Kata-afspraken

Kata Afspraken?


  • Totaal aantal stemmers
    67
Reactiescore
2.490
Wat een zever
Ganz die discussie weer opnieuw

Ik was nooit MB heb nooit ja gezegt op MB zijn! Dat andere dat dachten kan ik niet aan doen

Ik wist niet van die Kata regel in het begin!

Heb de richtlijnen altijd gevolgd onder de vlag van vinage want ik niet plezant vindt

Is mijn grootste reden dat ik onafhankelijk ben van iedereen replubiek! Geloof nooit in democratie in dit geval

Ik altijd van af nu nooit akkoord met een opgelegde regels die het spel niet meer leuk maken boerderij moet er bij kunnen de rest niet kan ik aanvaarden ,wordt dit afgezaft de kata dan stop ik gewoon met tw en laat staan dat ik nog pppp kopen ervoor,

Kata afspraken zullen nooit door het TW team hard gemaakt worden. Vanuit een wereld kan er wel een afspraak gemaakt worden, als die afspraak niet nagekomen wordt is er ook niets dat zal gebeuren (buiten dat je in een hall of shame gezet wordt)

Verder vind ik kata's er gewoon bijhoren :)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Wat een zever
Ganz die discussie weer opnieuw

Ik was nooit MB heb nooit ja gezegt op MB zijn! Dat andere dat dachten kan ik niet aan doen

Ik wist niet van die Kata regel in het begin!

Heb de richtlijnen altijd gevolgd onder de vlag van vinage want ik niet plezant vindt

Is mijn grootste reden dat ik onafhankelijk ben van iedereen replubiek! Geloof nooit in democratie in dit geval

Ik altijd van af nu nooit akkoord met een opgelegde regels die het spel niet meer leuk maken boerderij moet er bij kunnen de rest niet kan ik aanvaarden ,wordt dit afgezaft de kata dan stop ik gewoon met tw en laat staan dat ik nog pppp kopen ervoor,

Hoe kun jij in hemelsnaam hier nog gaan beweren dat je 'onafhankelijk bent van iedereen'? Ten eerste, je hebt een stam waar mensen inzitten. Ten tweede clear je voor GI, stuur je deff voor Perfection en heeft Vinage deff bij jou staan. Ik snap niet dat je zo doet alsof je alles zelf doet en onafhankelijk bent van iedereen terwijl je 'stiekem' samenwerkt met de halve wereld
 

DeletedUser77348

Guest
Dat is uit eigen keuze nu
En wordt ik niet meer gezien als slaafje of zogezegd als MB

Nu kies ik zelf alles wat ik wil doen
Als er aanvraag is of een aanbod beslig ik wat ik ga doen
Hoe kun jij in hemelsnaam hier nog gaan beweren dat je 'onafhankelijk bent van iedereen'? Ten eerste, je hebt een stam waar mensen inzitten. Ten tweede clear je voor GI, stuur je deff voor Perfection en heeft Vinage deff bij jou staan. Ik snap niet dat je zo doet alsof je alles zelf doet en onafhankelijk bent van iedereen terwijl je 'stiekem' samenwerkt met de halve wereld


Verkeerd uitgedrukt dan als het zo letterlijk wordt opgenomen
Ik laat mij geen opgelegde regels meer op van andere, onafhankelijk van Gelijk welke uitgevonden nieuwe regels

Ik werk wel samen met dat is met respect wederzijds maar ik beslis wat ik zelf wil doen ga ik akkoord dan ga ik samen werken ga ik niet akkoord dan doe ik niet mee zoals bij het volgende situatie ga ik passen omdat ze liever niet hebben dat er Kata gebruikt worden ga ik niet samen werken
Maar ik wordt niet bedreigd of onrespectvol behandeld omdat ik weigerde mee te doen zonder Kata
Iedereen weet als ik ga strijden dat ik Kata zal gebruiken op boerderij


En zo kan er niks meer negatieve gezegt worden over mij

Want al die fouten die gemaakt zijn waar ik bij betrokken was van die afspraken allemaal had ik niet in de handt omdat ik van niks wist van al die regels maar wordt wel met de vinger gewezen

