P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser77954

Guest
Waar slaat deze post op? Zeker pas tienmaal gelezen, beetje copy paste van de ander? Lijkt duckje wel en zijn top mods, misschien moet je eens solliciteren ervoor!

Ik meende het wel, en heb desondanks dat ik niet bedankt wordt door karl, zeker een leuke speeltijd met hem gehad. Dus die opmerking is niet echt relevant van je

Nah, krijg ik met kinderen zoals jou te maken en naar dat niveau wil ik me niet laten zakken

Nonsens dit. SHIP herpakt zich wel zodat de wereld nog eens 6 jaar verder kan.

Nog bots genoeg ?
 

DeletedUser71298

Guest
Tis wel toevallig dat alle spelers van P. nu ineens hier vrolijk komen doen. Terwijl ondanks dat we een groot aantal accounts kwijt zijn. We alsnog met ruim 600 miljoen punten voor staan..
Ja chefke, jullie trappen iedereen eruit die verlies maakt of gaat maken.
Wat verwacht je dan :p

Wij dragen hier allemaal een steentje aan mee. Als ik nu dit forum al eens teruglees dan erger ik mij vooral op een aantal posters hier. Weinig inhoud en/of komt het op hetzelfde neer.

Dus inderdaad het niveau zal niet hoger worden.
————————————
Wat ook leuk is dat Ship door een aantal de grond wordt ingeboord of het noobs zijn. Verwachten jullie echt dat we pro’s op een Casual hebben? Helaas in beide stammen zitten er noobs en pro’s.

Ik kan alleen zeggen jammer dat deze wereld vergald is. Mij interesseert het ook niet wie er nu met de winst vandoor gaat. Wees er trots op dat je deze vuile wereld gewonnen hebt.

Sorry maar welke kant gebruikt er hier nou bots, gooit bewust accounts op ban en plant spionnen?
Niet boos op ons worden om de dingen die jou stam doet.

De rest van jullie hebben we weggespeeld, duuuh
#Wolfpack
Zou je misschien niet zo stoer willen praten tot je daadwerkelijk iets hebt bijgedragen aan de oorlog?
https://puu.sh/BeFRl/93cb93b992.png
Daarbij kan ik me herinneren dat jij met ongeveer 3-4 weken compleet was weggespeeld op 1 dorpje na?
Dat dorpje vol laten stacken en daarna een jump gemaakt zo ver mogelijk van me af omdat je totaal geen kans maakte tegen mij of Jeroen?
Mooi herpakt maar nog lang niet het arrogante toontje waardig waarmee je post ;)
Als je een andere mening hebt dan nodig ik je uit om weer front met mij te maken zodat we ons gevecht kunnen afmaken.
 
Reactiescore
179
Sorry maar welke kant gebruikt er hier nou bots, gooit bewust accounts op ban en plant spionnen?
Niet boos op ons worden om de dingen die jou stam doet.
Heb je gelijk in Remco. Ik noem het iets van opgekropte frustratie. We kunnen weer zeggen dat we stil staan. Dus weer een nieuwe uitdaging voor Ship om hier bovenop te komen
 

DeletedUser63643

Guest
Tsss, ze zijn nog steeds aan het katten hier met elkaar.
Schijnbaar verandert er hier niet veel in al die jaren. :p
 
Reactiescore
2
Ja chefke, jullie trappen iedereen eruit die verlies maakt of gaat maken.
Wat verwacht je dan :p



Sorry maar welke kant gebruikt er hier nou bots, gooit bewust accounts op ban en plant spionnen?
Niet boos op ons worden om de dingen die jou stam doet.


