Belgische Bieren en FarmAlarm

Reactiescore
1.089
Die suicide watch was gewoon een grapje omdat ignotus grapte dat yowhite dezelfde studie deed als hem.

Had verder helemaal niks met farmalarm of dit hele topic te maken
 
Reactiescore
2.303
Die suicide watch was gewoon een grapje omdat ignotus grapte dat yowhite dezelfde studie deed als hem.

Had verder helemaal niks met farmalarm of dit hele topic te maken

Is het mogelijk om voortaan niet off topic te gaan?
Dank bij voorbaat.
 

DeletedUser74552

Guest
Onzin, ik reageer hier omdat farm een topic heeft gemaakt met daarin uitleg omtrent de situatie. Jullie leveren daarvoor argumentatie die mij noch een boel anderen verre van overtuigd. Indien Farm geen topic aan had gemaakt dan was het vrijwel iedereen ontgaan wat er zich heeft afgespeeld. Volgende punt is dat jullie vervolgens zeggen dat ook zij vieze dingen hebben begaan, maar dit vervolgens dan niet hier willen plaatsen. Enige wat je hiermee bereikt is dat mensen je kant al helemaal niet kiezen. Ik ben nu al meerdere malen je vijand geweest, volgens mij zelfs al een keer je stamgenoot? (Niet zeker meer) en ik weet voor 100% zeker dat jij zeer veel waarde hecht aan je reputatie, zowel als speler als dat van je stam. En deze, stating the obvious, loopt nu een behoorlijk deukje op.
Als jij denkt dat ik veel waarde hecht aan reputatie dan ken je me minder goed dan je denkt of heb je de fora niet echt goed gevolgd de afgelopen 2 jaar. Als ik veel waarde hechtte aan reputatie dan zou ik nooit Paul hebben gerekruteerd op classic 14 of classic 15. En zou ik nooit met Mastermark in een stam zijn gaan spelen op Classic 15. Ik kan zo nog wel even door gaan. Ik heb mijn argumentatie dan ook gegeven om je te laten zien waarom ik een beslissing heb gemaakt en niet om je te overtuigen. Ik heb niemands goedkeuring nodig om goed te kunnen slapen s'nachts. En als mensen me willen veroordelen op 1 actie dan zegt dat meer over hen dan over mij. Deze actie zou nooit het verloop van de wereld gaan bepalen en of het nou beter opgelost kon worden of niet zou het nog geen vlekje achter laten op deze wereld winst. Ik begrijp dat dat puur gebaseerd is op mijn mening erover maar daar heb ik vrede mee. Over de mening van andere heb ik geen controle.

Ik heb Lennart afgeraden om alle skeletten van FarmAlarm uit de kast te halen want dat zou deze situatie niet goed moeten praten. En ik denk dat iedereen genoeg over de tegenpartij weet dat er genoeg skeletten zijn in de kast van bijvoorbeeld een Cornelis. Ze verven hier FarmAlarm als het onschuldige witte schaapje en misschien dat je dat juist zo vervelend vind om te lezen maar het moet niet uitmaken of je een wit of een zwart schaapje van het leven beroofd. Wij geven aan dat FarmAlarm niet dat witte schaapje is dat iedereen denkt dat ze zijn maar verder laat ik ze graag in hun waarde.
 
Reactiescore
7.918
Als jij denkt dat ik veel waarde hecht aan reputatie dan ken je me minder goed dan je denkt of heb je de fora niet echt goed gevolgd de afgelopen 2 jaar. Als ik veel waarde hechtte aan reputatie dan zou ik nooit Paul hebben gerekruteerd op classic 14 of classic 15. En zou ik nooit met Mastermark in een stam zijn gaan spelen op Classic 15.

Dat blijkt, het is ook na deze actie duidelijker geworden dat jij meer waarde hecht aan wereld winst in plaats van goed spel. Daar twijfels momenteel niemand meer aan denk ik. Wellicht wordt het dan eens tijd om je anders te gaan profileren hier.

En als mensen me willen veroordelen op 1 actie dan zegt dat meer over hen dan over mij.

Dit is een puur zwaktargument die altijd rond gestrooid wordt om een punt aan te halen. Stel Rutte doet een actie die totaal niet door de beugel kan, hij verduistert belastinggeld om even een voorbeeld te noemen. Moet hij dan mooi onze MP blijven omdat 1 actie niet opweegt tegen alle goede dingen die hij heeft gedaan? Nee, hij zal worden afgestraft en zal aftreden gezien en zijn carrière en zijn geloofwaardigheid weg is. Nou is dit voorbeeld niet te staven met hetgeen dat hier gaande is, doch heeft het wel raakvlakken.

