Einde Classic: Awards

Reactiescore
1.089
Volgens mij was er toen nog een plek over omdat Percy toen nog een DU account zou worden.

Dat zou ook kunnen chris heeft op een gegeven moment besloten omdat hij een super start had, dat hij door zou spelen.
Joachim is ook niet veel later na die aanval erbij gekomen, op Percy. Maar volgens mij hebben we niet overwogen hun account op te nemen.

Zaten ze ook niet met die Steven in de stam ofzo? Vandaar dat we hun hadden aangemerkt als een bedreiging. Maar dat waren geloof ik maar 2 of 3 accounts
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Dat zou ook kunnen chris heeft op een gegeven moment besloten omdat hij een super start had, dat hij door zou spelen.
Joachim is ook niet veel later na die aanval erbij gekomen, op Percy. Maar volgens mij hebben we niet overwogen hun account op te nemen.

Zaten ze ook niet met die Steven in de stam ofzo? Vandaar dat we hun hadden aangemerkt als een bedreiging. Maar dat waren geloof ik maar 2 of 3 accounts

Durf ik eerlijk gezegd niet met zekerheid al te veel over te zeggen dus dat doe ik dan ook maar niet.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik was erg duidelijk in mijn post. Je had de hele wereld op je hand, wat trouwens wel knap was.
Ik heb je geedeld toen je er nog VV op deed, dat het niet je account was maakt geen verschil. En idd, na een tijd kon je niet al die accounts blijven draaien, wat ik ook begrijp hoor.
Mag je best de stats er eens bij komen halen, want jij hebt echt amper iets ge edelt van dat vv account toen ik erop zat hoor.
 
Reactiescore
81
Er was nooit sprake van een join van Martijn en Joachim hun account. Omdat wij Martijn niet in de stam wouden hebben op dat moment. Wel vonden wij het account een bedreiging als het account groter werd voor de aansluiting met repel.

We hadden een 3 accounts als start gedaan en Chris(Percy) zou idd niet serieus zijn. Thorsten lag toevallig een paar velden naast ons en daar zijn wij met toeval toen achter gekomen. Thorsten had een slechte aanvaring gehad met de jongens die mij toen hadden aangesproken om mee te spelen(namen weet ik niet meer), dus dat is toen niet doorgegaan . Chris ging toen zelf beter dan Bomboko door een clear verlies en toen besloten om door te gaan met Percy. Met de toekomstige komst van repel was de stam ook vol en was het ook niet meer nodig dat er een discussie kwam om het account om het account van Martijn en Joa te laten joinen.
 
Reactiescore
81
Mijn lijstje is gebaseerd op de afgelopen 2 maanden, sinds toen speel ik pas op Time en wat er daarvoor is gebeurd kan ik ook geen mening over geven.

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):

Hieruit kan ik eigenlijk alleen accounts van 1150 noemen. De accounts van de stam I en schedel hebben weinig meer gepresteerd dan save liggen en clears sturen voor de BG stam.
Bormsie, beers en Leone hebben alleen maar aangevallen en niet hoeven deffen. De aanvallen zagen er niet zo geweldig uit dat je ze daarvoor de beste speler kunt bestempelen.
Adrestia toch wat deff en off foutjes gemaakt. Op het moment dat je onder aanval ligt en dan met je frontclears cleart voor Leone en vervolgens niet kunt recappen, ja dan gaat er toch wat fout.
Dus dan moet ik toch gaan voor Time, onder aanval toen ik zat weinig verloren en de dorpen die Time wou hebben van Heres kwamen 90% van de tijd binnen en anders een dag later wel.
Beste Gestopte Speler:
Heres zonder twijfel. Lang tegenstand gegeven en de schade beperkt gehouden met telkens kleine verliezen waardoor de andere stamleden BB konden edelen of internen waardoor de voorsprong van 1150 op een duur teniet was gedaan en zelfs voor stonden.
Beste Stamspeler:
Wesley/Blue je kon merken wanneer hij de vv had binnen de stam. Dat het edelen van dorpen dan opeens een stuk lastiger was. Ook zette hij zijn account de hele tijd leeg bij Heres, ookal had hij geen front dus wat makkelijk kon.
Wie was de grootste ego van deze classic?:
/

