transseksualiteit

DeletedUser

Guest
Ik vind je anders wel een horrorfilm.

Dat is mijn mening, die heb je maar te respecteren zoals ik respecteer dat jij transseksuelen schandelijk vindt.

Wie de bal kaatst..
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het eigenlijk volledig eens met Ursus.
Iedereen moet gewoon accepteren wie hij is.
 

DeletedUser

Guest
*je vriend(in)
maakt me niet uit
*je vriend(inne)tje
maakt me niet uit
*je stamgenoot
miss een nieuwe vriend hou ik evan als menn anders izjn als de rest
*je persoonlijke bondgenoot
ik denk niet dat dt soort dingen ooit kom te weten van me pers bonds maar ik heb er geen oeite mee integendeel zelfs
*je neef
maakt me niet uit
*je nicht
maakt me niet uit
 

DeletedUser

Guest
Ik vind je anders wel een horrorfilm.

Dat is mijn mening, die heb je maar te respecteren zoals ik respecteer dat jij transseksuelen schandelijk vindt.

Wie de bal kaatst..

Wat is dat nu weer voor een houding?

ge kent mij niet eens, en ge zit mij uit te scheiten voor horrorfilm??



Jezus, of ik ben werkelijk een idioot dat ik de humor er niet van inzie, of jij hebt gewoon een vreemd gevoel voor humor
 

DeletedUser

Guest
Wat is dat nu weer voor een houding?

ge kent mij niet eens, en ge zit mij uit te scheiten voor horrorfilm??



Jezus, of ik ben werkelijk een idioot dat ik de humor er niet van inzie, of jij hebt gewoon een vreemd gevoel voor humor

mja, ik vind het anders wel een origineel verwijt :)
 

DeletedUser

Guest
Tjah, het is eens iets anders dan kl****** e.d.


Maar ik zou het toch fijn vinden als mensen gewoon mijn naam gebruiken, ik denk dat dat de bedoeling is van gebruikersnamen kiezen als ge een account maakt.
 

DeletedUser

Guest
Originality is my middel name :cool:

Misschien noem ik je wel horrorfilm omdat ik je een bedreigend persoon vind.
Om de dingen die jij zegt.
Ik respecteer ze wel maar dat neemt niet weg dat je afschuwelijke dingen zegt.
 

DeletedUser

Guest
Dat eerste zal het wel niet zijn, ik heb nog nooit gevochten in heel mijn leven, of iemand bedreigd.

En ik denk ook niet echt dat ik afschuwelijke dingen zeg, maar dat hangt allemaal af van de persoon die het leest.

Als gij dat afschuwelijk vindt, zal ik me daar bij moeten neerleggen.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vind het maar smerig en wansmakelijk. Ik zie het eerder als een modeverschijnsel dan als iets wat serieus zou bestaan.
 

DeletedUser61134

Guest
Mensen behandelen zoals ze zich gedragen, als ze zich ombouwen ze behandelen als wat ze dan zijn.
Als ze plastisch chirurgie plegen ze behandelen als een nep persoon.
Als ze zich verkleden als zwarte piet, ze behandelen als iemand met goede humor etc
 

DeletedUser79832

Guest
dus transeksuelen moeten we behandelen als een penis? dus we moeten aan die mensen trekken, of erop gaan zitten. Goeie tip!
 

DeletedUser61134

Guest
dus transeksuelen moeten we behandelen als een penis? dus we moeten aan die mensen trekken, of erop gaan zitten. Goeie tip!

Wat is dat voor basisschool logica?

Als t een lul heeft is t een man.
Niemand wil zo'n vent die zich verkleed als vrouw over de WC-brillen te hebben pissen in een vrouwentoilet
 

DeletedUser79832

Guest
Wat is dat voor basisschool logica?

Als t een lul heeft is t een man.
Niemand wil zo'n vent die zich verkleed als vrouw over de WC-brillen te hebben pissen in een vrouwentoilet

mwha er zijn genoeg lulkerels die je als vrouw kan benoemen tegenwoordig.
 

DeletedUser7072

Guest
Mensen behandelen zoals ze zich gedragen, als ze zich ombouwen ze behandelen als wat ze dan zijn.
Als ze plastisch chirurgie plegen ze behandelen als een nep persoon.
Als ze zich verkleden als zwarte piet, ze behandelen als iemand met goede humor etc

En hoe moet ik behandeld worden als ik een leuk jurkje aantrek?
 
Bovenaan