Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Er is nu een compleet nieuwe leiding dus ik hoop inderdaad ook dat het beter wordt.

De vorige leiding was niet actief genoeg / nam weinig initiatief voor dit soort zaken, dus alles wat voorgevallen is in het verleden zou nu minder snel moeten gebeuren. Ik probeer oprecht zo objectief mogelijk te handelen in welke situatie dan ook. Beide stammen hebben wat in huis, en deze strijd moet niet verpest worden door bepaalde duidelijke zaken die niet goed opgelost worden puur door slecht functionerende leiding. In dat opzicht is Mp denk al prima verbeterd. Ik hoop dat komende situaties beter afgehandeld kunnen worden en de contact tussen Gods en Mp kan verbeteren. Zag tot mijn spijt nog vaak dat er veel persoonlijke aanvallen te lezen waren in de Skype chats etc maar hoop dat het allemaal minder wordt. In het verleden ging het ongetwijfeld niet helemaal goed dus ik snap de houdingen wel. Maar als we dit veranderen moet dit van twee kanten komen.

Één verdere opmerking die ik wilde geven: Ik vond het onjuist dat GK kritiek gaf omtrent deze situatie, maar wil ook niet zien dat Gods kritiek geeft over de repel situatie.

Persoonlijk vind ik dat Mp helemaal niets hoefde (ook niet in het kader van fairplay). Als een speler rechtstreeks van Mp naar Gods overstapt (wat ik ook een best lage streek vind van de speler zelf op zo'n korte termijn en ook voor klein deel de stam) en zich niet aan de termijn houdt moet je de consequenties dragen. UM is zelf ook ten onrechte voor een dag geband daarvoor. Dit was geen situatie waar er lame werd gedaan door een stam door bijvoorbeeld een PM te rapporteren en daardoor de ander een ban krijgt, of wanneer een speler z'n eigen stam stabt.
Ik zou gewoon gezegd hebben: val de speler aan wat je wilt en uiteraard geen 10k BBs CFs leggen.

Laten we alle zaken in het verleden nu maar in het verleden houden :).

De enige dat ik Repel betrok in het verhaal was om mijn argument kracht bij te geven.
 
Reactiescore
2.064
Hij heeft evenveel likes op zijn post als hersencellen, en dat is nog ruim genomen....
 

DeletedUser78975

Guest
@Pimsie. maar hoe zit het dan met screenshots van de chatberichten die door Sick Minds zijn verstuurd? Die tonen toch echt aan dat er willens en wetens door dat account misbruik is gemaakt van de stabbende co, of kloppen die screenshot niet? Zo niet, dan is Judiasm dus hier aan het liegen? Mochten die screenshot wel kloppen, heeft Sick Minds een sanctie opgelegde gekregen of iets dergelijk? Want door diens handelen heeft hij zich direct partij bij die stab gemaakt. Informatie doorgespeeld krijgen is een ding, met die doorgespeelde info acties verrichten en zelfs verzoeken indienen bij de stabbende ex-co om dorpen leeg te zetten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79707

Guest
Hier een voorbeeld hoe de spelers van Gods de situatie nog verder wouden misbruiken en Lars vroegen om meer leeg te zetten:
14ca9e9e8c.png

Voor de goede orde; dit is een screenshot van de wereldchat, tussen een gesprek van een speler van Beil en de ex-speler van Sophia.
Laat je goed informeren alvorens je een verwijt jegens het account Sick Minds doet hier op het AF.
 
Reactiescore
967
Voor de goede orde; dit is een screenshot van de wereldchat, tussen een gesprek van een speler van Beil en de ex-speler van Sophia.
Laat je goed informeren alvorens je een verwijt jegens het account Sick Minds doet hier op het AF.

Dat had Jus Soli uiteraard niet kunnen weten en voor informatie komt en vraag hij hier enkel. Neemt echter niet weg dat deze woorden, gemeend of niet, verschrikkelijk kinderachtig zijn en niet door de bocht kunnen.

Overigens wil ik @Pimsie. bedanken voor de tijd en moeite die hij heeft gestoken om dit topic te maken en ben ik getreurd dat ik je verzoek voor hulp vanaf kamp Mp. niet meegekregen heb, anders had ik graag geholpen met de formulering en het ophelderen van kritieke punten die nu een vertekend beeld geven. Desalniettemin een leuke weergave van de wereld.
 
