Praathoek Classic 18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
195
Dus geen catas erop worden binnenkort overgenomen zou leuk zijn moesten we nog iets aan hun dorp hebben :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
En de eerste edelactie is ook gedaan, ben benieuwd wanneer de rest van de wereld volgt
 

DeletedUser71723

Guest
Single bash, noobstiaan, austin, nowhere in the sun die in hetzelfde hoekje hernieuw beginnen? Complot theorie?!? :eek:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Single bash, noobstiaan, austin, nowhere in the sun die in hetzelfde hoekje hernieuw beginnen? Complot theorie?!? :eek:

Moest ff wat doorsturen, ik herstart niet haha :p.
 
Reactiescore
510
Reactiescore
510
Kom dan
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb ook een beetje het gevoel dat de Forum mod niet echt zijn best doet. Vroeger konden we klagen dat Aldo te streng was maar dit is echt helemaal niks.

Ik ben misschien minder streng dan Aldo, I don’t know. Ik heb altijd het idee gehad en meegekregen dat het Classic forum een vaste groep posters heeft en dat je hen het beste redelijk hun gang moet laten gaan.

Jup, had paar dingen gereport maar is niks mee gedaan.

Er worden zeker wel dingen gedaan met je meldingen, dus blijf vooral doorgaan.

Ik wil best strenger optreden tegen dingen, maar ik heb ook geen zin om een politieagent te worden.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik weet niet waar jij de vaste classic posters ziet hoor :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik weet niet waar jij de vaste classic posters ziet hoor :p

Mwa meer dat mij verteld werd toen ik hier moest modden nadat aldo stopte dat classic een vaste groep posters heeft en dat je hen beter hun gang kunt laten gaan en alleen in moet grijpen wanneer dingen echt uit de hand lopen.
 
Bovenaan