Aux D Exposed

Reactiescore
831
Bij deze bewijs ik met steenharde bewijs dat Aux D een noobstam is die recruit 2 win beleid volgt. Ik stel voor dat wij actie ondernemen. Kataoorlog lijkt mij hiervoor gepast.
Ze hebben misschien wel veel punten, maar zoals een wijze man mij ooit eens vertelde: Punten vechten niet maar troepen wel!!!!!

Moge de beste winnen en hopelijk kunnen wij, het goede de slechten verslaan!



3z7y8f4ynra3.png
 

DeletedUser71723

Guest
lmao khoop dat je zelf door had dat het dikke sarcasme was
 

DeletedUser79644

Guest
Wollah is dikke sarcasme G, ge weet. En zelfs dan, jullie zijn niet vies van stabbings dus jullie zouden echt nog BGs durven aanvallen :oops:.
 

DeletedUser73657

Guest
lmao khoop dat je zelf door had dat het dikke sarcasme was

Makkelijk om achteraf te zeggen. Tis wel duidelijk wat voor stam aux d is, stabben , internen , spionage , rekruteren en dan nog eens overal bg's afsluiten. Gewoon schandalig en totaal de nr 1 plaats onwaardig
 

DeletedUser79218

Guest
Get exposed bro. En nu lekker excuses gebruiken, trieste noob stam.

Man man man,

Zie je overal maar dingen posten,meestal vrij “zure” post over stabben en noobs en weet niet al wat meer.

Volgens mij heb je heel lang ergens in de “zure” regen gestaan en wijzen je mondhoeken ook naar het zuiden.

Ga eens wat nuttigs schrijven man,iets inhoudelijks,misschien ook iets waaruit kan blijken dat je ouder bent dan 9 jaar.
 

DeletedUser79218

Guest
Makkelijk om achteraf te zeggen. Tis wel duidelijk wat voor stam aux d is, stabben , internen , spionage , rekruteren en dan nog eens overal bg's afsluiten. Gewoon schandalig en totaal de nr 1 plaats onwaardig

Zure shit bro.
 
Reactiescore
831
Man man man,

Zie je overal maar dingen posten,meestal vrij “zure” post over stabben en noobs en weet niet al wat meer.

Volgens mij heb je heel lang ergens in de “zure” regen gestaan en wijzen je mondhoeken ook naar het zuiden.

Ga eens wat nuttigs schrijven man,iets inhoudelijks,misschien ook iets waaruit kan blijken dat je ouder bent dan 9 jaar.

Zat jij ook niet op w59? :p
 

DeletedUser73162

Guest
Man man man,

Zie je overal maar dingen posten,meestal vrij “zure” post over stabben en noobs en weet niet al wat meer.

Volgens mij heb je heel lang ergens in de “zure” regen gestaan en wijzen je mondhoeken ook naar het zuiden.

Ga eens wat nuttigs schrijven man,iets inhoudelijks,misschien ook iets waaruit kan blijken dat je ouder bent dan 9 jaar.

tenor.gif
 

DeletedUser79644

Guest
Ik wil even zeggen dat Aux D ze de beste stam is die ik ooit heb gezien. Wat een talent, wat een spelers, wat een topgozers.

Groetjes, een BG van Aux D.

Het zou mij honestly nog niet verwonderen dat Vinage (en hun opleidingsstam) BG's zijn met Aux, lmao.
 

DeletedUser79644

Guest
En op wat basseer jij je dan dat Aux en Vinage bg’s zouden zijn?

Groetjes, een BG van Aux D.

LsLL5eU.png

dmC6Rja.png


Het zou mij honestly nog niet verwonderen dat Vinage (en hun opleidingsstam) BG's zijn met Aux, lmao.

Maar, zoals ik dus al zei, "HET ZOU MIJ NIET VERWONDEREN" ≠ 100% bewijs dat het zo is. Waarschijnlijk heeft Cacturne gewoon zijn mond voorbij gepraat of had hij niet door dat we zijn profiel konden linken aan Vinage.
 
Bovenaan