Top/Flop spelers

Reactiescore
1.165

DeletedUser71828

Guest
Wees gerust. Ik kom niet. Zullen velen blij mee zijn.

giphy.gif
 

DeletedUser69389

Guest
Toch leuk hoe jullie altijd getriggerd raken :D

Maar als ik de echte zuurpruim zou moeten kiezen (NEE OOK HIER WORDT NI OM GEVRAAGD VERDOMME MAAR IK DOE HET TOCH, FUCK Y'ALL) Ben jij dat wel die spelers gaat rapporteren ingame en AF om pietluttige dingen. Dat s meer het 'Chagarijnige Opa' gehalte :)
Dat hangt er dan vanaf wat jij als pietluttig beschouwd, want ik rapporteer ingame alleen als het te maken heeft met botten, schelden (vooral met ziektes), bedreigingen of buitensporig gedrag zoals Holocaustontkenners en fans. Voor zulk soortig gedrag rapporteer ik ook alleen maar op het AF of het moet om dermate spam gedrag gaan wat weinig toevoegt dat ik de mods op die manier daarop wil attenderen.
 

DeletedUser79332

Guest
M.b.t. holocaust achtige opmerkingen ben ik helemaal met je eens. Sterker nog, daar kan je voor veroordeeld worden dus imo moet inno daar ook zeker hard tegen optreden.
M.B.t. ziektes deel ik je mening maar maak ik persoonlijk wel onderscheid in wat.
Botters geen uitleg nodig.
Bedreiging zal ik niet reporten. Lag ik alleen maar om. Zegt meer over de ander om iemand op een online spelforum te bedreigen.
 
Reactiescore
331
Schijt omhoog kerel, je moet het niet voor heel Mp verpesten als je het zelf niet meer ziet zitten.
 
Reactiescore
967
Wees blij dat die co's of vv'ers überhaupt de tijd nemen om in te loggen. Als ik nauwelijks tijd heb en ik log dan een keertje om daarna gezeik over me heen te krijgen, dan zou ik het ook wel weten.

Wel sneu dat je niet het bij jezelf houdt, maar de aandacht van het AF nodig hebt om je drama aan te kondigen. Helaas, begon je net een leuke kerel te vinden.
 
Reactiescore
86
Moest dat meer als 2x voor 10 minuten op een week zijn zou ik blij zijn dat mijn 9 andere co's de tijd nemen om in te loggen. En ja als je letterlijk alle clears met 15 uur of meer looptijd gaat wegsturen terwijl je weet dat ik voor 200m rover ga en al heel de nacht wakker was geweest om op c te rammen ga je inderdaad gezeik over je krijgen. Verder je me nou een leuke kerel vind of een idioot interesseert me vrij weinig.
 
Reactiescore
967
Moest dat meer als 2x voor 10 minuten op een week zijn zou ik blij zijn dat mijn 9 andere co's de tijd nemen om in te loggen. En ja als je letterlijk alle clears met 15 uur of meer looptijd gaat wegsturen terwijl je weet dat ik voor 200m rover ga en al heel de nacht wakker was geweest om op c te rammen ga je inderdaad gezeik over je krijgen. Verder je me nou een leuke kerel vind of een idioot interesseert me vrij weinig.

Dat blijkt wel met dergelijke uitspraken ja. Het interesseert je duidelijk ook niet of de rest van tw inziet wat voor een idioot je bent met dergelijke uitspraken een acties.
Verder wist je van te voren dat je co's niet actief waren, dus nu ze belachelijk maken is ook onzin. Dat jij voor rover gaat terwijl je onder aanval ligt en dat je geen contact met je co's hebt betekent niet dat ze ineens horen te weten wat jouw plannen zijn zonder enige communicatie. Wees blij dat ze überhaupt gedodged hadden, anders had je die troepen sowieso verloren.

Dat je stopt met spelen om zo'n pietlullige reden is je goed recht, maar kom niet je oude stam of spelers uit je oude stam belachelijk maken op zo'n sneue manier alsjeblieft.
 
Reactiescore
1.278
Jup, GK staat op delete. De druk van gods wordt ons teveel.
 
Bovenaan