Top/flop stammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Zijn er dan top classic mods? Makkelijk lijstje dit
 
Reactiescore
89
Ik zit met een vraag over de winst van de classic, namelijk:

De overwinningsvoorwaarde is dat een stam minimaal 20% dominantie moet vasthouden voor een periode van 30 aaneengesloten dagen. TW zelf formuleert dit als: ''De dominerende stam moet zijn dominantie voor 30 aaneengesloten dagen behouden om de wereld te winnen.''

De stam .Hood had het minimale percentage, 20%, 3 dagen geleden bereikt en dus is de teller gaan lopen. Echter, wanneer ik nu kijk bij het dominantiepercentage, zie ik dat Rammen op nummer 1 staat (14:24 16/12/2018 met 22,4%). Hierdoor is de dominantie van de stam .Hood doorbroken. Daarnaast zie ik ook dat 'behoud dominantie' nog op 3/30 staat, dit duidt op het aantal dagen dat de dominantie is behouden.
Moet dit nog worden aangepast of hoe werkt dit precies? Als ik de regels van TW zelf goed lees (volgens mij) dan zou de teller voor 30 dagen dominantie moeten worden gereset.

Op een spelletje haasje over zonder duidelijkheid zit denk ik niemand te wachten. Laat staan een classic die op 1 of 2% wordt beslist, zonder eindstrijd dus, maar dat is een ander punt. Aangezien ik niet precies weet wie hier het best antwoord op kan geven, tag ik @Duckje maar.

Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de mening van de spelers op de huidige classic. Dit, om een voorkeur qua eindwinst vast te stellen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Een stam die niet op nummer 1 staat op vlak van dominantie is, volgens mij, geen dominerende stam dus dient dominantieteller gereset te worden.
Echter is dit hetzelfde geval zoals vorige classic, en dient er misschien een dominantieverhoging plaats te vinden naar 30 of 35%.
 
Reactiescore
1.089
Wat ik heb begrepen nav vorige keren is dat je ze daar even van op de hoogte moet brengen dan, dmv een support ofzo, en ja dat kan in het weekend zeker in de december maand best iets langer duren voordat ze reageren.
 
Reactiescore
89
Wat ik heb begrepen nav vorige keren is dat je ze daar even van op de hoogte moet brengen dan, dmv een support ofzo, en ja dat kan in het weekend zeker in de december maand best iets langer duren voordat ze reageren.

Zou goed kunnen. Ik wil ze best elke keer een bericht sturen maar als er een andere procedure is hoor ik het ook graag van de mods/cm.
 

DeletedUser80088

Guest
Zou goed kunnen. Ik wil ze best elke keer een bericht sturen maar als er een andere procedure is hoor ik het ook graag van de mods/cm.

Ik heb net met famdecibel en duckje gesproken op discord, wat hieruit duidelijk werd is dat de domantietimer NIET reset kan worden en dat de stam met de meeste punten over 26 dagen de winnende stam is. Complete contradicitie met wat er in de wereldinfo staat!
Good Job Again!
 

DeletedUser5310

Guest
Ik heb net met famdecibel en duckje gesproken op discord, wat hieruit duidelijk werd is dat de domantietimer NIET reset kan worden en dat de stam met de meeste punten over 26 dagen de winnende stam is. Complete contradicitie met wat er in de wereldinfo staat!
Good Job Again!

Hier wil ik dan wel een officiële bevestiging van op het forum van Duckje dat dit ook daadwerkelijk zo is. Het lijkt me toch raar dat het gaat om dominantie en dat dan de stam met de meeste PUNTEN wint :eek:
 

DeletedUser80088

Guest
Hier wil ik dan wel een officiële bevestiging van op het forum van Duckje dat dit ook daadwerkelijk zo is. Het lijkt me toch raar dat het gaat om dominantie en dat dan de stam met de meeste PUNTEN wint :eek:

Meneer duck heeft het net tegen mij gezegd op discord!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Zelfde debat als vorige classic, toen is uit eindelijk dit bekend gemaakt door @Duckje :
Geen enkele Tribal Wars wereld heeft ooit in de situatie gezeten waarin de ene stam de hoogste rang heeft en de rang 2 stam een hoger dominantiepercentage heeft. Dit veroorzaakte op deze spelwereld aardig wat onduidelijkheid wie nu de uiteindelijke winnaar is?

Het blijkt dat onze eerdere berichtgeving hierover in supportaanvragen en op het forum foutief is. Het blijkt uiteindelijk zo te zijn dat de rang 1 in dominantie de wereld uiteindelijk zal winnen.

We bieden ons hiervoor vanuit het team onze oprechte excuses aan.

Om toch beide stammen de kans te geven deze wereld te winnen hebben we in overeenstemming met InnoGames besloten het nodige overwinningspercentage te verhogen. De stam dient nu dus 25% te behalen en te behouden. Wie na afloop van de behoudperiode het hoogste dominantiepercentage heeft zal de wereld winnen.

We hopen met het toevoegen van deze extra percentages de wereld alsnog een fijn einde kan hebben en het voor iedereen fair game is om de wereld te winnen.

Nogmaals onze oprechte excuses voor de onduidelijkheid

Met vriendelijke groeten,
Duckje
Community Manager Tribal Wars.nl

maar nu dit tegenstrijdige bericht?

Is al meerdere Classics zo dat de rang 1 in punten op het einde van de aftelperiode wint.

Dit hoeft niet dezelfde stam te zijn als diegene die de dominantieperiode gestart is alsook hoeft dit niet dezelfde stam te zijn als de rang 1 in dominantie.

Ik stuur er straks even een igm over uit.
 

DeletedUser79687

Guest
Goedzo duckje, Namens de stam .hood wensen wij u een zalig kerstfeest.^^
 
Bovenaan