Instellingen Classic #18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78389

Guest
Dit is leuk, maar er is niet zoiets als 'stabiel', dat bestaat niet, in ieder geval niet op begrippen <10ms. Lag of ping wordt stabiel genoemd als het weinig fluctueert, maar het zal altijd fluctueren. Dat is simpelweg hoe zo'n signaal werkt.
Ik heb ook stabiel internet maar mijn lag fluctueert per moment (het verschilt zelfs meerdere keren binnen een seconde) 1-10ms, en dat zal bij niemand veel anders zijn.

Net een pingplotter gelopen en ff 2 minuten gepingd, en mijn lag verschilt van 8 tot 17 ms. Dat zou bij jou niet anders zijn.



Dat bestaat niet. Ik weet niet 100% zeker hoe het werkt, maar volgens mij wordt zo'n signaal dus herkend omdat het fluctueert, dus op het moment dat jou 'internetsignaal' stabiel en constant 14 ms is, is het geen signaal meer en krijg je dus ook geen internet.

Het valt op te zoeken, en er zullen ook wel mensen rondlopen die daar meer verstand van hebben dan ik, maar dit bestaat dus niet.

Er zijn dus al 3 factoren die ervoor zorgen dat men niet consequent op 10ms kan timen, namelijk je lag, tw's lag & het menselijk handelen. Je kan het uiteraard benaderen en daarom zal men regelmatig goed zitten.



Volgens mij hebben we dat net allemaal uitgelegd.


https://puu.sh/BVBik/28ac843dc8.png

Dit is mijn ping naar www.tribalwars.nl gewoon rechtstreeks uit de terminal gehaald.
 

Bijlagen

  • upload_2018-11-3_11-53-59.png
    upload_2018-11-3_11-53-59.png
    23,2 KB · Weergaven: 15
Reactiescore
46
Ik call photoshop, ga terug naar dorpen internen, daar was je iig goed in ;)
 
Reactiescore
660
Sorry @robbeke , maar zon verhaal is leuk, maar is niet echt geloofwaardig zonder screens of iets, ik weet dat het niet mag, maar waarom zal iemand als die een bot heeft, en gebruikt hem na een snel gesprek je bots geven? Niet dat ik je niet geloof hoor, maar je kan dit zo verzonnen hebben :)
Ik heb de bot niet gekregen, denk dat ik dat er bij heb gezet. Hij heeft het laten zien. Dat is nog wat anders. Natuurlijk begrijp ik dat iedereen wat kan verzinnen. Maar ik denk niet dat ik als een ‘zomaar wat verzinner’ bekend sta op dit forum.
Wat vooral mijn belangrijkste punt eigenlijk is. Zonder dat ik paul ermee eigenlijk wil zwartmaken, iedereen weet dat de jongen heeft valsgespeeld.
Timebot is niet iets van gisteren. W16 werd er al met zekerheid gebruikt en je wordt niet gepakt.
Je kan me aanspreken op Skype, ik zal je er ene doorgeven, maak een onbekend accountje aan op zo’n casual server en test het uit! Val wat grijze dorpen aan.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als inactieve classic speler kwam ik op page 6 ofzo terecht toen ik dit fora aan klikte waar t ging over Paul die timebots zou gebruiken, Toen ik dat zag snel geskipt naar page 9 waarvan ik dacht dat t de laatste was, waar t wederom ging over timebots en inmiddels enorm boze Paul.

Toen ik zag dat er nog een page 12 was ben ik weer verder gegaan en geus what, t gaat nogsteeds over timebots.

Zullen we anders een sec wereld gaan spelen boys?
 
Reactiescore
660
De effectieve code van timebots mag gerust (nogmaals) even doorgestuurd worden. Tot op heden zijn er altijd veel geruchten maar weinig bewijzen geweest van Timebots.

(Beetje zoals de Bende van Nijvel een inside job zou zijn...)

Nu ik dit lees zal ik je aanspreken op skype. Graag daarna je even komen verontschuldigen.
 
Reactiescore
1.094
Reactiescore
2.490
Met al dat Time Gedoe, classic 19 met de anti-time setting?

(Elke verstuurde aanval krijgt een willekeurig getal tussen 0-3 seconden bijgeteld/afgetrokken)
 
Reactiescore
1.019
Met al dat Time Gedoe, classic 19 met de anti-time setting?

(Elke verstuurde aanval krijgt een willekeurig getal tussen 0-3 seconden bijgeteld/afgetrokken)
Dan kun je helemaal niet timen dus? Dat lijkt me wel kut haha
 
Reactiescore
46
Aan de andere kant klinkt het ook wel heel leuk ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Dan kun je helemaal niet timen dus? Dat lijkt me wel kut haha

Verzend gewoon vele aanvallen zoals je zou timen, die komen dan op 3 sec verspreid aan, suc6 met deffen daarvan wat er echt en fake is terwijl je met os sturen precies hetzelfde probleem hebt
 
Reactiescore
510
Rip snipen
 
Reactiescore
853
Met al dat Time Gedoe, classic 19 met de anti-time setting?

(Elke verstuurde aanval krijgt een willekeurig getal tussen 0-3 seconden bijgeteld/afgetrokken)
Ja leuk, maak het dan ook dat je willekeurig troepen rekruteert en gebouwen bouwt!
 
Reactiescore
660
Met al dat Time Gedoe, classic 19 met de anti-time setting?

(Elke verstuurde aanval krijgt een willekeurig getal tussen 0-3 seconden bijgeteld/afgetrokken)

Ik heb het net als @Poo. geliked. Maar eigenlijk zou het gewoon beter zijn als die Duitsers die timebots traceerbaar maken en dan is alles ook opgelost. Timen is nu eenmaal 1 van de leukere zaken in het spelletje.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 24028

Guest
Wat is het verschil tussen die -3s / +3s en gewoon een seconde wereld ? Op seconde werelden heb je toch ook geen last van time bots ?
 
Bovenaan