De Zomeroorlog!

DeletedUser79332

Guest
Is geen gerucht hoor. Er liep/loopt deff van dr (jeedebee) op Raoul.
 
Reactiescore
30
Is geen gerucht hoor. Er liep/loopt deff van dr (jeedebee) op Raoul.
Jeedebee is gewoon bang. Eerst lang Raoul nog naast hem, maar sinds in C56 hij volledig front heeft met M.v.d.t., met hunterzzz en thegreatwar +bokkie kan hij geen kant op. Z'n enige optie was ook te deffen, alleen alles kwam veel te laat.
 
Reactiescore
127
Beetje jammer dat ook de def van japhille bij Angel stond.
 

DeletedUser47003

Guest
Je bent toch mijn zus?

Damn nu twijfel ik. Geen bier meer voor mij vanavond...

Whatever jij hebt gedronken, daar wil ik ook een kratje van! Kan ik nog eens goed nadenken over al dat hoogstaand bezoek van KOH dat ik binnenkrijg...
Iemand suggesties van wat die mannen allemaal drinken? Heb al gehoord dat ze graag koffie drinken maar dat is nu wel een beetje saai...
 
Reactiescore
73
Whatever jij hebt gedronken, daar wil ik ook een kratje van! Kan ik nog eens goed nadenken over al dat hoogstaand bezoek van KOH dat ik binnenkrijg...
Iemand suggesties van wat die mannen allemaal drinken? Heb al gehoord dat ze graag koffie drinken maar dat is nu wel een beetje saai...

Geen koffie? Dan kan ik wel even vragen of ze wat bier willen klaarzetten, aan jou om even langs te komen
 

DeletedUser47003

Guest
Geen koffie? Dan kan ik wel even vragen of ze wat bier willen klaarzetten, aan jou om even langs te komen
Bij jou wil ik wel langskomen hoor, zorg wel dat het wel fatsoenlijk bier is... Heb geen zin in van dat afwaswater namelijk
 
Bovenaan