Top & Flop stammen

Reactiescore
86
Dit is jouw vraag na het lezen van dit bericht.

Ik zeg niet dat jullie flop zijn. Maar Trash Tier Player deed zijn clear op een stamgenoot met kata's op boer. Hij is inmiddels overgenomen en het rapportje bestaat niet meer maar ik noem dat geen top.

Waar je dus overduidelijk kan lezen dat de rapportjes NIET meer bestaan.

Ook post je dit over het zelfde bericht.

Wacht.. Dus er zijn kata's vanuit fix verstuurd op zowel AH als op boer ?

Zie dit bedoel ik dus.
waarschijnlijk heb je ergens persoonlijke problemen gehad met fix of ooit eens problemen gehad met 1 van de leden.
waardoor je nu hier komt onrust stoken.
Maar inhoudelijk dus niets voorstelt.
Mss kan je straks posten dat je naar de frituur wilde gaan maar dat ze gesloten zijn.
Ja mij
 
Reactiescore
215
Dat klopt inderdaad, maar die op AH gooien is dan weer niet nodig.

Gezien tijmen in het beginstadia alleen lag vs 3 modus leden, en de wijze van spelen het opleverde dat hij er nog is en de 3 modus leden niet zegt genoeg over wie de juiste keuzes heeft gemaakt. Als anderen denken flop dat mag wij weten wel beter.
 
Reactiescore
461
Gezien tijmen in het beginstadia alleen lag vs 3 modus leden, en de wijze van spelen het opleverde dat hij er nog is en de 3 modus leden niet zegt genoeg over wie de juiste keuzes heeft gemaakt. Als anderen denken flop dat mag wij weten wel beter.
Haha ja de juiste keuze en effectiefste keuze is niet altijd hetzelfde. De effectiefste zal in elke situatie degene zijn die de kata's gooit, als je dat dan tolereert als stam moet je er ook niet van opkijken dat ze jullie als flop gaan benoemen.
 
Reactiescore
215
Haha ja de juiste keuze en effectiefste keuze is niet altijd hetzelfde. De effectiefste zal in elke situatie degene zijn die de kata's gooit, als je dat dan tolereert als stam moet je er ook niet van opkijken dat ze jullie als flop gaan benoemen.

Zolang "ze" geen stamgenoten zijn en eigenlijk voornamelijk jij maak ik me niet druk erover.
 
Reactiescore
382
Kwaliteit is sws vrij laag. Ik ben net top 1000 en sta met gs geplunderd al top 200 en met dorpen geplunderd al paar dagen steady top 100...
 
Reactiescore
310

DeletedUser74371

Guest
Altijd heerlijk zo, deze niveau van gesprekken op de forum.
 

DeletedUser72952

Guest
Klopt inderdaad dat er een tijdje geleden kata's richting de boer zijn gedaan van Visionsss, dit was echter omdat hij steeds zijn BW aanzetten. Tegenwoordig worden de kata's amper gebruikt :)
 

DeletedUser79906

Guest
Ik haat niets. Vind het alleen apart dat hier kata's worden goedgekeurd, zelfs zonder kata afspraken :confused:

Had gehoord dat ze tegenwoordig meer goedgekeurd worden dan vroeger, maar daar ben jij er niet een van dus..
Maar goed in deze fase een AH kata´en of een boer naar 0 halen om geen last van de burgerwacht te hebben is gewoon tactisch. En dan kun je het wel niet leuk vinden maar eigenlijk overdrijf je de ongeschreven regel van kata´en nu enorm. miljoenen accounts naar 26 punten kata´en is not done maar hier en daar eens een gebouw naar beneden kata´en kan gewoon tactisch zijn.
 
Reactiescore
461
Had gehoord dat ze tegenwoordig meer goedgekeurd worden dan vroeger, maar daar ben jij er niet een van dus..
Maar goed in deze fase een AH kata´en of een boer naar 0 halen om geen last van de burgerwacht te hebben is gewoon tactisch. En dan kun je het wel niet leuk vinden maar eigenlijk overdrijf je de ongeschreven regel van kata´en nu enorm. miljoenen accounts naar 26 punten kata´en is not done maar hier en daar eens een gebouw naar beneden kata´en kan gewoon tactisch zijn.
Ik had al toegegeven dat het kon toen ik hoorde dat het een speler was die altijd zijn bw activeert :p
 
Bovenaan