P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
179
Nog steeds hoor :p.

Jammer dat Fierce bb is gegaan.
Leek me een waardige tegenstander die tot het bittere eind zou doorgaan maar helaas

De keuze van Fierce is enkel te respecteren hij hoeft geen moeite te doen in een verziekte wereld.

Fierce ging gewoon niet mee in het vieze spelletje van Lisa en de rest. Lisa zocht een reden om Zero-B te verlaten dus verzon ze maar "Dat Ship alles achter haar rug om heeft geregeld de laatste tijd". Echt wat een hypocriet geval ben jij toch Lisa ik hoop dat je dit leest. Er is nota bene niks overlegd binnen Ship alleen ik heb met Ria wat gesproken over de toekomst van Ship. En Wij hebben jou letterlijk en nooit gehoord. Net als dat jullie Killerned3 respecteren binnen jullie stam eerst even W-pack gestabt en is nu weer terug in W-pack. Echt nagedacht over dat beleid van jullie.
 
Reactiescore
2.181
De keuze van Fierce is enkel te respecteren hij hoeft geen moeite te doen in een verziekte wereld.

Fierce ging gewoon niet mee in het vieze spelletje van Lisa en de rest. Lisa zocht een reden om Zero-B te verlaten dus verzon ze maar "Dat Ship alles achter haar rug om heeft geregeld de laatste tijd". Echt wat een hypocriet geval ben jij toch Lisa ik hoop dat je dit leest. Er is nota bene niks overlegd binnen Ship alleen ik heb met Ria wat gesproken over de toekomst van Ship. En Wij hebben jou letterlijk en nooit gehoord. Net als dat jullie Killerned3 respecteren binnen jullie stam eerst even W-pack gestabt en is nu weer terug in W-pack. Echt nagedacht over dat beleid van jullie.

:D ja want deze reactie is helemaal niet hypocriet ofzo. Stop met constant in slachtoffer rol spelen constant, want SHIP gebruikte zero gewoon als def slet. Lau is gewoon iemand die geen moeite wilde doen als het te moeilijk werd, had helemaal geen probleem met wat Ship deed en nu op delete gaan, yea right.
 
Reactiescore
179
:D ja want deze reactie is helemaal niet hypocriet ofzo. Stop met constant in slachtoffer rol spelen constant, want SHIP gebruikte zero gewoon als def slet. Lau is gewoon iemand die geen moeite wilde doen als het te moeilijk werd, had helemaal geen probleem met wat Ship deed en nu op delete gaan, yea right.
Houd eens op johh met deze onzin Kenneth Ship speelt volgens jou in een slachtofferrol? Ik zeg even precies waar het op staat. Ik vind het vrij hypocriet dat ze de stam verlaten met deze reden, want dat was geen eens een reden om de stam te verlaten. Als je de stam wil verlaten doe het dan recht waar het op staat
Zero-B als deffslet gebruikt? Check eerst je feiten man of is het gelijk daar op gooien?

Wij hebben Zero-B niet als W-pack gebruikt dus ik weet niet met welke onzin jij komt opzetten zowel Zero-B als Ship hebben samen massa's uitgevoerd & vv gedraaid alleen de laatste 3 maanden is de samenwerking minder geworden. Dus heel jou zin op 'want Ship gebruikte zero gewoon als def slet' trekt letterlijk op niks. Waarom Lau niet de stam heeft verlaten heeft hij gewoon een goede reden voor, want P. heeft echt geen betere reputatie dan Ship waarom dan Zero-B verlaten?

Man man kom eens met een betere discussie zetten.
 
Reactiescore
2.181
Check eerst zelf je feiten, t is vaak genoeg langs gekomen dat ze het zo zagen. Voor de rest ga ik gewoon lachen erom en boeit het me niet veel.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
De mensen wie ze zouden uitkotsen zijn gebanned en spelen niet meer. Zoals ik. Dus je argument dat ze van hun eigen stam kotsen en dus naar jullie gaan gaat hier niet op. Ze konden gewoon doorspelen, dan was het nog leuk geweest voor beide partijen. Maar ze kozen de makkelijke weg, net als P. Nu kunnen jullie naast bb's, inactieve accounts gaan edelen. Wel mooi dat jullie vooral spelers en accounts aannemen, die in SHIP en Zero-b weinig tot niks deden (WILLEM, bosbassie, andre). Goede spelers, zoals Fierce, Elossa houden er tenminste op een waardige manier mee op.

Ik heb genoeg gedaan Tom, heb nachtmerrie een jaar sol gedragen en heb het puntenaantal bijna verdubbeld, Ik heb er zat tijd ingestoken maatje.
 

DeletedUser71298

Guest
De mensen wie ze zouden uitkotsen zijn gebanned en spelen niet meer. Zoals ik. Dus je argument dat ze van hun eigen stam kotsen en dus naar jullie gaan gaat hier niet op. Ze konden gewoon doorspelen, dan was het nog leuk geweest voor beide partijen. Maar ze kozen de makkelijke weg, net als P. Nu kunnen jullie naast bb's, inactieve accounts gaan edelen. Wel mooi dat jullie vooral spelers en accounts aannemen, die in SHIP en Zero-b weinig tot niks deden (WILLEM, bosbassie, andre). Goede spelers, zoals Fierce, Elossa houden er tenminste op een waardige manier mee op.
Wat dacht je van die schijnheilige Ria die de botters de hand boven het hoofd hield, net zoals dat Lennert figuur?
Dacht je dat hun acties niet zouden meedragen in die keuzes?
Het botten was niet het enige probleem, de afhandeling ervan is wat de meeste stoort en dus ook waarom mensen vertrekken.

