Rate de speler

DeletedUser78605

Guest
Vroeger, en dan bedoel ik heel erg vroeger, had je nog mensen die zowel op het AF als ingame actief konden zijn... De laatste jaren is het vaak het een of het ander...
Iemand die bijvoorbeeld dodges of snipes mist, omdat hij druk bezig was met het AF... Tegenwoordig noemen we dit " een #miketijgertje doen", hoe noemde men dit vroeger?

Het kwam vroeger wel voor dat je een dodge miste, en dit gaf je ook eerlijk toe op het af (liever dat je het zelf deed, dan dat de vijand je belachelijk probeerde te maken dat je terwijl je actief bent, een dodge miste). Maar dat was dan vaak 1 dodge op 10-12k inc's. En dat terwijl ze een boekwerk aan het typen waren :p
 

DeletedUser79332

Guest
Vroeger, en dan bedoel ik heel erg vroeger, had je nog mensen die zowel op het AF als ingame actief konden zijn... De laatste jaren is het vaak het een of het ander...
Iemand die bijvoorbeeld dodges of snipes mist, omdat hij druk bezig was met het AF... Tegenwoordig noemen we dit " een #miketijgertje doen", hoe noemde men dit vroeger?

Ik mis de link met miketijger. Zal wel aan mij liggen. Voor de rest klopt het wel wat je zegt.
 

DeletedUser79785

Guest
Het kwam vroeger wel voor dat je een dodge miste, en dit gaf je ook eerlijk toe op het af (liever dat je het zelf deed, dan dat de vijand je belachelijk probeerde te maken dat je terwijl je actief bent, een dodge miste). Maar dat was dan vaak 1 dodge op 10-12k inc's. En dat terwijl ze een boekwerk aan het typen waren :p

Dat is toch net zo iets als bij een 100 a 200+ incomings, 2 recaps sturen, en misschien 1 of 2 verdwaalde aanvallen sturen? #doeeenmiketijgertje
 

DeletedUser78605

Guest
Ik denk dat je voor een groot deel wel gelijk hebt.
Echter zijn er altijd mensen die niet tegen kritiek kunnen, persoonlijk opvatten of whatever, en die zullen misschien wel hun rug toekeren richting het AF. Je kan je alleen afvragen of zij dan ook een toegevoegde waarde zijn. :D

Ik denk wel dat de kritische rates nog moeten komen en dit zal gebeuren naar mate de wereld vordert. Tenminste, dat hoop ik.

Klopt, ik heb er nog geen gemaakt. Maar ik wacht mijn beurt nog wel af.
 

DeletedUser78605

Guest
Ik mis de link met miketijger. Zal wel aan mij liggen. Voor de rest klopt het wel wat je zegt.
Dit is idd even een onderonsje en iedereen van Casual 5 die dit leest.
Deze speler viel Hymne aan, hij ging slapen dus gaf mij de vv. Ik counter op die Mike en ben met hem in gesprek via mededelingen en vervolgens defft hij niets. Paar dagen later schrijft hij in de avond een leuke post op het AF en die zelfde avond stuur ik weer inc's zijn kant op en was die weer weg :p
 

DeletedUser79332

Guest
Dit is idd even een onderonsje en iedereen van Casual 5 die dit leest.
Deze speler viel Hymne aan, hij ging slapen dus gaf mij de vv. Ik counter op die Mike en ben met hem in gesprek via mededelingen en vervolgens defft hij niets. Paar dagen later schrijft hij in de avond een leuke post op het AF en die zelfde avond stuur ik weer inc's zijn kant op en was die weer weg :p

Ah dit is verhelderend. Nu snap ik de link. ty.
Klinkt indd niet echt briljant.
 
Reactiescore
154
Het kwam vroeger wel voor dat je een dodge miste, en dit gaf je ook eerlijk toe op het af (liever dat je het zelf deed, dan dat de vijand je belachelijk probeerde te maken dat je terwijl je actief bent, een dodge miste). Maar dat was dan vaak 1 dodge op 10-12k inc's. En dat terwijl ze een boekwerk aan het typen waren :p

That's called no-life. Excuses dat ik niet inga op je berichten, zit deels een kern van waarheid in, hoewel ik langs de andere kant wel wat onwaarheden lees, maar ik heb al terug genoeg van het AF, en anders zit ik er weer aan vast :eek:
 

Deleted User - 2167192

Guest
Pft wacht maar tot @Hunterzzz met die van mij komt, ik word helemaal afgekraakt ;)

EDIT: Ik word afgekreekt
Daar ben ik veels te bescheiden voor, ik kraak nagenoeg nooit iemand tot de grond toe af tenzij het er zo naar gemaakt is. Maar nu ik de berichten lees van @tears of a beauty. zou ik wel benieuwd zijn als hij mij zou gaan raten, als je er trek in hebt. Ben benieuwd of er veel kritiek is en of ik er wat van op kan steken.
 

DeletedUser78605

Guest
Dat is toch een speler van casual2 due binnen no time veel dorpen verloor?

Weet ik eerlijk gezegd niet zeker, durf hier geen uitspraken over te geven. Cas 2 heb ik niet echt gespeeld.

Daar ben ik veels te bescheiden voor, ik kraak nagenoeg nooit iemand tot de grond toe af tenzij het er zo naar gemaakt is. Maar nu ik de berichten lees van @tears of a beauty. zou ik wel benieuwd zijn als hij mij zou gaan raten, als je er trek in hebt. Ben benieuwd of er veel kritiek is en of ik er wat van op kan steken.

Wil het prima doen, maar dit is dan zondag of maandag pas ergens.
 
Reactiescore
46
Zelfvertrouwen is wel aanwezig maar mijn account is gewoon volledig genaaid doordat ik helemaal ben ingeblokt door stamgenoten en er geen bbs meer zijn gespawned :x

Ben in de afgelopen 2 maanden misschien 10k punten omhoog gegaan, maar als het goed is komt daar binnenkort verandering in ;P
 

Deleted User - 2167192

Guest
Andere stam zoeken, jullie boxen elkaar alleen maar in.
 
Reactiescore
46
Meh het is een gezellige stam en speel nou niet bepaald echt om te winnen want weet dat het niet gaat gebeuren dus zie niet in waarom ;P
Plus kleine kans dat een betere/gezelligere stam mij nog in deze fase op zal nemen ;)
 

DeletedUser79332

Guest
Meh het is een gezellige stam en speel nou niet bepaald echt om te winnen want weet dat het niet gaat gebeuren dus zie niet in waarom ;P
Plus kleine kans dat een betere/gezelligere stam mij nog in deze fase op zal nemen ;)

Koh zoekt nog def ;) misschien kan je onder die voorwaarde joinen.
 
Bovenaan