Ik heb Lennart afgeraden om alle skeletten van FarmAlarm uit de kast te halen want dat zou deze situatie niet goed moeten praten

Nee, het zal deze actie ook niet goedpraten. Sterker nog, de enige reden dat hier gepost wordt, door onder andere jou, is om de actie enigszins te bagatelliseren, iets waar doorheen geprikt wordt.

Ze verven hier FarmAlarm als het onschuldige witte schaapje en misschien dat je dat juist zo vervelend vind om te lezen maar het moet niet uitmaken of je een wit of een zwart schaapje van het leven beroofd. Wij geven aan dat FarmAlarm niet dat witte schaapje is dat iedereen denkt dat ze zijn maar verder laat ik ze graag in hun waarde.

Je geeft aan dat Farm niet het witte schaap is en verwacht dat ik dat dan maar geloven moet. Je weigert informatie te verschaffen, gezien dit 'skeletten' uit de kast haalt. Dit is geen argumentatie, je kan in het vervolg gewoon beter geen post meer plaatsen als dit je weerwoord is. Mede gezien de geloofwaardigheid bij elke post meer zakt en daarnaast het geen toevoeging heeft.

Denk dat de onderstaande post goed weergeeft hoe jij over mensen denkt als stamleider:
maar het moet niet uitmaken of je een wit of een zwart schaapje van het leven beroofd.

Laat het een waarschuwing zijn voor toekomstige stamgenoten van je.
 

DeletedUser74552

Guest
Dat blijkt, het is ook na deze actie duidelijker geworden dat jij meer waarde hecht aan wereld winst in plaats van goed spel. Daar twijfels momenteel niemand meer aan denk ik. Wellicht wordt het dan eens tijd om je anders te gaan profileren hier.
Je springt van het ene standpunt wel erg makkelijk naar het andere. Dat ik niet de waarde hecht aan mijn imago die jij beweerde wil niet automatisch zeggen dat ik alleen maar waarde hecht aan winst. Goed geprobeerd maar je moet toch met betere argumenten komen dan dat.

Dit is een puur zwaktargument die altijd rond gestrooid wordt om een punt aan te halen. Stel Rutte doet een actie die totaal niet door de beugel kan, hij verduistert belastinggeld om even een voorbeeld te noemen. Moet hij dan mooi onze MP blijven omdat 1 actie niet opweegt tegen alle goede dingen die hij heeft gedaan? Nee, hij zal worden afgestraft en zal aftreden gezien en zijn carrière en zijn geloofwaardigheid weg is. Nou is dit voorbeeld niet te staven met hetgeen dat hier gaande is, doch heeft het wel raakvlakken.
Je geeft zelf al aan dat dit voorbeeld absoluut niet te staven is met wat hier gaande is en daarmee beantwoord je eigenlijk je eigen vraag. Ik snap wat je probeert te doen maar in dit voorbeeld is de actie van Rutte een met concrete gevolgen die gewoonweg niet kunnen als iemand in zijn positie. Waar Rutte gestudeerd heeft en hard heeft gewerkt voor die positie en de samenleving bepaalde dingen van hem mag verwachten, is dat niet te vergelijken met een zelfbenoemde leider op de online browser game Tribalwars. Jij denkt dingen te mogen verwachtten van mij en als houvast grijp je daar naar mijn imago. In onderstaande punten waarschuw je zelfs toekomstige stamgenoten omdat anders hun imago ook naar beneden word getrokken. Het moment dat ik zei dat ik geen waarde hecht aan imago valt eigenlijk heel je argument uit elkaar. Ik probeer besluiten te nemen naar mijn beste verstand maar soms zijn die beter en soms hadden ze anders gekund. Thats life. Verder spelen mensen niet met mij voor mijn imago maar voor mijn gezelligheid, activiteit en stamgevoel. Je kan ze waarschuwen wat je wilt maar ik denk niet dat dat een verschil gaat maken.

Nee, het zal deze actie ook niet goedpraten. Sterker nog, de enige reden dat hier gepost wordt, door onder andere jou, is om de actie enigszins te bagatelliseren, iets waar doorheen geprikt wordt.
Ik post omdat ik niks te verbergen heb en ik probeer de actie ook niet goed te praten. Je hebt mijn beweegredenen gelezen. Jij zou het duidelijk anders hebben gedaan. Fair enough, dat respecteer ik en ik neem het mee naar mijn toekomstige beslissingen.

