Top/Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
24
Met de juiste reden + doeleinden is er niet zo veel mis met kata's. Zinloos kata's op mensen droppen sta ik zeker niet achter. De persoon op wie xyphon katade was een zielepiet die met een kansloos cleartje sws al kansloos was. Om dan iemand de mond te snoeren die alleen maar loopt te kankeren is dat natuurlijk prachtig.
 

DeletedUser77704

Guest
En ze blijven doorgaan XD

O.A.:

2 lvl's AH
2 lvl's Opslag
4 lvl's Werkplaats

Gasten zijn echt triest
 

DeletedUser80010

Guest
En ze blijven doorgaan XD

O.A.:

2 lvl's AH
2 lvl's Opslag
4 lvl's Werkplaats

Gasten zijn echt triest

als je na zo lang spelen nog steeds met een boerderij op stage 23 zit te klungelen, heb je niets te zoeken op een classic wereld

maar geef gerust mijn katapulten de schuld, als je hiermee je fragiele ego in stand kunt houden; wij zullen er niet minder om slapen
 
Reactiescore
461
Met de juiste reden + doeleinden is er niet zo veel mis met kata's. Zinloos kata's op mensen droppen sta ik zeker niet achter. De persoon op wie xyphon katade was een zielepiet die met een kansloos cleartje sws al kansloos was. Om dan iemand de mond te snoeren die alleen maar loopt te kankeren is dat natuurlijk prachtig.
Ja iemand die een kleinere clear dan jou heeft mag gekata'd worden, dat is nu nog eens een perfecte reden!
 

DeletedUser70476

Guest
als je na zo lang spelen nog steeds met een boerderij op stage 23 zit te klungelen, heb je niets te zoeken op een classic wereld

maar geef gerust mijn katapulten de schuld, als je hiermee je fragiele ego in stand kunt houden; wij zullen er niet minder om slapen

ok
 
Reactiescore
86
als je na zo lang spelen nog steeds met een boerderij op stage 23 zit te klungelen, heb je niets te zoeken op een classic wereld

maar geef gerust mijn katapulten de schuld, als je hiermee je fragiele ego in stand kunt houden; wij zullen er niet minder om slapen
erm
bf2b1acd3f8608b7bc2cf118cbdb9c8c.png
 
Reactiescore
461
als je na zo lang spelen nog steeds met een boerderij op stage 23 zit te klungelen, heb je niets te zoeken op een classic wereld

maar geef gerust mijn katapulten de schuld, als je hiermee je fragiele ego in stand kunt houden; wij zullen er niet minder om slapen
Dus? Hebben ervoor gekozen om eerst onze gs naar boven te knallen die toen al 28 was wat behoorlijk hoog is. Daarom was onze boer dan ook zo laag, aangezien de instellingen van deze classic is dit niet abnormaal.
Maar als jij onze boer toch al zo laag vond waarom vond je het dan zo nodig om hem nog naar beneden te kata'en ? Lijkt me niet echt nodig en zie hier ook geen goede 'reden of doeleind' achter zoals je maatje zegt
 

DeletedUser77704

Guest
Lachwekkend deze redenatie, dus omdat boerderij 23 is mag ik gekatapulteerd worden? Wat een sloebers zijn jullie zeg. Jammer van je clear, zal wel pijn hebben gedaan een clear met een kleinere boerderij die de jouwe sloopt. Maar ja, afreageren doe je dan maar door nog meer levels weg te katapulteren, hoe zielig.
 

DeletedUser36193

Guest
Goede avond iedereen,
Toch wil ik een klein weerwoord geven.

Ik heb Single Bash account duidelijk vermeld dat er geen BG/NAP meer was.
Wat ik dan gedaan heb is scouts gestuurd, die liepen dood, Single scout mij, lopen dood.

Dan ben ik wat lc op hun gaan gooien, maar laf als ze zijn durven ze niet te backtimen? Begrijpen wie het begrijpen kan. Ik denk dat ik totaal van 10 keer al men LC op hun heb gegooid, nooit kwam er reactie.
Toen ben ik inderdaad kata's gaan maken voor uit hun tent te lokken, ben begonnen met verzamelplaats, ook wat op hun muur. Nog steeds geen reactie van hun, geen backtime niets.
Toen werd ik het inderdaad beu en heb ik 1 boerderij lvl & 2 smed lvls gepakt. Om toch maar reactie uit te lokken, nog steeds niets. 5 personen op 1 acc en te laf om te reageren?

Dan kreeg ik een cadeautje, iemand gaf me een backtime tijd. Ik bleef er speciaal 250ms onder om toch nog een kans te geven, aangezien ze blijkbaar zo goed zijn?
Blijkbaar waren ze kansloos.

Achteraf stuurde War-Dog nog een backtime op me, 21ms en ik dodge probleemloos?

Denk dat er in tribalwars nog een verschil is tussen de spelers van heden en de spelers van 10 jaar geleden.
 
Reactiescore
510
Als je 21 ms probleemloos kan dodgen, leer mij dat ff gauw dan
 

DeletedUser80010

Guest
Dus? Hebben ervoor gekozen om eerst onze gs naar boven te knallen die toen al 28 was wat behoorlijk hoog is. Daarom was onze boer dan ook zo laag, aangezien de instellingen van deze classic is dit niet abnormaal.
Maar als jij onze boer toch al zo laag vond waarom vond je het dan zo nodig om hem nog naar beneden te kata'en ? Lijkt me niet echt nodig en zie hier ook geen goede 'reden of doeleind' achter zoals je maatje zegt

ik kan die level 28 grondstoffen dan niet vinden
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/06981ed30be45e0af01a051549e59866

tevens hebben we jouw boerderij niet gekatapult (nog niet...)

(...) Jammer van je clear, zal wel pijn hebben gedaan een clear met een kleinere boerderij die de jouwe sloopt. Maar ja, afreageren doe je dan maar door nog meer levels weg te katapulteren, hoe zielig.

we hadden het op zich wel verwacht maar niemand kon even online op dat moment.
jammer voor ons en goed gezien van jullie!

maar we komen er wel weer bovenop hoor ;)
 
Bovenaan