Dat jullie Zero altijd al hebben gezien als kanonvoer en deffslet, werkt ook niet mee in jullie voordeel.
Iets wat je trouwens niet hoef te ontkennen gezien dit al meerdere malen is toegegeven vanuit de SHIP kant ;)
 
Reactiescore
2.181
De mensen wie ze zouden uitkotsen zijn gebanned en spelen niet meer. Zoals ik. Dus je argument dat ze van hun eigen stam kotsen en dus naar jullie gaan gaat hier niet op. Ze konden gewoon doorspelen, dan was het nog leuk geweest voor beide partijen. Maar ze kozen de makkelijke weg, net als P. Nu kunnen jullie naast bb's, inactieve accounts gaan edelen. Wel mooi dat jullie vooral spelers en accounts aannemen, die in SHIP en Zero-b weinig tot niks deden (WILLEM, bosbassie, andre). Goede spelers, zoals Fierce, Elossa houden er tenminste op een waardige manier mee op.

Wie kreeg tegenstand op king en wilde meteen Daniel recruiten :')
 

DeletedUser78236

Guest
Wanneer je tegen P speelt, lol. P speelt gewoon eerlijk dus wat probeer je hiermee te zeggen?

Denk dat als je Rutger zijn post had gelezen wel duidelijk was dat er toch wel wat dubieuze beslissingen zijn genomen door de mods....

Ik ging zeker niet runnen, ik was er op dat moment gewoon klaar mee Daan, iets later raakte ik met iemand aan de praat die me uiteindelijk aan de andere kant kreeg.
Ik heb bewust het account niet meegenomen naar P :eek:

runnen is weglopen voor aanvallen als ik me niet vergis, op nachtmerrie heb ik zelden een decent massa gehad en heb dat altijd braaf gedeffed dus mij een runnen noemen vind ik overdreven..

Runnen hoeft zeker niet per direct voor aanvallen runnen te zijn. Het is wel zo dat meestal als mensen runnen het voor aanvallen is. Het is misschien wat overdreven maar als het geen runnen is is het wel stabben want je gaat wel gewoon voor de vijand spelen. Maar over jou hoef ik verder toch niks meer te zeggen aangezien Tim je laatst wel hard genoeg had geroast. (voor mensen die het willen lezen: https://forum.tribalwars.nl/index.p...-3745-vrije-instellingen.201498/#post-6279945).
 
Reactiescore
205
Wie kreeg tegenstand op king en wilde meteen Daniel recruiten :')

Daniel is de enige speler binnen p. voor wie ik wel respect heb. Ook de enige speler van p. die wel weet hoe dit moet spelen. Heeft niks met tegenstand en recruiten te maken. Hij vroeg mij voor king en ik hem voor bloemkool, puur omdat wij op w18 samen gespeeld hebben en we niet tegen elkaar wilden spelen. Ik wilde niet naar p. en hij wilde niet naar SHIP. Einde verhaal.

Zie dat jij ook weer de uitdaging opgezocht hebt en frontje heb gepakt met 2jaager. Toppertje hoor.
 
Reactiescore
2.181
Daniel is de enige speler binnen p. voor wie ik wel respect heb. Ook de enige speler van p. die wel weet hoe dit moet spelen. Heeft niks met tegenstand en recruiten te maken. Hij vroeg mij voor king en ik hem voor bloemkool, puur omdat wij op w18 samen gespeeld hebben en we niet tegen elkaar wilden spelen. Ik wilde niet naar p. en hij wilde niet naar SHIP. Einde verhaal.

Zie dat jij ook weer de uitdaging opgezocht hebt en frontje heb gepakt met 2jaager. Toppertje hoor.

Sure :)

Denk dat als je Rutger zijn post had gelezen wel duidelijk was dat er toch wel wat dubieuze beslissingen zijn genomen door de mods....

Ben ik het ook mee eens alleen er word meteen P bij betrokken. Dat klopt gewoon niet. Modts moeten gewoon ip adres geven en dader straffen, speelt ie niet op deze wereld, fine ip ban dag.
 

DeletedUser78236

Guest
Verder Kenneth betrek ik P. niet hierin. Ik zeg dat we hebben verloren van P. en de mods, ik zeg niet dat ze bij jullie horen of iets aan kunnen doen maar het is gewoon een feit dat vele van deze beslissingen in het voordeel van P. zijn uitgevallen. Verder Remco.... United Masters gebruikte Zero in eerste instantie al als buffer met als enige doel Zero te ditchen op het moment dat de wereld al gespeeld was.

Verder ga ik maar geen woorden vuil maken over mensen als lisa... want om nu excuses te gaan verzinnen om te rechtvaardigen dat je naar de vijand gaat is wel echt van laag niveau.
 

DeletedUser

Guest
Ben ik het ook mee eens alleen er word meteen P bij betrokken. Dat klopt gewoon niet. Modts moeten gewoon ip adres geven en dader straffen, speelt ie niet op deze wereld, fine ip ban dag.
Ja IP ban gaat ook echt helpen man..
Iedere idioot kan deze omzeilen.
 

DeletedUser76198

Guest
Deze wereld duurt ook al 6 jaar ofzo. Snap best dat mensen hier butthurt zijn.
 
Bovenaan