Top/Flop stammen

DeletedUser77289

Guest
tis gewoon grappig :p

Kan van jou ook grappige dingen zeggen, zal ik zo beleefd zijn dit niet te doen ;)

Dat krijg je als je een slechte naam hebt als stam, zeer onervaren nieuwe spelers omdat de "betere" spelers niet met zo'n stam in zee willen ;) Want kom op, als iemand de waarde van een vlaggenbooster niet kent betekent dat dat je de eerste beste speler in de omgeving (waarschijnlijk voor gratis dorpjes) op je account hebt gezet.

En wie ben jij?
Eerste deel ga ik niet op in gaan, kan je gelijk in hebben of niet i don't care.
Neen beste, ik heb een speler niet een plaats op het account aangeboden in ruil voor gratis dorpjes. Ik heb een speler gevonden via het AF die al een tijdje niet meer heeft gespeeld en wou hem een kans geven. Wist ik veel dat hij ging missclicken op een vlaggenbooster, zal ik in het vervolg aan denken voor ik iemand beoordeel.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77942

Guest
BrokenArrow snapt niks van dit spelletje, neem het hem niet kwalijk, iedereen is ooit noob geweest.

Dude zijn niet meer zoveel spelers die net zoveel punten als mij hebben gehaald in de begin werelden:)

+ als ik zo noob ben wat doe ik dan top 5?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
+ als ik zo noob ben wat doe ik dan top 5?

niet zo heel veel :eek:

maar even serieus rang zegt niet zo heel veel meer tegenwoordig. je kan beter met daden spreken dan met je rang.
 
Reactiescore
3.452
All we ever hear from you is blah blah blah
So, all we ever do is go ya ya ya
And we don't even care about what they say
'Cause it's ya ya ya ya
Blah blah blah blah

Ik heb een speler gevonden via het AF die al een tijdje niet meer heeft gespeeld en wou hem een kans geven. Wist ik veel dat hij ging missclicken op een vlaggenbooster, zal ik in het vervolg aan denken voor ik iemand beoordeel.
Ai dat is deze?
Ik denk dat een duet met Martijn hem beter af zou gaan :eek:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dude zijn niet meer zoveel spelers die net zoveel punten als mij hebben gehaald in de begin werelden:)

+ als ik zo noob ben wat doe ik dan top 5?

Ik ben als totale noob solo #1 geworden, dus nee dat zegt niet zoveel nee.
Hoop dat je op W60 nog actief deffed ;)
 
Reactiescore
3.540
na een paar dagen op de cactus, combinatie van beide. wat sem flikt met de middelen die we beschikbaar hebben is wonderbaarlijk, maar dman met een beetje fatsoenlijke aanval kan de cactus wat sneller vallen

Vandaag 41 clears van Callisthenes gezien. Dat is meer clears dan wij dorpen hebben, van een persoon aan de andere kant van de wereld. RIP :(.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Het is al heel wat dat Callisthenes bereid was om die clears te zenden, als ik Jesper goed ken. :oops:
 

DeletedUser67275

Guest
Vandaag 41 clears van Callisthenes gezien. Dat is meer clears dan wij dorpen hebben, van een persoon aan de andere kant van de wereld. RIP :(.
Zo gaat dat bij Dejavu. Whale + 16 mb’s hadden bij ons ook moeite, toen ging Callisthenes ook maar random clears smijten. Doe je weinig tegen.
 

DeletedUser77289

Guest
Dus nu ook al commentaar omdat de ene stamgenoot helpt met clears gooien voor zijn andere stamgenoten?
Als we maar wat vinden om op dejavu te gaan bashen he ^^
We zien allemaal dat Cacturne het geweldig doet, hoezo zou het dan een schande zijn dat onze stam hier bij helpt?
 
Reactiescore
3.540
Dus nu ook al commentaar omdat de ene stamgenoot helpt met clears gooien voor zijn andere stamgenoten?
Als we maar wat vinden om op dejavu te gaan bashen he ^^
We zien allemaal dat Cacturne het geweldig doet, hoezo zou het dan een schande zijn dat onze stam hier bij helpt?

Oh ik snap het wel hoor, is alleen enorm lastig voor me :p
 
Bovenaan