Zou je misschien niet zo stoer willen praten tot je daadwerkelijk iets hebt bijgedragen aan de oorlog?
https://puu.sh/BeFRl/93cb93b992.png
Daarbij kan ik me herinneren dat jij met ongeveer 3-4 weken compleet was weggespeeld op 1 dorpje na?
Dat dorpje vol laten stacken en daarna een jump gemaakt zo ver mogelijk van me af omdat je totaal geen kans maakte tegen mij of Jeroen?
Mooi herpakt maar nog lang niet het arrogante toontje waardig waarmee je post ;)
Als je een andere mening hebt dan nodig ik je uit om weer front met mij te maken zodat we ons gevecht kunnen afmaken.

Waar jij je info vandaan haalt blijft toch een raadsel. De ene keer dat ik 1 dorp heb gehad was toen ik gestart ben met deze wereld.
Ook de ene keer dat ik gejumpt ben is nog geen jaar geleden toen ik front maakte met samot en nu met zeehond.
Verklaar je nader welke accounts, want mijn geheugen laat me in de steek, mocht je info juist zijn natuurlijk ;)
 

DeletedUser77954

Guest
Zou je misschien niet zo stoer willen praten tot je daadwerkelijk iets hebt bijgedragen aan de oorlog?
https://puu.sh/BeFRl/93cb93b992.png
Daarbij kan ik me herinneren dat jij met ongeveer 3-4 weken compleet was weggespeeld op 1 dorpje na?
Dat dorpje vol laten stacken en daarna een jump gemaakt zo ver mogelijk van me af omdat je totaal geen kans maakte tegen mij of Jeroen?
Mooi herpakt maar nog lang niet het arrogante toontje waardig waarmee je post ;)
Als je een andere mening hebt dan nodig ik je uit om weer front met mij te maken zodat we ons gevecht kunnen afmaken.

Ik corrigeer je niet graag maar volgens mij bedoel je bossbassie, hij was een keer weggespeeld op 1 dorpje na volgens mij.
bossbassie en dk13 hebben wel lang in dezelfde stam gezeten, misschien daardoor verward?
 
Reactiescore
142
Vooral het woordje ‘algemeen’
 

DeletedUser

Guest
Wat een gezeik hoe Ship speelt:D Is wel duidelijk dat hier allemaal noobs rondlopen die hier nog maar net begonnen zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Random voor scripts die al maanden gebruikt worden. Thanks Tim voor toegeven dat Ship toen al botte.

Ik heb geen enkel idee welke scripts er al dan niet runnen op de casual en in welke stammen ze gebruikt worden. Waar ik op doelde is dat die "scripts" of "bots" (want waar trek je de grens) meestal op verschillende werelden opduiken, er onduidelijkheid is over of ze legaal zijn of niet en er zo dus veel spelers relatief onbewust (OF zelfzeker omdat het TW-team er niets aan doet OF om niet tegen een oneerlijke overmacht te staan) die scripts gebruikt.

Het TW-team zal niet snel spelers een waarschuwing sturen dat een bepaald script niet toegelaten is, ze gaan eerder het lang genoeg laten aanlopen om dan ineens een hoop spelers in een keer te kunnen bannen. Idk of het is om de maandelijkse quota te halen of dat ze gewoon onderbemand zijn. Feit is dat het een onnozel gedoe is, waarbij je plots voor het voldomme feit staat dat je halve stam een ban krijgt, wat niet zou gebeuren als er sneller wordt ingegrepen op script en duidelijkere communicatie is in wat wel en niet mag.

Maar jij zit in P. dus je leest deze tekst niet en je reactie was toch al van de pot gerukt want je weet heel goed dat ik over de hele tw server praatte en niet de casual. Veel plezier met propaganda voeren. Ik had je liever zien deftig tw spelen ;)
 
Reactiescore
142
Wat een gezeik hoe Ship speelt:D Is wel duidelijk dat hier allemaal noobs rondlopen die hier nog maar net begonnen zijn.

Klopt ik ben Noob. Daar draai ik niet omheen;)

Ik heb geen enkel idee welke scripts er al dan niet runnen op de casual en in welke stammen ze gebruikt worden. Waar ik op doelde is dat die "scripts" of "bots" (want waar trek je de grens) meestal op verschillende werelden opduiken, er onduidelijkheid is over of ze legaal zijn of niet en er zo dus veel spelers relatief onbewust (OF zelfzeker omdat het TW-team er niets aan doet OF om niet tegen een oneerlijke overmacht te staan) die scripts gebruikt.

