Top/Flop Stammen

DeletedUser77799

Guest
Lol waar speel jij Mad King Sheogorath?

Als hun gaan beuken.. Beuken wij net zo hard terug, we zijn intern noobs dus zullen vast wel clears hebben.. Daarnaast is het dan een stab van hun, niet van ons ;)

Als de nap geaccepteerd is zullen ze idd moeten wachten. Anders zou het geen stab zijn right??

Ik ben slecht n simpele mb op deze wereld, van Infect.
Jullie zullen zeker clears hebben hoor, maar nu hebben jullie ook vrijwel 360 graden front, hoe gevaarlijk dit is, hangt dan weer af van Onix’ kwaliteit (die ik niet al te hoog schat, but still)
 

DeletedUser79644

Guest
Ga eens ergens anders valse beschuldigingen gooien, neem je hen kwalijk om Onix te verlaten? Ze zagen een betere kans en hebben die genomen. Dat jij je leden niet kan houden moet je nu ook niet uitwerken op ons.

Btw R2W vind ik veel gezegd, het zijn vrij logische recruits qua ligging en brengt ons ledenaantal op 8. Iedereen in de top is gemiddeld met 7 maar wij hebben ook nog geen leden verloren door massas ofzo of door fusies. Dit geldt wel voor andere stammen dus beetje kromme redenering in mijn ogen.

9*

Misschien je beter eens informeren voor je met de grote jongens gaat meepraten op het AF.
 

DeletedUser77799

Guest
Wat een ongelofelijk simpele ziel ben jij zeg. Jij stabt ons nu al, denk je nu echt dat het geen stab is omdat je een NAP van 7 dagen bent aangegaan? Je hebt achter onze rug om met een andere stam, met andere leden van Onix, besproken dat je wilt weggaan... Hebt hun waarschijnlijk interne informatie gegeven. Je bent gewoon een vieze stabber hoor, die NAP boeit ons geen flikker.

NAP is geaccepteerd of niet. Daar moet een officiele bevestiging van zijn. Zoniet, dan is er geen NAP, en zou nu aanvallen geen stab zijn.
 
Reactiescore
524
Ga eens ergens anders valse beschuldigingen gooien, neem je hen kwalijk om Onix te verlaten? Ze zagen een betere kans en hebben die genomen. Dat jij je leden niet kan houden moet je nu ook niet uitwerken op ons.

Btw R2W vind ik veel gezegd, het zijn vrij logische recruits qua ligging en brengt ons ledenaantal op 8. Iedereen in de top is gemiddeld met 7 maar wij hebben ook nog geen leden verloren door massas ofzo of door fusies. Dit geldt wel voor andere stammen dus beetje kromme redenering in mijn ogen.

Je vergeet een stam :eek:
 
Reactiescore
1.367
Lol waar speel jij Mad King Sheogorath?

Als hun gaan beuken.. Beuken wij net zo hard terug, we zijn intern noobs dus zullen vast wel clears hebben.. Daarnaast is het dan een stab van hun, niet van ons ;)

Niet echt, je verlaat de stam en bied eenzijdig een nap aan :)
 

DeletedUser79516

Guest
Niet echt, je verlaat de stam en bied eenzijdig een nap aan :)
Klopt, misschien niet duidelijke genoeg geschreven door mij. Feit is wij vallen hun 7 dagen niet aan, vallen hun ons wel aan dan vervalt het. Ze moeten zelf maar bedenken wat in hun voordeel is.

Daarnaast zijn whiiteboyz en roover fusie dus daar hebben wij niet zozeer geprofiteerd van onix.
 
Reactiescore
831
Daarnaast zijn whiiteboyz en roover fusie dus daar hebben wij niet zozeer geprofiteerd van onix.

Je hebt godverdomme 34 dorpen van Onix overgenomen. Stop met jezelf wijs te maken dat je er niet zozeer van geprofiteerd hebt. In mijn ogen is wat je hebt gedaan gewoon een kutstreek.
 

