P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser

Guest
En dan zie je daarboven een reactie van wat een leider moet voorstellen, respect in het Ziderus daar...
Rens neem het niet zo serieus soms moeten we gewoon accepteren dat er ook mensen met een zwaar verstandelijke beperking TW spelen.
 
Reactiescore
7.940
Ship plaatst spionnen, gooit accounts op ban en gebruikt bots.
Wat heeft P daarmee te maken behalve dat zij het doelwit zijn?

Oh please stop toch alsjeblieft hiermee. Denk je nou werkelijk waar dat door de actie van ship alle misselijk makende acties door P. door de community worden vergeven? Al voordat ship dit deed had P. Al een aanzienlijk portie wereldverneukerij gedaan.
 

DeletedUser78236

Guest
Hypocriet nah, Ship heeft mij in de steek gelaten door alles gewoon weg te wuiven. Ik ben weggegaan toen Ship aan het winnen was remember?
Niemand liet jou in de steek, je kreeg alleen weinig steun in je ''strijd'' tegen Tom. Ik dacht toch ook hetzelfde als jou? Ben ik weggegaan?
 
Reactiescore
1.049
Net alsof je over respect mag praten met jouw opmerkingen en shit posts. Allemaal idioten die hier het grootste woord hebben maar hun stam in de steek laten.

Volgens mij heb ik niemand in de steek gelaten, Want ik heb simpelweg nooit een ruk gedaan. Niet in voorspoed niet in tegenspoed...
 
Reactiescore
1.049
Dit is ook je stam in de steek laten..
  1. iemand in de steek laten. (=iemand aan zijn lot overlaten.
Volgens mij betekent iemand aan zijn lot overlaten toch wat anders :) Als ik zo'n awardgeiler had geweest was ik toen wel wat gaan edelen enzo.. nee ik was er alleen om gezellig soms wat te praten. Niet iedereen is er om te winnen. Of om stoer te gaan doen dat je in P. zit en dat je kwam toen ze aan het verliezen waren, Want daarmee probeer je constant je eigen reet te likken, Siert je niet
 
Reactiescore
2.191
  1. iemand in de steek laten. (=iemand aan zijn lot overlaten.
Volgens mij betekent iemand aan zijn lot overlaten toch wat anders :) Als ik zo'n awardgeiler had geweest was ik toen wel wat gaan edelen enzo.. nee ik was er alleen om gezellig soms wat te praten. Niet iedereen is er om te winnen. Of om stoer te gaan doen dat je in P. zit en dat je kwam toen ze aan het verliezen waren, Want daarmee probeer je constant je eigen reet te likken, Siert je niet

Miss zou ik dat niet constant zeggen wanneer ik niet constant verwijten van overloper krijg. ;)

En op acc gaan en niks doen is een betere vernaming van aan lot overlaten dan wat ik heb gedaan.
 
Reactiescore
2.191
Naar mijn eigen stam, waarmee ik een nap nam met P. vanwege fairplay overwegingen. Ik werkte alsnog wel samen met Ship en Zero....

Ja en toen gingen ze door en hielden een groot aantal Ship leden een bord voor hun ogen omdat dit ze beter uitkwam.

Dit is het laatste wat ik erover nog ga zeggen. Ship wil schoon schip maken maar dan helpt dit ook niet
 
Reactiescore
1.049
Miss zou ik dat niet constant zeggen wanneer ik niet constant verwijten van overloper krijg. ;)

En op acc gaan en niks doen is een betere vernaming van aan lot overlaten dan wat ik heb gedaan.
Ik zat 75% van de tijd nooit op een acc...
Of jij kent me beter dan ikzelf

Dat je reacties van overloper krijgt is niet heel gek, Ik ben 3 jaar terug van voetbalclub gewisseld en 6 maanden voor overloper homo of wat dan ook uitgemaakt als k bij mn broers ging kijken ahah, Hoort erbij. Zijn de keuzes die je zelf maakt.
 

DeletedUser76198

Guest
Ik zat 75% van de tijd nooit op een acc...
Of jij kent me beter dan ikzelf

Dat je reacties van overloper krijgt is niet heel gek, Ik ben 3 jaar terug van voetbalclub gewisseld en 6 maanden voor overloper homo of wat dan ook uitgemaakt als k bij mn broers ging kijken ahah, Hoort erbij. Zijn de keuzes die je zelf maakt.

Goed voorbeeld
 

DeletedUser28445

Guest
Vind het wel leuk dat de mensen die hier de grootste mond hebben inderdaad zelf niet meer spelen en/of zelf zeer weinig uitvoeren. Voor zover ik weet speelt Spirit of Adventure niet meer, speelt thelightfighter niet meer en speelt Appel en co niet meer ofwel Gigantadorp. Dat account wordt nu gevv't en volgens mij gaat deze persoon altijd weg zodra hij aanvallen krijgt dus dat kan ik ook niet helemaal serieus nemen.

Dus leuk dat jullie allemaal een mening hebben, maar praat niet over oud spelers van Ship die nu in P. zitten dat ze Ship in de steek hebben gelaten, want bij het minste geringste lieten jullie het zelf ook afweten. Er zijn er maar weinig die er daadwerkelijk staan, wanneer het moet. Dus wees niet zo hypocriet, als je zelf dondersgoed je eigen plek kent.
 
Bovenaan