Top/Flop Spelers

Reactiescore
1.367
Jep, had het nogal hypocriet gevonden dat leden van Sphere en Aux samen in een tribe zouden gaan aangezien zij tot enkele dagen geleden elkaar nog liepen aan te vallen... Maar, het is dus wel degelijk gebeurd. Ben benieuwd voor welke helden die laatste 2 spots zijn binnen Infect.

Een trieste end-game op een trieste wereld, had het niet anders verwacht :D.

De wereld is zo triest als je het maakt en jij en je Kaka vriendjes doen er alles aan om het zo triest mogelijk te krijgen
 

DeletedUser69389

Guest
Jep, had het nogal hypocriet gevonden dat leden van Sphere en Aux samen in een tribe zouden gaan aangezien zij tot enkele dagen geleden elkaar nog liepen aan te vallen... Maar, het is dus wel degelijk gebeurd. Ben benieuwd voor welke helden die laatste 2 spots zijn binnen Infect.

Een trieste end-game op een trieste wereld, had het niet anders verwacht :D.
Bezint eer gij begint. Want gij zijt net zo erg.
 
Reactiescore
2.062
de end game wordt juist alleen maar leuker :)
 
Reactiescore
2.062
op davinci :)
 

DeletedUser73162

Guest
Hahahahaha wat een trieste actie dit weer, net nu je dacht dat het niet viezer kon. Ben benieuwd hoe Infect/Re-OR hiermee om gaat.
 

DeletedUser76750

Guest
Dieu Se Termine Ici. FLOP

Zit nu rustig in de nieuwe stam Re-OR, terwijl die afgelopen weekend er heel anders over dacht. Wat een hypocriet ventje. Hieronder de solli bij ons, het grote KaKaKa.

dbf22cb059eaa7efe92228f7fdbaa60f.png

Vind het grappig hoe jullie mijn naam misbruiken op dingen die ik nooit gezegd heb. Ga verder niet in op het AF, omdat ik dit een grote onzin vind..

Vind dit echter wel super triest hoe jullie zelf een PM schrijven en er mijn naam boven zetten...

Nice work Benji (.Deathstroke)!

MvG,
Minguel - Dieu Se Termine Ici.
 

DeletedUser79878

Guest
Vind het grappig hoe jullie mijn naam misbruiken op dingen die ik nooit gezegd heb. Ga verder niet in op het AF, omdat ik dit een grote onzin vind..

Vind dit echter wel super triest hoe jullie zelf een PM schrijven en er mijn naam boven zetten...

Nice work Benji (.Deathstroke)!

MvG,
Minguel - Dieu Se Termine Ici.

Weet niet waar je het over hebt, en ga niet zo schijnheilig doen nu wij als stam ineens naar het AF gaan.
 
Reactiescore
2.062
Mooie fake mail:)
 

DeletedUser76750

Guest
Weet niet waar je het over hebt, en ga niet zo schijnheilig doen nu wij als stam ineens naar het AF gaan.

Zou ik mogen weten met wie ik spreek uberhaupt?

En heb aub het lef om in-game een PM te sturen :D

MvG
Minguel - Dieu Se Termine Ici.
 

DeletedUser79878

Guest
Zou ik mogen weten met wie ik spreek uberhaupt?

En heb aub het lef om in-game een PM te sturen :D

MvG
Minguel - Dieu Se Termine Ici.

Jo Minguel, beetje jammer om nu ineens je acties te ontkennen, nietwaar? Je weet zelf ook dat je berichtje hebt gestuurd naar .Deathstroke, en das waar ik speel.

Kadir
 

DeletedUser76750

Guest
Jo Minguel, beetje jammer om nu ineens je acties te ontkennen, nietwaar? Je weet zelf ook dat je berichtje hebt gestuurd naar .Deathstroke, en das waar ik speel.

Kadir

Maatje ik heb geen fking idee wie jij bent gap en stop met onzin over mij praten...

Minguel
 
Reactiescore
1.367
Maatje ik heb geen fking idee wie jij bent gap en stop met onzin over mij praten...

Minguel

ik weet wel wie het zijn, lage spelertjes die niets liever doen dan kutten
 

DeletedUser79644

Guest
ik weet wel wie het zijn, lage spelertjes die niets liever doen dan kutten

De koning van de "fake mails" gaat ook weer praten. Die convo tussen jou en Vetus die ik eerder gelekt had, bleek toch ook gewoon 100% te kloppen, hoezo zou deze dan WEER fake zijn? Die dude met z'n belachelijk lange naam (Dieu) heeft die PM sowieso echt geschreven, niemand gaat zich bezighouden met PMs te vervalsen hoor, buiten maagd Tom die gelukkig geragequit is.
 

DeletedUser76750

Guest
De koning van de "fake mails" gaat ook weer praten. Die convo tussen jou en Vetus die ik eerder gelekt had, bleek toch ook gewoon 100% te kloppen, hoezo zou deze dan WEER fake zijn? Die dude met z'n belachelijk lange naam (Dieu) heeft die PM sowieso echt geschreven, niemand gaat zich bezighouden met PMs te vervalsen hoor, buiten maagd Tom die gelukkig geragequit is.

Wel fijn dat jij bepaald wat echt en niet echt is...

Minguel
 

DeletedUser79644

Guest
Wel fijn dat jij bepaald wat echt en niet echt is...

Minguel

Het is woord tegen woord en KaKaKa komt toch geloofwaardiger over hoor, in jullie nieuwe stammetje zitten alleen maar een bende gelukzoekers bijeen die tot een paar dagen geleden elkaar nog lagen te noblen (Aux vs Sphere). Dat is niet naïef maar hypocriet. Leuke edit trouwens, niet moeilijk dat KaKaKa voor jou geloofd wordt, je weet niet eens wat je wil zeggen.
 
Bovenaan