Castle Assault feedbacktopic!

DeletedUser79832

Guest
ook lekker gewoon zwijgen van inno hierover, en hopen dat de spelers er niet echt op letten haha
 

DeletedUser78889

Guest
Dit is gewoon een gateway naar troepen kopen. Ze zetten het nu in de vorm van een slecht item zodat mensen er rustig op gaan reageren en zullen het zo langzaam opbouwen, tot er binnenkort hetzelfde in je kazerne staat :)

Laten we dus allemaal onze fakkels en hooivorken bovenhalen voor het spel nog meer pay to win wordt.

Innogames suckt nog meer dan de gemiddelde actrice in volwassenenfilms
 
Reactiescore
3.452
Het is nu nog een bronzen(?) item,dat zal heel subtiel verhoogd worden naar zilver en goud vrees ik >.<
 

DeletedUser77658

Guest
Dit gaat echt bij vele de allerlaatste druppel zijn die de (al vaker overgelopen) emmer doet overlopen. Ciau TW
 

Deleted User - 487776907

Guest
FUCK YEAH.

Nieuwe werelden kan ik nu nog meer pp verdienen door troepen te kopen voor rooftochten. winwin
 
Reactiescore
2.485
En we zijn weer een nieuwe grens getrotseerd; we kunnen met PP troepen kopen:confused:
 

DeletedUser69389

Guest
Dat mensen hier nog verbaast over zijn.... Dit was toch een stap die we allang zagen aankomen?
 
Reactiescore
7.918
Is toch logisch. De meeste die hier reageren vertikken het om pp te kopen. In plaats daarvan farmen het bij elkaar met daarop de gedachte 'een ander koopt t wel' .

Premium farmen domste idee ooit en dan krijg je dus dit.
 

DeletedUser61134

Guest
@InnoGames
Ik bied 500k PP als ik W69 kan starten met 1000 dorpen (10k punten ofc) waarvan 667 off dorpen (6666/3000/300 +-) en 333 def dorpen met 12500 boog en 1350 ZC.

Alvast bedankt voor de medewerking.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Ga je dan iedereen op 26punten houden?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Volgens mij heeft Duckje hier ook geen invloed op.

Maar is erg jammer van Inno ja :(.
 

DeletedUser78932

Guest
Is toch logisch. De meeste die hier reageren vertikken het om pp te kopen. In plaats daarvan farmen het bij elkaar met daarop de gedachte 'een ander koopt t wel' .

Premium farmen domste idee ooit en dan krijg je dus dit.

Het zal wel beter worden als van af volgende wereld het niet meer mogelijk zal zijn om pp verkregen door handel, te schenken of te verkopen aan je klasgenootje.
 
Bovenaan