migratiepact

Reactiescore
1.075
dat 't nonsens is.
waarom een pact gaan tekenen dat niet bindend is en waar wellicht geen enkel land zich aan zal houden op een paar moraalridder landjes a la frankrijk na
 

Deleted User - 487871837

Guest
Misschien even iets meer context geven zodat er daadwerkelijk gediscussiëerd kan worden :p
 

DeletedUser7072

Guest
Ik snap ook niet helemaal wat het doel is van dit migratiepact, als het niet bindend is en louter symbolisch dan kun je het net zo goed niet tekenen, zoals Alex Lannon zegt. Verder zijn er al bestaande contracten die we hebben ondertekend en hebben vluchtelingen onder het huidige systeem meer dan genoeg ruimte voor rechtvaardigheid, dus zie ik sowieso niet waarom een nieuw pact noodzakelijk is.
 
Reactiescore
110
Ik snap ook niet helemaal wat het doel is van dit migratiepact, als het niet bindend is en louter symbolisch dan kun je het net zo goed niet tekenen, zoals Alex Lannon zegt. Verder zijn er al bestaande contracten die we hebben ondertekend en hebben vluchtelingen onder het huidige systeem meer dan genoeg ruimte voor rechtvaardigheid, dus zie ik sowieso niet waarom een nieuw pact noodzakelijk is.

Gewoon veel heisa om helemaal niks. De rechtste partijen zoeken een stok om mee te slaan en blazen de boel op.
 

DeletedUser7072

Guest
Maar aan de andere kant krijgen ze ook wel een stok aangeboden om mee te slaan, en dat is ook niet slim. Waarom dit pact nu introduceren als het ten eerste geen bindende consequenties heeft voor landen die het tekenen en we ten tweede in een tijd zitten waarin het politieke draagvlak voor vluchtelingen minimaal is?
 
Reactiescore
770
ondemocratisch pact waar ik tegen op straat ben gekomen en daar ben ik nog steeds trots op

DIW laagdrempelige humor en gaat het deontologisch boekje te buiten

linkse forumratte rol jullie matten dank
 
Bovenaan