Gezelligste speler:
Ik heb mij met Niels, Lennart en Martijn wel aardig vermaakt in de chat, zeker als 1 van hun weer eens een biertje ophad.
Beste Stam:
Uiteindelijk 1150 omdat ze de strijd met Facts gewonnen hebben.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
De spelers van Time waar ik een leuke 2 maanden mee heb gehad. Ook de 3 spelers bij Facts (Wesley, Lars, Corne) die 1150 het toch goed lastig hebben gemaakt lijkt mij het leuk om die eens mee te spelen, als ze de kata's maar achterwegen laten.
Verder hoop ik dat de jongens van Poef van classic 13 weer terug komen.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Lucas runnen wanneer de inc komen, waarvoor speel je dan TW?
De meest Faire Speler:
/
De meest unfaire speler:
Blue en Heres. sorry jongens heb het niet zo met kata's.
De Beste / leukste actie: (Voor mijzelf)
12 clears en 10 fakes op dorpen sturen van Heres die je wilt edelen, in een 5 uur aankomst tijd. Kwamen geen tussenstacks want ze wisten niet welke nu clear of fake was. Daarna verste dorp edelen. Gerapt worden. Daarna de 2e edelen gercapt worden en daarna de dichts bijzijnde edelen. Geen recap meer mogelijk op korte loopafstand. Waarna je daarna met je nieuwe dorp weer edels maakt en daardoor een kortere loopafstand hebt met je recaps. Zo elke dag weer een paar dorpen pakken. Dat je op een duur weinig weerstand meer krijgt van Heres omdat ze weten toch het dorp te verliezen. Dat je de spelers dan spreekt en ze zien de aanvallen al weer lopen voor de volgende dag en dan al denken, k*tzooi morgen zijn wij die dorpen kwijt. Dat gaf mij persoonlijk toch een goed gevoel om er mee door te gaan.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Dat de mods niet weten hoe het zit met de wereldoverwinning. Dat het niet duidelijk staat in de eindoverwinningsscherm en dat er geen duidelijkheid is bij de mods was toch wel een verrassing. Terwijl Pim zegt dat het duidelijk in de regels stond, die hij tig keer moest lezen voordat hij mod kon worden.
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten:
Bij Wouter had ik graag weer in de stam willen zitten, van de actieve spelers op deze classic.
De beste aanvaller:
Ik heb geen sterke aanvaller gezien binnen Facts en 1150. Er zat te weinig tactiek in veel aanvallen. Het was bijna altijd gewoon clears sturen en we zien het wel wat er leeg komt en anders morgen maar weer. Of clears timen op 1 sec die nog 20 uur liepen, stack weg en nieuwe erin timen en doei edels en dorp behouden.
De slechtste aanvaller:
Paul, de stamchat vol spammen dat hij makkelijk dorpen pakt. Vervolgens lopen zijn 40 edels dood. Daarna tig malen schreeuwen om clears voor Mais. Krijgt vervolgens clears en dorpen komen leeg. Edelt dan de dorpen niet meteen, want dorpen staan toch leeg. Vervolgens staan er in een aantal weer nieuwe stacks waardoor hij alsnog zelf moet clearen.
De beste verdediger:
Time, ik kwam na de dag dat er weinig activiteit was dus daarvoor kan ik niks nagaan. Maar met weinig front dorpen die een AH hadden en nauwelijks troepen aan het front toch nauwelijks dorpen meer kwijtgeraakt. Waarvoor ik Martijn/UT toch een groot compliment voor moet geven die dag.
Heres heeft zich goed standgehouden. Weken lang onder aanval en toch lang stand blijven houden met een langzame dorpenverlies met en toch grote front wat ze hadden.
De slechtste verdediger:
TA (Lees: Dé verrassing van deze classic (Speler/actie):)
De beste vv'er:
Wesley van Blue. Wanneer die er zat werd en nauwelijks een dorp verloren en heeft vele uren VV gedraaid voor Facts en TT2TM. Je merkte als aanvaller vaak wel wanneer hij er zat of de eigenaar er weer was.
De grootste noob / faler:
Thomas Shelby Jr. verloor zo snel zijn dorpen aan Bormsie dat het op een intern leek. Gewoon alle grote dorpen aanvallen op dag 1. Dag 2 muren nog laag en alle clears en edels timen op alle Off dorpen en daarna niks meer kunnen doen. Dan genoeg edel klaar hebben staan om hem binnen 2 dagen bijna helamaal weg te edelen.
Grootste Faalstam:
TT2TM heeft erg weinig weerstand gehouden, met vooral Eyjaf waardoor Maiskolf puur deff ging en dan toch geen bedreiging meer was.
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie):
Dat de aanvallen van Leone erdoor kwamen op TA. Iemand met een klein beetje kwaliteit had alle dorpen behouden. Maar het was Leone gewoon gelukt om bijna alles te edelen. Wat achteraf dan goed is uitgepakt, wat op voorhand een kansloze missie leek.
De beste leider:
Andries heeft ervoor gezorgd dat 1150 wat extra vers bloed kreeg, iets wat Facts niet gelukt was. Het is een onderdeel van de leiding om je accounts goed bezet te houden. Zonder de extra activiteit vraag ik het mij af als het gelukt was om 1150 te verdedigen en effectief aan te vallen.
De slechtste leider:
De leider van Bia. Een stam die door de BG met Facts nooit kans maakte om de overwinning. Terwijl ze met beide grote stammen front hadden. Ik zou gaan profiteren van de aanvallen van Facts en 1150 op elkaar en langzaam de concurrentie strijd aangaan. Ook de kant wisseling van Kamelen tegen Facts terwijl de rest nog een BG heeft met ze, blijkt van geen overwicht binnen de leiding.
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend:
Haas, elke dag weer 500 aanvallen sturen voor je BG stam is toch wel netjes. Je wist dat je moest dodgen want er zaten zo vaak kwart clears tussen. Maar leer die jongen alsjeblieft hoe 1C werkt. Dan heeft hij ook nog een leven naast TW.
Wie was volgens jou de beste forumposter?:
/
Wie was volgens jou de slechtste poster?:
/
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?
Facts, hoe meer tegenstand hoe leuker ik het vind en hoe meer actief ik ben.
De grootste spammer:
Paul, het was een rustige stamchat totdat Paul erin kwam. Met zijn manier van 2 zinnen in 15 berichten te zetten wat erg naar is om steeds weer te lezen. Heeft Paul toch aardig voor gezorgd dat ik berichten ging overslaan.
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend:
Groot aandeel in de dorpen die overgenomen zijn bij een actieve Heres. Verdedigend kwam ik er laat bij dus niet heel veel meer gedaan. Maar wel activiteit gebracht op het account Time, waardoor het weer wat in leven kwam.
 