DeletedUser79644

Guest
Je hebt godverdomme 34 dorpen van Onix overgenomen. Stop met jezelf wijs te maken dat je er niet zozeer van geprofiteerd hebt. In mijn ogen is wat je hebt gedaan gewoon een kutstreek.

Moest je maar eens ingame contact hebben met hun, zijn net een bende 12-jarige kinders die kwaad werden omdat wij zeiden dat ze niet zomaar anderen hun edelgebied mochten betreden :D. Ook continu dreigen met leaven, het was op den duur echt lachwekkend gewoon.

Het beste van heel deze zaak is dat zij niet rang 1 zijn binnen Bellum dus niet zomaar kunnen doen wat ze zelf willen. Dreigen ze daar met leaven omdat ze hun zinnetje niet krijgen dan krijgen ze volgens mij gewoon een kick en zijn ze binnen de week volledig van de kaart geveegd. Wij bij Onix konden dat (jammer genoeg) niet en dat wisten zij, vandaar hun belachelijke eisen (heel het noorden + de rim moest naar hun gaan :rolleyes:). Zelfs als ik binnenkort stop op 63 dan blijf ik het AF toch in de gaten houden, al is het maar gewoon voor de "backstab-verhaaltjes" die je van @MAGAMAGA4Dchess gaat horen. Echt waar jongen, hun niveau is bijna al even laag als dat van Fetus. Het (enige) voordeel van dit hele gebeuren is dat ik mij in jaren niet meer zo geamuseerd heb op een wereld. W63 gaat toch echt de geschiedenisboeken in als "de wereld van de mentaal beperkten" :D.
 

DeletedUser79516

Guest
Oke dank voor je mening. Hierbij laat ik het af voorlopig ook links liggen. René scheldt al constant als er ook nog gevloekt wordt is het klaar voor mij.

We zijn voor een fantsoenlijk gesprek bereikbaar ingame.
 
Reactiescore
1.367
Klopt, misschien niet duidelijke genoeg geschreven door mij. Feit is wij vallen hun 7 dagen niet aan, vallen hun ons wel aan dan vervalt het. Ze moeten zelf maar bedenken wat in hun voordeel is.

Daarnaast zijn whiiteboyz en roover fusie dus daar hebben wij niet zozeer geprofiteerd van onix.

Euhm, de helft van je dorpen van iemand gratis pakken en daarna naaien is niet profiteren? :#
 

DeletedUser79644

Guest
Oke dank voor je mening. Hierbij laat ik het af voorlopig ook links liggen. René scheldt al constant als er ook nog gevloekt wordt is het klaar voor mij.

We zijn voor een fantsoenlijk gesprek bereikbaar ingame.

0OttQJV.png


Één van de zovele verwijten die je nog even lekker in onze Discordgroep hebt gegooid hiernet. Schijnheiligaard :D.

Inb4 "dat ben ik niet op Discord, is gewoon een fake account heauwr!!!!!"
 

DeletedUser79870

Guest
Beste AFers,

zal hier eenmalig een reactie neerzetten.
ben zelf niet echt iemand die het AF bijhoud of me interesse erin steekt puur omdat er altijd geprobeerd word ergens wat van te vinden op basis van gebeurtenissen zonder dat de spelers weten wat er zich allemaal op de achtergrond heeft afgespeeld.
het AF is daarom ook vaak grote onzin omdat mensen wat zien gebeuren en op Basis van meningen hier een discussie starten.
zonder van de feiten / achtergrond af te weten.
of mensen proberen hier elkaar zwart te maken.

zal me even snel voorstellen:

Jeroen
24 jaar
speelde tw lange tijd.
poosje gestopt en toch maar weer de draad opgepakt in W62 onder Blauwe Bessies.
is nu Flamingphoenix geworden na een fusie.

