Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser72576

Guest
hallo hallo kan een van de spelers van abor mij vertellen waarom de naam is veranderd zonder te overleggen met de eigenaar? zou dat wel even relaxt vinden voortaan.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
hallo hallo kan een van de spelers van abor mij vertellen waarom de naam is veranderd zonder te overleggen met de eigenaar? zou dat wel even relaxt vinden voortaan.

blame pim :O
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
hallo hallo kan een van de spelers van abor mij vertellen waarom de naam is veranderd zonder te overleggen met de eigenaar? zou dat wel even relaxt vinden voortaan.

Originele team is gestopt, nieuw team speelt er op. Geen behoefte om de oude naam te verbinden aan het nieuwe team, vandaar. Tevens overlegd in zowel de skype groep die jij bent geleaved met het nieuwe team, en de whatsapp groep met het oude team. Beide akkoord.
 
Reactiescore
2.506
Ben je weer in de verleiding gekomen Pim :confused:
 

DeletedUser72576

Guest
Originele team is gestopt, nieuw team speelt er op. Geen behoefte om de oude naam te verbinden aan het nieuwe team, vandaar. Tevens overlegd in zowel de skype groep die jij bent geleaved met het nieuwe team, en de whatsapp groep met het oude team. Beide akkoord.
Heb aangekondigd die groep te verlaten, verlaten nadat jij het ook deed. Aangegeven dat er altijd contact met mij gezocht kon worden maar dit is natuurlijk wel een beetje jammer.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Heb aangekondigd die groep te verlaten, verlaten nadat jij het ook deed. Aangegeven dat er altijd contact met mij gezocht kon worden maar dit is natuurlijk wel een beetje jammer.

Zie persoonlijk niet in waarom dit een probleem zou zijn. Maar goed, dat wist ik niet en het was dan ook volledig mijn initiatief. Sorry in ieder geval.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Beschrijving
Find the right Combination to Manipulate Gods with a Cactus

Dit is wel een van de meest cringe stam profielen ooit
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
manipuleren met een cactus?

er is maar 1 ding dat je met een cactus kan doen :rolleyes::oops::oops:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
in iemand zijn achterwerk proppen
 
Reactiescore
3.576
Kermis in mijn dorp, wie komt er? De kraam om eendjes te vissen is er ook dus ook Pimsie kan zich nuttiger bezighouden dan hetgeen hij nu aan het doen is!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
alsof je ooit te oud bent voor eendjes vangen
 
Bovenaan