Warning: ~FRS~ kata gebruikers (nota bene tegen een veel kleinere stam)

Reactiescore
766
Ik gebruik ook cata's, zijn voor iets in het spel :D
Dat argument heb ik lang niet meer gehoord... Wel fijn om te weten tho, alleen aan je oda te zien heb je ze nog niet heel vaak gebruikt. Intern iets? :confused:
 
Reactiescore
428
Kata`s zijn klote om tegen te krijgen maar het is nou eenmaal een onderdeel van het spel en dat zal zo blijven want op andere servers worden ze nog steeds gewoon gebruikt
 
Reactiescore
141
Breng die hele kata discussies die op elke wereld voorkomen anders weer op gang :confused:

Tegenwoordig niet meer veel in gebruik op TW, behalve op muur, vp, standbeeld en kerk/toren.
Iedereen heeft er een andere mening over, maar goed.
Persoonlijk zou ik het ook niet tof vinden als er katas op mn smid gegooid zouden worden, maar dan kun je t best de leiding van de stam aanspreken.
 
Reactiescore
195
Dat argument heb ik lang niet meer gehoord... Wel fijn om te weten tho, alleen aan je oda te zien heb je ze nog niet heel vaak gebruikt. Intern iets? :confused:

Als je mijn profiel hebt bekijken zul je ook wel de profieltekst hebben gezien die de lage ODA verduidelijken, waarom troepen verspillen als andere mensen het voor je doen :p

Cata's op de verzamelplaats of kerk is altijd handig :D
 
Reactiescore
766
Als je mijn profiel hebt bekijken zul je ook wel de profieltekst hebben gezien die de lage ODA verduidelijken, waarom troepen verspillen als andere mensen het voor je doen :p

Cata's op de verzamelplaats of kerk is altijd handig :D
Ik heb je profiel bekeken, maar ook je dorpsovernames, midden in de nacht enzo. Lijkt meer op internen en proberen te verdoezelen.

Met je laatste zin ben je het een beetje aan het nuanceren. Je reageerde immers op een rapport waar de kata’s op smed gingen..
 
Reactiescore
195
Dan moet je ook eens kijken naar de eerste drie overnames, toen was de wereld nog jong dus vgm krijg je daar niet veel ODA van. Daarnaast had ik mensen die dorpen voor me clearde vandaar te tekst "wij sparen troepen", beetje logisch nadenken en dan valt alles misschien op zijn plaats vergeet ook niet dat er een 1:20 regel is en het moraal niet echt meespeelt op deze wereld. :)

Daarna is het simpelweg fuseren met mijn CO Moby. Dat dorp gisteren in de nacht is een off dorp gecleart & overgenomen van een tegenstander wist je al dat je amper iets verliest als je een off dorp cleart in de nacht??? :eek: Blijkbaar kijk je toch niet zo aandachtig voordat je steken probeert uit te delen.. :p

Cata gebruik ging over mezelf in mijn tw loopbaantje of is dat ook al niet duidelijk voor jou?

En verder ga ik niet in discussie met een leeghoofd die denkt dingen beter te weten, die zonder na te denken wat rondtypt, veel speelplezier verder, vgm ben jij een echte tw pro zoals je naam het zelf al zegt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
28
los van het feit dat het natuurlijk vervelend is, is het toch part of the game?
Moraal is ook vervelend. en rammen ook. En cancelsnipen en recappen vind ik ook echt rotvervelende tactieken.
Part of the game, als je het mij vraagt.
En ja, wij hebben (toen we nog niet erg veel dorpen hadden) ook eens een boerderij terug 4 lvls moeten boosten voor we onze muur konden heropbouwen. Suckt big time. Maar dat krijg je als je een fake dodget en dat een clear met kata's blijkt te zijn :p
 
Reactiescore
766
Dan moet je ook eens kijken naar de eerste drie overnames, toen was de wereld nog jong dus vgm krijg je daar niet veel ODA van. Daarnaast had ik mensen die dorpen voor me clearde vandaar te tekst "wij sparen troepen", beetje logisch nadenken en dan valt alles misschien op zijn plaats vergeet ook niet dat er een 1:20 regel is en het moraal niet echt meespeelt op deze wereld. :)

Daarna is het simpelweg fuseren met mijn CO Moby. Dat dorp gisteren in de nacht is een off dorp gecleart & overgenomen van een tegenstander wist je al dat je amper iets verliest als je een off dorp cleart in de nacht??? :eek: Blijkbaar kijk je toch niet zo aandachtig voordat je steken probeert uit te delen.. :p

Cata gebruik ging over mezelf in mijn tw loopbaantje of is dat ook al niet duidelijk voor jou?

En verder ga ik niet in discussie met een leeghoofd die denkt dingen beter te weten, die zonder na te denken wat rondtypt, veel speelplezier verder, vgm ben jij een echte tw pro zoals je naam het zelf al zegt.

Topper. Ik had inderdaad niet door dat je niet refereerde naar het rapport, dom van mij!

Dan sluiten we de discussie hier toch mee af. Dankjewel voor je vertrouwen in mij. De naam vtcpro staat overigens voor : Verdoemenis, Terror en Chaos pro :)
 
Bovenaan