W63 ben ik alleen gestart op account Blauwe Bessies.
ik heb vanaf bijna begin wereld in onix gezeten.
we hebben indd wat interns gedaan zoals dorpen roover en dorpen whiite-boyz.
maar welke speler als hij dorpen kan internen zegt daar nee tegen plus het feit:
denk je dat spelers nee gaan zeggen omdat ze daardoor over het AF gelijk beschreven worden als noobs ETC. who cares?
ik speel gewoon me spel en of ik nu intern of niet en al had ik niet geinternd zoals ik hoorde had ik nu 50k punten gehaald.
wie op het AF kan dat zeggen/Bewijzen?
feit is dat dat niet bewezen kan worden want we hebben namelijk het acc zoals het er nu bijstaat.
Noob zie ik zo vaak langs komen in AF.
zie het meer als een soort stopwoord


dan nog iets persoonlijks naar jullie toe:

ik gun jullie allemaal het beste in RL.
op TW mogen jullie altijd je mening over mij en me co's heen strooien ik doe er niet moeilijk over.
wat spelers hier van ons vinden is een mening.
en mening waardeer ik altijd als er maar een eerlijke duidelijke onderbouwing is bij zijn mening.
ik zie spelers hier zeggen dat wij bijvoorbeeld Noobs zijn.
prima geen probleem mee maar kennen die spelers ons.
überhaupt weleens gepraat met ons.
zou kunnen maar dan kan ik me dat helaas niet herrineren.
verder zie ik veel reacties wat betreft de interns en de overstap naar bellum en er word gezegd dat het een nare streek is.
als spelers hier het zijne over willen weten mogen ze me toevoegen op skype.
skype: Blauwe Bessies.
ik sta open voor een fatsoenlijk gesprek.
mocht er gescholden worden dan is het einde gesprek.
maar in de achtergronden is er veel gebeurd waardoor wij onix wel moesten verlaten omdat bepaalde meningen niet op 1 lijn lagen.
wij kunnen niet alles naar wens doen van de spelers van TW want dan kun je beter op de bank gaan zitten en geitenwollen sokken gaan breien.
daarom is het voor mij ook niet belangrijk wat de AF'ers hier van mij als persoon of als acc vinden.
ik ben gwn jeroen zoals ik ben en mijn karakter en die van me co's kan de ene speler mee leven en de andere weer helemaal niet.
dus maargoed dat niet iedereen ermee kan leven dan is TW ook niks meer aan.

Rene Jaques: naar jouw toe.

ik gun je het beste en ik weet dat je me geen aardig persoon vind.
ik zou waarschijnlijk onder het genot van een biertje in de kroeg heel leuk met je kunnen praten.
helaas gaat dat via TW iets minder en ik denk dat het komt doordat onze meningen wat verschillen.
je mag acc bessies dan ook prima zwart maken bijvoorbeeld door het stukje van discord hier te plaatsen waarin ik het woord pijpsnolletje een keer gebruikt heb.
kun je ook alle verwijten naar ons toe daar even aan toevoegen?
er zal vast weer een theorie zijn waardoor bessies weer schuldig is.
Bedankt en succes in RL!!!


verder denk ik dat ik duidelijk genoeg ben geweest.
en contacteer me als je me wil spreken!

Groeten,
Jeroen
 
Reactiescore
3.540
Alle nostalgische rukkers van de oude garde gebruiken nog Skype, puur omdat iedereen het voor TW gebruikt en daar al m’n contacten liggen, maar niet omdat ik het zo’n prettig programma vind. Zelfs mijn blinde cavia zonder nagelgroei kan een beter programma maken dan Skype...
 
Reactiescore
1.367
Alle nostalgische rukkers van de oude garde gebruiken nog Skype, puur omdat iedereen het voor TW gebruikt en daar al m’n contacten liggen, maar niet omdat ik het zo’n prettig programma vind. Zelfs mijn blinde cavia zonder nagelgroei kan een beter programma maken dan Skype...

Zelfde probleem, gelukkig heeft mn stam het licht gezien :)
 
Bovenaan