de naam van je supermarkt iig?
 

DeletedUser76748

Guest
Inderdaad, die hebben veel minder interns.

Of gewoon de andere stammen van de wereld outplayed, maar dat zal niemand buiten Hood zelf toegeven natuurlijk. ^^
Zelf met die random regelveranderring naar 30% lukt het hun niet lol.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Welke andere stammen zijn er outplayed dan?
 
Reactiescore
1.166
Reactiescore
510
Of gewoon de andere stammen van de wereld outplayed, maar dat zal niemand buiten Hood zelf toegeven natuurlijk. ^^
Zelf met die random regelveranderring naar 30% lukt het hun niet lol.
Geloof dat mensen uit hood notabene zelf gezegd hebben nog geen tegenstand ondervonden te hebben. Die 30% is net paar dagen terug. Geef het wat tijd.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hun starten gewoon met 20 accounts, tactisch enorm sterk, geef nou eens gewoon toe dat Hood echt een topstam is? En Romeinse Kruiden flop
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Reactiescore
86
Hun starten gewoon met 20 accounts, tactisch enorm sterk, geef nou eens gewoon toe dat Hood echt een topstam is? En Romeinse Kruiden flop
Yup 20 accounts terwijl we met 16 in de skype groep zitten en dat met 5 spelers van 1 account. Is altijd hetzelfde.
Xyphon heeft niets anders gedaan als geinterned. NIEMAND van jullie zegt er wat op. Wij internen, en jullie komen hier allemaal huilen. Hou toch aub je mond. Rammen heeft nog heel Kruiden om te internen dus wat maakt het ook uit.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Xyphon heeft niets anders gedaan als geinterned. NIEMAND van jullie zegt er wat op. Wij internen, en jullie komen hier allemaal huilen. Hou toch aub je mond.
Mogelijks omdat Rammen zich niet als complete debielen gedragen hier en komen opscheppen welke prestaties ze al hebben neergezet deze classic. Maar das slechts mijn mening
 

DeletedUser5310

Guest
Yup 20 accounts terwijl we met 16 in de skype groep zitten en dat met 5 spelers van 1 account. Is altijd hetzelfde.
Xyphon heeft niets anders gedaan als geinterned. NIEMAND van jullie zegt er wat op. Wij internen, en jullie komen hier allemaal huilen. Hou toch aub je mond. Rammen heeft nog heel Kruiden om te internen dus wat maakt het ook uit.

Xyphon geinternd? Volgens mij had hij toch het hoogste ODA van de hele wereld in de beginfase van de wereld en had doctor brightside na 25 dorpen nog niet eens 100k aan ODA, ligt er maar aan door welke bril je kijkt, maar die van jou moet toch echt maar eens schoon gemaakt worden.
 

DeletedUser76748

Guest
Xyphon geinternd? Volgens mij had hij toch het hoogste ODA van de hele wereld in de beginfase van de wereld en had doctor brightside na 25 dorpen nog niet eens 100k aan ODA, ligt er maar aan door welke bril je kijkt, maar die van jou moet toch echt maar eens schoon gemaakt worden.

Komt ervan als de spelers die Xyphon internde zo noob waren dat ze hun dorpen vergaten leeg te zetten :D lmao
 
Bovenaan