Praathoek Classic #17

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser69389

Guest
Tuurlijk mensen zullen het proberen maar het is niet alsof dat nu niet gebeurd. Op de lange termijn kan je internen wat je wilt maar zodra je 1 of 2 maanden dominantie moet volhouden val je toch door de mand. Vooral als je tegen een kwalitatief sterke groep speelt. Een grote groep met noobs die kwantiteit hebben tegen een kleine hechte groep met ervaren speler die een reden hebben om gemotiveerd te blijven en door te knallen legt de groep noobs het altijd af.

EDIT: Bijvoorbeeld classic 11 was dat al het geval en zo zijn er nog tal van voorbeelden.
Ik zeg alleen maar: Eyjafjallajökull
 

DeletedUser74552

Guest
Ik zeg alleen maar: Eyjafjallajökull
Werkelijk geen idee wat je daar mee bedoeld. Als iemand die de vv van Eyja vaak zat heeft gedraaid is dat echt niet de beste speler en zodra die tegen een kwalitatieve groep staat vol motivatie gaat die het zeker afleggen. Dan leg ik het waarschijnlijk zelf ook nog af. De hoeveelheid interns die iemand dan heeft, gaan daar geen verschil in maken. Zolang er een boerlimiet is en secondes kan je puur op interns niet winnen.
 
Reactiescore
510
Voor 3k wil ik best een maandje nolifen whaha
 
Reactiescore
660
Ja erg zonde. Ze zouden een keer een classic wereld moeten starten met een geld prijs voor de nr 1,2 en 3 stam. Gewoon € 3.000 voor de nr 1. € 1.000 voor de nr 2 en € 100 voor de nummer 3. Ledenlimiet 5. 20% dominantie. Dan gaan er wel mensen spelen. Dan starten zelfs de grootste noobs nog om een kans te maken op dat geld. Zorgt voor boost van spelers wat goede marketing is en dat weer resulteert in meer spelers die PP aankopen. Daarnaast is € 4.100 echt niks voor Inno, dat halen ze wss in een weekje aan pp binnen.

Daar kan je zelfs een hele week Cara pils mee trakteren. Ik bel alvast @lmnt12 @Ben Howard. en @sseg, ...
 
Reactiescore
510

Deleted User - 487694086

Guest
Denk dat je vooral een wereld met stabs gaat aantrekken, het gaat echt nooit zo zijn dat de beste spelers allemaal terug gaan komen daarvoor. Persoonlijk zou t me ook niet bijzonder veel boeien, toch zo'n 3 a 4 man per acc dan, kom je net boven de 100 pp uit. Elke normale student heeft tegenwoordig minimaal 4 hotels, dus maakt ook niet zo veel uit.
 
Reactiescore
660
Denk dat je vooral een wereld met stabs gaat aantrekken, het gaat echt nooit zo zijn dat de beste spelers allemaal terug gaan komen daarvoor. Persoonlijk zou t me ook niet bijzonder veel boeien, toch zo'n 3 a 4 man per acc dan, kom je net boven de 100 pp uit. Elke normale student heeft tegenwoordig minimaal 4 hotels, dus maakt ook niet zo veel uit.
:D

@Spamkaboutertje , een week cara pils en dan nog door drinken ook. De verwachtingen zijn wel erg hoog.
 

DeletedUser74552

Guest
Denk dat je vooral een wereld met stabs gaat aantrekken, het gaat echt nooit zo zijn dat de beste spelers allemaal terug gaan komen daarvoor. Persoonlijk zou t me ook niet bijzonder veel boeien, toch zo'n 3 a 4 man per acc dan, kom je net boven de 100 pp uit. Elke normale student heeft tegenwoordig minimaal 4 hotels, dus maakt ook niet zo veel uit.
Geen PP, een echte geld prijs. Als er wat incentives op een winst zouden staan, zou het misschien meer populair worden. PP heeft gewoon amper waarde aangezien je het kan farmen en je 200k nodig hebt tegenwoordig wil je top 10 spelen op een ''normale'' wereld. Nu word de hall of fame van de classic niet eens opgeslagen. Als ik zou willen weten wie Classic 3 heeft gewonnen dan moet ik op zoek gaan naar de spelers die toen der tijd speelden en het daar vragen.

Je zou maar een keer een suite in de Four Seasons boeken, vragen naar de eigenaar en hij stelt zich voor met ''Mike''.
 
Reactiescore
1.094
Ik heb toen wel eens een keer classics gespeeld voor weliswaar geen geld maar wel voor prijzen. Er werden toen telefoons e.d. wegggeven. Nou praat ik wel over 6 jaar terug, en op een internationale server (twmasters). Maar qua stabs was het niet meer dan normaal.

Ben er niet per se voorstander van maar vond het toen gewoon mee vallen
 
Reactiescore
660
Ik heb toen wel eens een keer classics gespeeld voor weliswaar geen geld maar wel voor prijzen. Er werden toen telefoons e.d. wegggeven. Nou praat ik wel over 6 jaar terug, en op een internationale server (twmasters). Maar qua stabs was het niet meer dan normaal.

Ben er niet per se voorstander van maar vond het toen gewoon mee vallen
En wat gewonnen?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Geen PP, een echte geld prijs. Als er wat incentives op een winst zouden staan, zou het misschien meer populair worden. PP heeft gewoon amper waarde aangezien je het kan farmen en je 200k nodig hebt tegenwoordig wil je top 10 spelen op een ''normale'' wereld. Nu word de hall of fame van de classic niet eens opgeslagen. Als ik zou willen weten wie Classic 3 heeft gewonnen dan moet ik op zoek gaan naar de spelers die toen der tijd speelden en het daar vragen.

Je zou maar een keer een suite in de Four Seasons boeken, vragen naar de eigenaar en hij stelt zich voor met ''Mike''.
Pp als in per persoon :p
Het verval is helaas gewoon te lang geleden ingezet, je moet tw echt leuk vinden om er zo veel uren in te steken om een klessik te winnen en 100-200 euro per persoon brengt dat gevoel echt niet terug. Er zal wel meer gestart worden ja, dat wel, maar ik gok dat zo'n klessik gewoon zo'n verschrikkelijk einde gaat hebben als bijv cl14, omdat er gewoon te veel rotte appels bij zitten.
 
Reactiescore
1.094
En wat gewonnen?

Het stomme was dat om in de wereld voor de prijzen te komen moest je dus een qualifier spelen, er waren er 3 (tegelijkertijd) en wij wonnen degene waarop we speelde heel dik. Het was allemaal een beetje slecht geregeld vanuit twmasters, en als winnaar van een qualifier had je dus ook geen voordeel op de wereld met prijzen.
We hadden vervolgens niet weer zin om met ze 3e te no-lifen, gezien de qualifier vanaf mei tot en met de zomer vakantie was. En 2 andere co spelers die zouden invallen wanneer er 1 of meer van ons op vakantie waren, die maakte er eerder een grote zooi van, met als gevolg interne struggles en verdere motivatie verlies om uberhaupt die prijs wereld te spelen.

Uiteindelijk wel begonnen maar helaas niet meer met de instellingen en motivatie die we eerst konden opbrengen en toen maar gestopt.

EDIT: Maar om dus on point te komen, het viel wel mee qua stabs enzo
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
510

DeletedUser56631

Guest
Wat een stilte hier en dat voor een classic, iedereen druk in game of is de spanning ver te zoeken tijdens deze classic?
 
Reactiescore
510
De fronten beginnen zich nu pas te vormen
 
Reactiescore
2.506
Is dit weer zo'n inactief forum als de vorige classic:confused:
 
Bovenaan