Reactiescore
3.457
Persoonlijk vind ik dat Mp helemaal niets hoefde (ook niet in het kader van fairplay). Als een speler rechtstreeks van Mp naar Gods overstapt (wat ik ook een best lage streek vind van de speler zelf op zo'n korte termijn en ook voor klein deel de stam) en zich niet aan de termijn houdt moet je de consequenties dragen. UM is zelf ook ten onrechte voor een dag geband daarvoor.

Simon bleek op meerdere accounts te spelen op w62,naast Repel bespeelde hij ook 2 andere accounts.
Weet niet of hij dit al deed toen hij nog in MP speelde,maar volgens support speelde hij op 3 accounts,vandaar dat het ook bleef bij een 1-daagse niet aanvalbare ban(en sportief van de mods die inzagen dat dit geen zuivere koffie was)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Simon bleek op meerdere accounts te spelen op w62,naast Repel bespeelde hij ook 2 andere accounts.
Weet niet of hij dit al deed toen hij nog in MP speelde,maar volgens support speelde hij op 3 accounts,vandaar dat het ook bleef bij een 1-daagse niet aanvalbare ban(en sportief van de mods die inzagen dat dit geen zuivere koffie was)

Daar heb ik geen weet van. Weet enkel dat support zei op basis van het verleden dat de speler kwaad in de zin had bij deze bans wat mij sterk leek.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
@Pimsie. maar hoe zit het dan met screenshots van de chatberichten die door Sick Minds zijn verstuurd? Die tonen toch echt aan dat er willens en wetens door dat account misbruik is gemaakt van de stabbende co, of kloppen die screenshot niet? Zo niet, dan is Judiasm dus hier aan het liegen? Mochten die screenshot wel kloppen, heeft Sick Minds een sanctie opgelegde gekregen of iets dergelijk? Want door diens handelen heeft hij zich direct partij bij die stab gemaakt. Informatie doorgespeeld krijgen is een ding, met die doorgespeelde info acties verrichten en zelfs verzoeken indienen bij de stabbende ex-co om dorpen leeg te zetten...

Moet eerlijk zeggen dat dit soort skype screentjes me echt gestolen kunnen worden. Iedereen ziet toch direct dat dit niet een serieus bericht was? Zou zelfs goed kunnen dat ik dit had gestuurd alleen had ik dan hoofdletters gebruikt. Hey pikkie, mag ik je dorpjes. Ach, dat neem ik niet serieus. Kennelijk komt het zelfs uit de wereld chat wat het nog debieler maakt dat Twan ze gebruikt. De spelers van Sick zouden dit nooit daadwerkelijk doen zonder toestemming van Fabian (of mij).
 

DeletedUser78975

Guest
Ah, oké ze zijn dus in een openbare chat verstuurd. Dat verandert voor mij ook de context. Bedankt voor de toelichting!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Update tijd. :D

Vandaag 5 november 2018 is de tweede massa aangekomen vanuit Gods op Mp.. Waar Mp. een aantal dagen terug nog faalde door te breken bij Sick lukt het Sick en Flaming wel om door te breken bij Sophia. Toch bijzonder om 7000 aanvallen te gooien met amper dorpen winst, om dan vervolgens twee dagen later er tientallen te verliezen. De tweede massa op rij waar de mannen van Mp. ontzettend slecht zijn voorbereid bij het krijgen van een massa, alsof er niemand is dit het initiatief erin durft te nemen. Stacks die worden gebashed alsof het niets is, treinen die doorlopen alsof er niemand is, oh wacht. Destijds bij het opstellen van de NAP vroeg ik nog aan de Mp. leiding, is het wel de moeite waard om een NAP af te spreken? Want als er bij de volgende massa weer niemand is kunnen we net zo goed door edelen zei ik. De reactie was we zullen ons best doen, vandaag hebben we een antwoord gekregen:
4d3fd8e6909b2ae41d1c7465e463729c.png


Taak aan Gods nu om hierop door te pakken, en niet net als de vorige keer te verslappen na de eerste dag van de massa. Ik kan Mp. in ieder geval verzekeren dat jullie niet weer alles terug kunnen komen pakken zonder moeite. In ieder geval een teleurstelling in Mp.. Dit gaat wel weer heel erg makkelijk. Goed, dan rest er mij nog een laatste vraag.
085ae73ad41dd410ebce1a397e861b93.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78434

Guest
3,5 maar dat komt door je spelfout in regel 2. Er staan 2 punten achter elkaar.

Als je die even aanpast. Dan is het een 7.5
 
Bovenaan