''Wie hoog klimt kan laag vallen.''

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Een echte botter zou 1ms doen? Geen enkele bot timed zo strak noob.

Waarom commentaar geven als je er niks over weet? Hij gaf wss aan rond die ms, en dan heb je meestal een gap van 0-20 ms ongeveer.
 

DeletedUser69389

Guest
Nja het is hoe dan ook een bot, want het is voor ons als mensen ook niet mogelijk om op de ms zo strak te timen.

@Rens laatst gestuurd komt het laatste aan. Hetzelfde als bij sec.
 
Reactiescore
1.049
Een echte botter zou 1ms doen? Geen enkele bot timed zo strak noob.

Waarom commentaar geven als je er niks over weet? Hij gaf wss aan rond die ms, en dan heb je meestal een gap van 0-20 ms ongeveer.
Das pure bullshit, Is net hoe je je bot ontwikkelt en je internet snelheid.
Als jij op een bepaalde bedrijfsinternet zit met LAN kabel durf ik te beweren dat een bot op 1 ms kan

@underground tacticz. mij is verteld dat het dan 50/50 kans is welke eerst komt :O
 

DeletedUser3809

Guest
Het is ook bijzonder dat iemand die in de eerste dag op een ongestacked en rot liggend front, waar nog amper mobiel is (recent overgenomen dorpjes) maar 2 dorpjes kan pakken en net acceptabel, maar ook niet goed, timet, de volgende dag opeens allemaal dingen op 3 en 5 en 15 ms zet en dan weer een keer op 100. Dit over vele pogingen, zonder ook maar een timing te missen.

Maargoed zelfs al is het legit, het gebrek aan aanvallend inzicht is kennelijk afdoende om het vol te houden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
De snipes lijken mij wel haalbaar zonder bot. Maar ik twijfel eraan of dat nou Thibault is. Dan had hij namelijk wel eerder gebruik gemaakt van zijn timeskills / bot en had hij vast wat meer gepresteerd op Flipping pages. Laten we wel wezen, het account heeft gedurende hele wereld geen bal hoeven doen noch bewijzen. Het is eigenlijk al een maand of zes in fusie met één van zijn vele mb's.
 
Reactiescore
1.476
Flipping heeft inderdaad voornamelijk geïnternd. Het had veel groter moeten zijn, zal te maken hebben met activiteit van de speler. Flipping is eigenlijk altijd een solo account geweest.
 

DeletedUser78972

Guest
Of er nou wel of geen bot wordt gebruikt zullen we nooit weten tot TW de bot detecteerd.

Maar wie kan mij uitleggen wat er leuk is aan een bot gebruiken?
Het is toch juist leuk als je handmatig de timing zo strak mogelijk kan uitvoeren en daardoor het gewenste resultaat behaald.

Moet je dan echt zo'n triest en nooberig persoon zijn om een bot je werk te laten doen?
Zeker als het via VV gebeurd en je niks met die dorpen en het account hebt vind ik het zeer triest.

Ik hoop dan ook dat TW is met het verdiende geld van alle abusers is gaat investeren in goede botdetectie.
 
Reactiescore
86
Of er nou wel of geen bot wordt gebruikt zullen we nooit weten tot TW de bot detecteerd.

Maar wie kan mij uitleggen wat er leuk is aan een bot gebruiken?
Het is toch juist leuk als je handmatig de timing zo strak mogelijk kan uitvoeren en daardoor het gewenste resultaat behaald.

Moet je dan echt zo'n triest en nooberig persoon zijn om een bot je werk te laten doen?
Zeker als het via VV gebeurd en je niks met die dorpen en het account hebt vind ik het zeer triest.

Ik hoop dan ook dat TW is met het verdiende geld van alle abusers is gaat investeren in goede botdetectie.
Ja zouden ze beter doen ik haat botters :mad:
 

DeletedUser69389

Guest
Als jij denkt dat ik bot kan je best je praatjes ook weglaten ben je zo noob dat je denkt dat op 50 ms timen of af en toe eens 10 (of 1) ms bot is?
50 ms is easy ja. Maar consequent binnen de 10 ms is niet mogelijk vanwege het reactievermogen van de mens.
 
Bovenaan