DeletedUser69389

Guest
Mooi lijstje en merci voor de credits. Maar het horen naar mijn mening wel gedeelde credits te zijn. Want Niels vulde die dag mij soms ook aan en jij en Lennart hebben het daarna ook zeer goed opgepakt.
 
Reactiescore
660
Mag je best de stats er eens bij komen halen, want jij hebt echt amper iets ge edelt van dat vv account toen ik erop zat hoor.
Nee klopt, niet zo veel, paar dorpkes, maar wel steeds een paar. We bleven constant doorduwen om je niet te laten rusten met al je vv’s. Dat kon je niet houden. Trouwens, Peter, pim en dorine speelden ook bij me dus ik was zeker niet alleen die er af en toe eentje edelde.
 

DeletedUser75558

Guest
Nee klopt, niet zo veel, paar dorpkes, maar wel steeds een paar. We bleven constant doorduwen om je niet te laten rusten met al je vv’s. Dat kon je niet houden. Trouwens, Peter, pim en dorine speelden ook bij me dus ik was zeker niet alleen die er af en toe eentje edelde.
Incorrect, ik kwam op het account toen de massa gaande was, ik heb toen met een paar dorpen verlies idd het account omgebouwd naar een stabiele situatie, in deze dagen hebben jullie niet meer echt geprobeerd aan te vallen toen ik zo'n 30-40 edels ging snipen en toen na 5 dagen eindigde de vv plotseling en zei ik tegen mcgregor "hey ben je weer terug? drop vv weer als je weggaat" die man opende het gesprek stuurde niks terug en ging gewoon offline zonder vv af te geven, vanaf dat moment was ik zo triggered dat het ook heeft geleid tot het triest spelen met def via bg's, of het account het had gehouden met 2 fronten (percy en bomboko) kan ik je niet vertellen, aangezien dat niet is gebeurd.
 