Dus nu ben ik onafhankelijk en weet ik wat er afgesproken wordt

Ik ben voor Kata op boerderij
Ik ben voor dorpen uit de cluster edelen gelijk waar edelen als de vijand maar kan verzwakken in het spel

En is nooit persoonlijk bedoeld gewoon spelletje spelen zoals het hoort in mijn gedacht, er kan altijd gesproken worden mer vriend of vijand via pm



Samenwerken,respectvol zijn voor elkaar iedereen zijn mening respecteren, en leren verliezen lijden,
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Vinage en GI werken dus beide samen met een overmatig katagebruiker. Ondersteunen en staan blijkbaar achter dit gebruik (zijn in elk geval niet actief bezig het te bestrijden), maken er zelfs op een smerige manier gebruik van om te blijven aanvallen op een gekataed account (Fluffy). Moet wel zeggen dat Vinage en GI dat 'eerlijke spel zonder kata's en CF's' snel overboord heeft gegooid. Ik snap oprecht niet waarom geen van beide stammen een statement durft te maken tegen Chicago en zijn slaven
 

DeletedUser77348

Guest
Vinage en GI werken dus beide samen met een overmatig katagebruiker. Ondersteunen en staan blijkbaar achter dit gebruik (zijn in elk geval niet actief bezig het te bestrijden), maken er zelfs op een smerige manier gebruik van om te blijven aanvallen op een gekataed account (Fluffy). Moet wel zeggen dat Vinage en GI dat 'eerlijke spel zonder kata's en CF's' snel overboord heeft gegooid. Ik snap oprecht niet waarom geen van beide stammen een statement durft te maken tegen Chicago en zijn slaven

terug een persoonlijke aanval op mij
jij kan het dus niet verdragen dat andere mijn mening respecteren ik respecteer ook de mensen hun mening over kata gedoe
en ik ga niet overdrijven alleen op boerderijen doe ik het
maar zelf doen ze het niet dus wat wil je dan
dat iedereen mij gaat aanvalt omdat jij het zelf niet kan of durft welke zever is dat nu weer
om gewoon mij onder druk te zetten mijn op een zeer dominante manier mij onderdrukken
vindt ik zelf beetje strafbaar iemand willen onderdrukken

beetje een lozer mentaliteit geloof ik daar beetje het jank kindje uithangen

tw heeft dit in het spel gebracht dus deze mag gespeeld worden
wat er mischien wel mag veranderen is de looptijden tussen kata en rammen een verschil in maken


ik vindt eingelijk zelf dat tw ertussen mag komen de manier hoe je mij wilt onderdrukken en de rest van je zever altijd
wees een keer geen kind en aanvaard dit dat dit uitgevonden is van tw om te gebruiken
want jullie willen de spelregels van dit spel veranderen of aanpassen
en mensen onder druk zetten op een zeer negatieve manier

je mag nooit iemand onderdrukken om je gedacht te krijgen

ook al krijg je iedereen zo ver om mij aan te vallen toch zal ik altijd kata gebruiken op boerderijen op gelijk welke wereld
 
Reactiescore
145
terug een persoonlijke aanval op mij
Als je het stukje zowaar goed had gelezen, had je kunnen zien dat dit geen persoonlijke aanval op jou was. Maar nee, gelijk weer janken omdat je 1 keer je naam ziet staan.

ik vindt eingelijk zelf dat tw ertussen mag komen de manier hoe je mij wilt onderdrukken en de rest van je zever altijd
Iemand zegt iets gemeens over mij, TW team kom er alsjeblieft tussen!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Een persoonlijke aanval op jou? Dat jij overmatig kata's gebruikt volgens de standaarden van een 'normale' TW speler is een feit, dus dat is nou niet per se een persoonlijke aanval. Mijn statement was eerder gericht richting Vinage en GI, de mensen waarmee jij samenwerkt (hoewel zij nog met droge ogen durven te beweren dat dit niet waar is). Ik vind 't belachelijk dat stammen die zelf zeggen volledig tegen het gebruik van Kata's en CF's te zijn zich zo durven op te stellen.
Maar ach, die nette stam Vinage. Die nette stam die de NAP brak, toen beloofde dat er gevolgen zouden zijn voor ChaosStorm. Die nette stam die deff heeft stam bij een speler waarmee ze 'helemaal niet samenwerken'. Die nette stam die rustig op Collationem boertjes begon te kataen enkele dagen terug. Gelukkig hebben ze zich van deze laatste actie gedistantieerd, dat scheelt. Dat er verder niets mee gedaan wordt is maar wat jammer, maar dat is een gevalletje ChaosStorm ;)
 