Het TW-team zal niet snel spelers een waarschuwing sturen dat een bepaald script niet toegelaten is, ze gaan eerder het lang genoeg laten aanlopen om dan ineens een hoop spelers in een keer te kunnen bannen. Idk of het is om de maandelijkse quota te halen of dat ze gewoon onderbemand zijn. Feit is dat het een onnozel gedoe is, waarbij je plots voor het voldomme feit staat dat je halve stam een ban krijgt, wat niet zou gebeuren als er sneller wordt ingegrepen op script en duidelijkere communicatie is in wat wel en niet mag.

Maar jij zit in P. dus je leest deze tekst niet en je reactie was toch al van de pot gerukt want je weet heel goed dat ik over de hele tw server praatte en niet de casual. Veel plezier met propaganda voeren. Ik had je liever zien deftig tw spelen ;)

Wat scripts betreft is het niet zo onbekend welke wel en niet mogen op de Nederlandse server. Er is een apart gedeelte op het forum waar alle toegestane scripts staan. Staat jou script er niet bij dan mag je het op de NL server niet gebruiken. Zo simpel is het toch?:)
 
Reactiescore
2.178
Ik heb geen enkel idee welke scripts er al dan niet runnen op de casual en in welke stammen ze gebruikt worden. Waar ik op doelde is dat die "scripts" of "bots" (want waar trek je de grens) meestal op verschillende werelden opduiken, er onduidelijkheid is over of ze legaal zijn of niet en er zo dus veel spelers relatief onbewust (OF zelfzeker omdat het TW-team er niets aan doet OF om niet tegen een oneerlijke overmacht te staan) die scripts gebruikt.

Het TW-team zal niet snel spelers een waarschuwing sturen dat een bepaald script niet toegelaten is, ze gaan eerder het lang genoeg laten aanlopen om dan ineens een hoop spelers in een keer te kunnen bannen. Idk of het is om de maandelijkse quota te halen of dat ze gewoon onderbemand zijn. Feit is dat het een onnozel gedoe is, waarbij je plots voor het voldomme feit staat dat je halve stam een ban krijgt, wat niet zou gebeuren als er sneller wordt ingegrepen op script en duidelijkere communicatie is in wat wel en niet mag.

Maar jij zit in P. dus je leest deze tekst niet en je reactie was toch al van de pot gerukt want je weet heel goed dat ik over de hele tw server praatte en niet de casual. Veel plezier met propaganda voeren. Ik had je liever zien deftig tw spelen ;)

Haha en meteen worden we persoonlijk want owjee vijand. Heb genoeg accs gered in Ship terwijl jij enkel bezig was met Daan belachelijk maken, maar vooral hier hoog gaan doen :)

En het is algemeen bekend dat een enterbot niet mag.
 

DeletedUser71298

Guest
Haha en meteen worden we persoonlijk want owjee vijand. Heb genoeg accs gered in Ship terwijl jij enkel bezig was met Daan belachelijk maken, maar vooral hier hoog gaan doen :)

En het is algemeen bekend dat een enterbot niet mag.
Niet hetzelfde gaan roepen als ik nu 1,5 jaar roep, Tim leeft in zijn eigen wereldje.
Gewoon laten gaan, lachen en soms zijn ego strelen, dan blijft die wel kalm
 
Reactiescore
1.049
Haha en meteen worden we persoonlijk want owjee vijand. Heb genoeg accs gered in Ship terwijl jij enkel bezig was met Daan belachelijk maken, maar vooral hier hoog gaan doen :)

En het is algemeen bekend dat een enterbot niet mag.
Er is nergens door de support het woord 'enterbot' genoemd. Dus hoe kom je hierop ;)
 
Bovenaan