Je geeft aan dat Farm niet het witte schaap is en verwacht dat ik dat dan maar geloven moet. Je weigert informatie te verschaffen, gezien dit 'skeletten' uit de kast haalt. Dit is geen argumentatie, je kan in het vervolg gewoon beter geen post meer plaatsen als dit je weerwoord is. Mede gezien de geloofwaardigheid bij elke post meer zakt en daarnaast het geen toevoeging heeft.
Ik heb geen plicht om jou dingen aan je neus te hangen. Als ik besluit FarmAlarm in zijn waarde te laten dan doe ik dat. Je geeft al aan hoe het de situatie niet moet goedpraten, dan heeft het ook totaal geen toevoeging aan de discussie. Het enige wat je met dit stukje probeert te doen is een goedkoop puntje scoren. Iets wat je niet lukt.

EDIT: Overigens was het @Spamkaboutertje die over de skeletten van FarmAlarm begon. Je kan altijd vragen aan hem of hij daar over uitweid aangezien hij er over begon. Ik persoonlijk kies ervoor het niet te doen. Dit laat nog maar een keer zien dat dit niks met mijn geloofwaardigheid te maken heeft maar met goedkoop scoren anders had je Lennart er wel direct om gevraagd in plaats van het tegen mij te gebruiken.

Denk dat de onderstaande post goed weergeeft hoe jij over mensen denkt als stamleider:
Laat het een waarschuwing zijn voor toekomstige stamgenoten van je.
Niemand is verplicht om met mij of onder mijn leiding te spelen. Wat mensen denken over mij als leider laat ik aan het publiek over en trek ik niet op het persoonlijke. Ik denk dat mensen kunnen waarderen dat ik mijn verantwoordelijkheid pak en achter mijn besluiten sta ondanks die niet altijd bij iedereen in de smaak vallen. Achter zo een leider zou ik zelf ook willen staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.918
Je springt van het ene standpunt wel erg makkelijk naar het andere. Dat ik niet de waarde hecht aan mijn imago die jij beweerde wil niet automatisch zeggen dat ik alleen maar waarde hecht aan winst. Goed geprobeerd maar je moet toch met betere argumenten komen dan dat.

Valt reuze mee, jij geeft in je eerdere bericht brandstof voor dit soort posten. Moet je niet met Paul of mastermark aankomen zetten, indirect door dit soort berichten te typen laat je alleen maar meer zien van jezelf.

Je geeft zelf al aan dat dit voorbeeld absoluut niet te staven is met wat hier gaande is en daarmee beantwoord je eigenlijk je eigen vraag. Ik snap wat je probeert te doen maar in dit voorbeeld is de actie van Rutte een met concrete gevolgen die gewoonweg niet kunnen als iemand in zijn positie. Waar Rutte gestudeerd heeft en hard heeft gewerkt voor die positie en de samenleving bepaalde dingen van hem mag verwachten, is dat niet te vergelijken met een zelfbenoemde leider op de online browser game Tribalwars. Jij denkt dingen te mogen verwachtten van mij en als houvast grijp je daar naar mijn imago. In onderstaande punten waarschuw je zelfs toekomstige stamgenoten omdat anders hun imago ook naar beneden word getrokken. Het moment dat ik zei dat ik geen waarde hecht aan imago valt eigenlijk heel je argument uit elkaar. Ik probeer besluiten te nemen naar mijn beste verstand maar soms zijn die beter en soms hadden ze anders gekund. Thats life. Verder spelen mensen niet met mij voor mijn imago maar voor mijn gezelligheid, activiteit en stamgevoel. Je kan ze waarschuwen wat je wilt maar ik denk niet dat dat een verschil gaat maken.

Ik geef niet aan dat het 'absoluut' niet te staven is. Ik geef het aan als voorbeeld die niet precies te vergelijken is, doch er voldoende raakvlakken inzitten. Het zwartgedrukte gaat ook voor jou op, als je normale waarden hanteert (althans die ik normaal acht) dan kun je dit soort dingen ook niet doen in de positie waar jij je in bevindt. Ik denk daarnaast niet zozeer dat ik iets van je verwacht, wat ik echter wel van je verwacht is dat je de gehanteerde morele handvaten kan hanteren, dit is iets waar je mij ongelijk in hebt bewezen.

Omtrent het volgende punt, ik waarschuw toekomstige stamgenoten niet dat hun imago naar beneden getrokken wordt, ik waarschuw ze over het feit dat jij toekomstige stamgenoten zomaar aan de kant kan zetten en vervolgens gaat edelen. Beter lezen.

Ik post omdat ik niks te verbergen heb en ik probeer de actie ook niet goed te praten.

Helder.