Reactiescore
1.478
Dat vinage nu niet overal meer serieus op ingaat is logisch. Jarno en Bas hebben nog even hun best gedaan (credits waar ze moeten zijn.), maar die hebben allebei meer aan hun hoofd dan w59 of tw op zich, en zullen ook niet heel veel meer van zich laten horen. Jim wou op del op het moment dat jullie naar vix-v gingen. Die is nog even doorgegaan met het idee dat de rest van vinage door zou vechten, maar het kwam er niet van. Ik heb soa gedeffed zo goed als voor mij mogelijk was (hou ermee rekening dat ik noob ben en solo speel), en had al aangegeven daarna te gaan stoppen. De comments die nu nog over vinage volgen zijn vrij waardeloos, op dit moment is de stam dood. Ik weet dat jullie wat anders verwacht hadden (en zelfs extra deffers geregeld hebben.) Maar het is niet anders.

Het was leuk jullie gekend te hebben en een tijd met jullie samengewerkt te hebben. Ik denk dat dit (voorlopig) het einde van mijn korte tw-carriere was. :) Maar ik denk dat jullie een saaie eindstrijd tegen GI tegemoet gaan.

Als jullie ooit nog spelers nodig hebben, vraag me gerust. Voor zover jullie me nog mogen/vertrouwen. Het is moeilijk te stoppen met verslavingen, en ik heb bijna een heel jaar actief op deze wereld gespeelt ondertussen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Op naar w63 dus :eek:
 

DeletedUser77348

Guest
Ik ga mischien niet gehoord worden of terug aangevallen worden met vershilende uitleggen
maar ik stel vast dat de vv van fluffy gewoon de gs levels afbreekt de gebouwen afbreekt


ik ben de laatse om te klagen maar gs levels afbreken vindt ik wel maf is goed dat ik dat weet
ik ga van af nu op alle gebouwen katabulteren als ik een volgende targit zal aanpakken of de persoon die mij aanvalt op dit ben ik aan het wachten nu dan zijn de kata de vrije loop van af nu :)))


smederijen adelshoeven boerderijen kazernes stsal alles want jullie doen het ook nu :) ik ben nooit verder gegaan dan boerderijen

gs level's afbreken heeft geen nut maar het is een spel dus ke mag doen wat je wilt
maar nu moeten jullie niet meer mij aanvallen dat ik kata gebruikt ik breek teminste de dorpen niet af voor ze overgenomen worden
 

DeletedUser77348

Guest
Banana Soraka 21.09.18 23:22
Thanks voor die complimentjes op jouw profiel, worden gewaardeerd :)
chicago5 22.09.18 06:01
Waarheid mag gezegd worden
chicago5 22.09.18 06:03
Het is nog altijd een gezelschap spelletje
This toch prachtig gedaan soms ik vindt het de max hoe ze het daar doen
Banana Soraka 22.09.18 10:20
Zit daar al een week ofzo in m'n eentje nu, maar gaat nog prima zonder ondersteuning/hulp van wie dan ook :)
chicago5 22.09.18 12:03
je deot het meer dan goed daar :)
zou nog moeilijker geweest zijn met ondersteuning maar dan zou ik meer timen en meer op 1 dorpje gericht spelen denk ik dan
chicago5 22.09.18 15:40
ik zie wel dat er veel dorpen van fluffy leem afgebroken zijn lol
en ik mag dan geen kata gebruiken ;-)
Banana Soraka 22.09.18 15:42
Volgens mij ben jij de laatste die mag zeuren over afgebroken gebouwen?
chicago5 22.09.18 15:43
ik zeur niet hoor
vindt het gewoon maf dat je gebouwen afbreekt om puur de gebouwen aftebreken vindt ik de max
dan nog de gs levels
goed da ik dat weet :)
Banana Soraka 22.09.18 15:44
Hoezo is dat maf? Jij kata't zelf de boertjes neer?
chicago5 22.09.18 15:49
ik Breek geen gebouwen af
maar van mij mag je verder doen hoor ik heb er geen last van maar ik mag nu ook meer afbreken dan boerderijen
;-)

