Top/Flop Stammen

Reactiescore
831
Waar heb je me zien lachen dan? Ik zeg gewoon dat ik persoonlijk die ongeschreven regels dikke bullshit vind. Verder toon ik nog respect om ze toch niet te overtreden. Kijk maar terug naar w59 daar heb ik exact hetzelfde gezegd.

Wat ik belachelijk vind is het hypocriete gedrag. Mij verwijten van kataen/CFen omdat ik gewoon in de stam zit met mensen die het doen. Maar nu wilt jou stam kataen/CFen en is het ineens geldig.
 
Reactiescore
1.367
Waar heb je me zien lachen dan? Ik zeg gewoon dat ik persoonlijk die ongeschreven regels dikke bullshit vind. Verder toon ik nog respect om ze toch niet te overtreden. Kijk maar terug naar w59 daar heb ik exact hetzelfde gezegd.

Wat ik belachelijk vind is het hypocriete gedrag. Mij verwijten van kataen/CFen omdat ik gewoon in de stam zit met mensen die het doen. Maar nu wilt jou stam kataen/CFen en is het ineens geldig.

Niemand blamed jou voor kata's maar we blamen je wel dat je in de stam blijft zitten en daardoor kata's en CF's steunt.
 
Reactiescore
533
Waar heb je me zien lachen dan? Ik zeg gewoon dat ik persoonlijk die ongeschreven regels dikke bullshit vind. Verder toon ik nog respect om ze toch niet te overtreden. Kijk maar terug naar w59 daar heb ik exact hetzelfde gezegd.

Wat ik belachelijk vind is het hypocriete gedrag. Mij verwijten van kataen/CFen omdat ik gewoon in de stam zit met mensen die het doen. Maar nu wilt jou stam kataen/CFen en is het ineens geldig.
Je komt wat zuur over, maar hey what's in a name :).

Solo gaan he ^^
 

DeletedUser71723

Guest
Volgens mij heeft vetus geen kata's meer gegooid, heeft verder niemand in aux kata's gegooid en volgens mij zit niemand van aux in infect.

Verder een idee om de spelers op t account te verbieden om jou naam te verzieken met kata's en cf'en?



Waarom? Stambeleid is kata's en cf'en...
Blijf je er zitten steun je dit dus

Klopt, had enige tijd gestopt met TW, heb inderdaad op 1 dorp kata's gegooid, na het zien van het AF is het gebruik van kata's blijkbaar not done tegenwoordig en ben ik er ook meteen mee gestopt.
Niemand van Aux D. heeft ze verder ook gebruikt.
 

DeletedUser71723

Guest
Ze doen dan ook niets tegen de regels. Jammer dat jij het spelplezier van anderen wilt verneuken door te zeggen dat bepaalde legale dingen niet mogen?

Dus eerst zit je mega hard tegen kata's bezig en nu opeens zeg je dit? Je bent zielig man
 
Reactiescore
1.367
Zijn spionnen ook zielig?

Dat was troll he? :p

Cf's
The green moonlight
.deathstroke
Dragon Dancer.

Kata's
Dragon dancer.
Julian7
The green moonlight
.deathstroke
timah
JorbenIsGay
cacturne
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser72803

Guest
Laf gedrag van KaKaKa. Had een aantal spelers toch wel wat hoger ingeschat eigenlijk.
 
Reactiescore
3.540
Ik ook, heb het wachtwoord maar gewoon veranderd. Speel dus momenteel niet echt TW dus weet niet zo goed wat ik nu met het acc moet.
 
Reactiescore
376
Zou me trouwens niet verbazen moest Zuur vv doen voor deze kata'ende accs! Meermaals in het verleden bewezen zijn hand niet om te draaien voor discutabele praktijken. Heb met hem enkel negatieve zaken geweten, oa wereld W59. Niet te vertrouwen die gast!
 
Bovenaan