Ik heb geen plicht om jou dingen aan je neus te hangen. Als ik besluit FarmAlarm in zijn waarde te laten dan doe ik dat. Je geeft al aan hoe het de situatie niet moet goedpraten, dan heeft het ook totaal geen toevoeging aan de discussie. Het enige wat je met dit stukje probeert te doen is een goedkoop puntje scoren. Iets wat je niet lukt.

Toch voel je de noodzaak je constant te moeten verdedigen jegens mijn posten. Als je die plicht niet voelt dan zou je maar beter kunnen ophouden met posten, je gaat hier ten eerste toch niet je gelijk in krijgen gezien een groot deel het niet eens is met de gang van zaken. Niet zozeer alleen op dit AF maar ook in jou eigen stam. Daarnaast goedkoop punten scoren? Wat win ik daarmee precies? Volgens mij draai ik lang genoeg mee met dit spel dat mensen geen verwachtingen meer hebben van mij. Ik ga puur tegen je in om je acties tegen het licht te houden, dit soort dingen zijn klaarblijkelijk nodig op het forum.

EDIT: Overigens was het @Spamkaboutertje die over de skeletten van FarmAlarm begon. Je kan altijd vragen aan hem of hij daar over uitweid aangezien hij er over begon. Ik persoonlijk kies ervoor het niet te doen. Dit laat nog maar een keer zien dat dit niks met mijn geloofwaardigheid te maken heeft maar met goedkoop scoren anders had je Lennart er wel direct om gevraagd in plaats van het tegen mij te gebruiken.

Dan raad ik je aan om Lennart in het vervolg niet te quoten hier maar het persoonlijk tegen hem te zeggen.

Niemand is verplicht om met mij of onder mijn leiding te spelen. Wat mensen denken over mij als leider laat ik aan het publiek over en trek ik niet op het persoonlijke. Ik denk dat mensen kunnen waarderen dat ik mijn verantwoordelijkheid pak en achter mijn besluiten sta ondanks die niet altijd bij iedereen in de smaak vallen. Achter zo een leider zou ik zelf ook willen staan.

De enige mensen die op dit moment jou waarderen omdat je je verantwoordelijkheid pakt, zijn de mensen die baat hebben bij deze actie. Voor de rest is dat groepje omtrent dit punt niet bijzonder groot.
 

DeletedUser69389

Guest
Hulde voor de woorden van Steven. Kan er niets anders aan toevoegen. Hij pakt exact de kern van het probleem aan.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Niets met deze wereld te maken maar moet zeggen, mooi topicje
 

DeletedUser75892

Guest

Dat vroeg ik me ook al af ja

Jammer dat je nu pas naar de classics komt. Had graag nog eens met je of tegen je gespeeld.
Dat ze jou kicken is dan toch duidelijk dat kwantiteit boven kwaliteit gaat.

(Al de andere shizzle over Andries z'n stab niet gelezen.)

@sseg @Ben Howard. nu ben ik wel benieuwd naar dat verhaal :)

Was gewoon een erg goede speler op W16. Meer verhaal is er niet aan. Altijd als een fijne en faire speler ervaren.
 
Reactiescore
1.089
jammer dat die strijdvolle regio zich nooit zo heeft voortgezet op w16.

Darkruler stapte over naar 40+ en werd inactief, plaagbeest ook inactief en krovikan ook tot dat louis en kort daarna ik daarop ging spelen
 
Reactiescore
2.303
Is dit wat er nou echt gebeurd met de Classic wereld?
Ooit de thuisplaats voor de sterkste spelers van TW. Spelers met aanzienlijke prestaties die hier kwamen om het uit te vechten. Allemaal weg in de vergetelheid van trieste spel, boosts en BB dorpen edelen.

Stammen zoals Facts zijn hiervan het perfecte voorbeeld van het trieste spel die alsmaar meer en meer gespeeld wordt.
Oda die dient geboost te worden doe je blijkbaar op volgende manier:
d1oks5.jpg


Internen is blijkbaar de normaalste zaak bij menig Facts speler:
Screenshot_1.png

Screenshot_2.png


Verder geraken ze nergens door een echt vijandelijk front zonder recapped te worden.
Dorpen die ze binnenharken worden simpel gerecapped of terug veroverd door de vijand.
Dus dan gaan ze maar BB dorpen edelen om toch de voorwaarden te kunnen overstijgen:
Screenshot_3.png


Vroeger was de winnaar van een classic tot op de laatste dag meestal onbeslist door een grootse oorlog met langs beide kanten casualty's. Nu behoren de grootmachten van de dag slechts nog tot het meest BB dorpen edelen op een dag.

Wederom een triest dieptepunt op TW, de classics zijn dus ook al voor de noobs.
 
Bovenaan