dus breek de dorpen maar verder af tot nul tesnoods hoor heb ik geen last van
maar ik vindt het maf dan je gewoon gebouwen afbreekt zonder dat het nut heeft
chicago5 22.09.18 15:51
van mij is het tacthis om de tegenstand minder mobiel te maken
en troepen te kunnen bouwen
maar zoals ik zeg ik heb er geen last van dat jij een stapje verder gaat goed dat ik dat weet als ik ooit tegen over jouw ga staan ;-)

dat er meer mag dan boerderijen
 

DeletedUser69389

Guest
1 kata van jou op iemand van Vix-V en ik schiet hoogstpersoonlijk alles aan flarden van jou. Van grondstoffen tot aan kazernes en opslag.
 

DeletedUser77348

Guest
[report_export]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;2[/report_export]

word nog een leuke wereld van af nu geen gezever meer
mag van af nu alles ge katabulteerd worden joeha
jullie hebben groen licht gegeven om op alle gebouwen te gaan nu

kijk eens lekker naar die gs levels van al de dorpen is dat mommenteel aan de hand :)
van leem is dat niet schitterend de vv breken de dorpen af
krijg er de trainen van in mij ogen zelf van ik wordt er ontroerd ervan

jullie kiezen voor een kata wereld nu
ik was altijd bereid om alleen boerderijen heb ik nooit verzwegen
de rest vindt ik zinloos maar geen probleem ermee is een vrije spel waar dat mag doen wat je wilt

jullie gaan zelf een stapje verder breken dorpen af voor ze overgenomen worden lekker taktiek :))

ene die ik zal onthouden om zelf te gebruiken en nu moe ik mij niet meer inhouden met mijn kata

dus wie mij nu aanvalt zal gecounterd worden met kata op alle gebouwen

of het moet zijn dat jullie ermee ophouden verder aftebreken
you call voor mij hoe je dat niet te doen
maar ik vermeld het maar een keer

dat jullie een stapje verder zijn gegaan :)
 

DeletedUser77348

Guest
1 kata van jou op iemand van Vix-V en ik schiet hoogstpersoonlijk alles aan flarden van jou. Van grondstoffen tot aan kazernes en opslag.
oke laat maar komen :))

de eerste die mij aanvalt heeft ervan hoor :))
ik heb groen licht gekregen van martijn om op meer te schieten dan op boerderijen

daarom dat ik martijn danbaar ben

dank u martijn je hebt ene goed van mij als we in de bar zitten om ene te drinken
 

DeletedUser77348

Guest
Meneer Trek wil het alleenrecht om gebouwen af te breken Martijn,snap dat dan:biggrin:


zeg maar sire :)

ik breek alleen boerderij heb nog niks anders kapot gegooid maar nu mag ik wel dit doen :)
martijn ben ik zelf dankbaar nu :)
 

DeletedUser69389

Guest
zeg maar sire :)

ik breek alleen boerderij heb nog niks anders kapot gegooid maar nu mag ik wel dit doen :)
martijn ben ik zelf dankbaar nu :)
Ik zeg nergens dat je het mag. Maar het lijkt mij logisch dat we niet lijdzaam gaan toezien hoe je alles van ons afbreekt. Doen puur actie-reactie. Jij zoekt alleen maar een stok om mee te kunnen slaan en je zin door te drijven.
 
Reactiescore
3.457
krijg er de trainen van in mij ogen

giphy.gif
 
Bovenaan