Reactiescore
86
En als er dan goede spelers zijn dan kruipen ze allemaal samen in 1zelfde stam. Het zou me eens leuk lijken moesten deze verdeeld zitten en dat ze er ook minder goede spelers bijnemen die wel gemotiveerd zijn om te spelen. Volgens mij krijg je dan echt een leuke classic want er zijn nieuwe spelers zat die er genoeg activiteit en motivatie voor hebben.

Er is een reden waarom ze samen gaan zitten;). Uit persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat die groep echt wel open staat voor nieuwe spelers. Ik zelf zat ook niet in de oorspronkelijke groep maar ben er op W34/CL6 bijgekomen. Ook kan ik je vertellen dat het in de praktijk toch echt best lastig is om spelers te vinden die de juiste mentaliteit en persoonlijkheid hebben. Daarnaast zou jij denk ik ook niet zo snel van groep veranderen als je zo'n goede klik, zowel IG als buiten het spel, met mensen hebt.
 

DeletedUser75892

Guest
Verder was het allemaal niet zo mooi als dat jij het hier neerzet. Ik ben namelijk zelf gestabt door het account van Wisse op Classic 12 en dat was volgens mij ook het account van Joel. Zo zijn er vast nog wel meer zaken die oudere spelers kunnen benoemen die niet super netjes waren. Overigens is dit geen uithaal naar Joel. Ik heb hem of jou hier over gesproken en Wisse heeft excuus gemaakt. De enige reden waarom ik het aanhaal is omdat je het mooier voor probeert te doen dan dat het daadwerkelijk is.

Ik heb gewoon control + f en mijn naam gedaan. Ik heb nooit op Dauntless gespeeld op CL12. Mijn account heette daar Ben Howard.
Ik heb éénmaal een account gedeeld met Wisse en dat was CL10 onder de naam Ben Howard.

Get your facts straight voor je leugens de wereld instuurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Stilletjes hier, iedereen zijn award gekregen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Iedereen kapot verveeld ja :p
 

DeletedUser69389

Guest
Stilletjes hier, iedereen zijn award gekregen?
Nja als mensen niet (inhoudelijk) reageren op discussies dan valt het vanzelf dood. Want voor de zoveelste keer een poging doen om een verantwoording eruit te krijgen wordt ook vervelend. Is alleen veelzeggend voor de teneur op het AF heden ten dage. Lijkt mij duidelijk wie er dan als winnaar uit de discussie komt.
 
Reactiescore
1.019
Nja als mensen niet (inhoudelijk) reageren op discussies dan valt het vanzelf dood. Want voor de zoveelste keer een poging doen om een verantwoording eruit te krijgen wordt ook vervelend. Is alleen veelzeggend voor de teneur op het AF heden ten dage. Lijkt mij duidelijk wie er dan als winnaar uit de discussie komt.
De classic is afgelopen Martijn. Mensen zijn niet gemotiveerd meer, laat staan iets op het AF zeggen. Er zijn zelfs al mensen die dorpen verliezen puur omdat het zo inactief is. Waarover valt er nog te praten dan? Je kan nergens op reageren als er niks op te reageren valt he
 
Reactiescore
1.148
Beste speler: The Time Wizard

Zo, weer iedereen op de hoogte.
 

DeletedUser69389

Guest
De classic is afgelopen Martijn. Mensen zijn niet gemotiveerd meer, laat staan iets op het AF zeggen. Er zijn zelfs al mensen die dorpen verliezen puur omdat het zo inactief is. Waarover valt er nog te praten dan? Je kan nergens op reageren als er niks op te reageren valt he
Er zijn zat posts waar op te reageren valt, maar wat jullie als 1150 en dan in het bijzonder de verantwoordelijke speler weigert op te reageren. Dat vormt een behoorlijke smet op de winst wat mij betreft en dat is niet alleen voor mij zo.
 
Bovenaan