Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Gaan klagen om moraalbrekers op een moraal wereld is wel een beetje cheap, en imo niets mis mee. Ik snap je punt overigens wel dat ze al een overmacht hadden en dan alsnog hulpjes gebruiken. Maar dat is redelijk logisch met deze instellingen.
Ik klaag niet direct over het feit dat ze het gebruiken, maar dan moeten ze niet zeggen dat ze alleen staan versus de rest en dat ze het maar met 10 doen. Terwijl dat effectief gewoon niet klopt.
 

Deleted User - 697374

Guest
Beste speler: Unique heeft samen met blaq een mooi en goed uitgevoerd offensief gevoerd op we control the sound.
Opzettelijk aangevallen door smokes&mirrors toen de hoofdspeler weg was en dat overleeft. Meer zelfs keihard teruggeslagen en nu is het smokes&mirrors dat is weggespeeld.
Beste stam: Dejavu , een cluster dat zich meer en meer begint te vormen terwijl de vijanden die dit moeten verhinderen geen winst boeken en integendeel zelfs zware verliezen moeten verwerken.
De beste stam speler: Act of divinity als ik hoor wat daan als vv'er heeft gedaan voor bepaalde accounts.
Het grootste ego: Fabian van Savior of the north
Beste leider: Te weinig info over
Slechtste leider: idem
Meest overschatte stam: Gods
, 4 accounts die lekker draaien en hard opgehemeld worden maar ik twijfel of ze de verwachtingen gaan kunnen waarmaken wanneer ze tegenstand gaan krijgen.
Meest onderschatte stam: Cube , Jannes heeft niet de beste statistieken als het op leiding geven aankomt , maar ik verwacht nog veel van zijn stammetje. Gaan zeker nog hun rol spelen deze wereld.
Meest overschatte speler: .repelsteeltje veel pp , veel internen en met now 62 en wat noobs voor de rest amper tot geen tegenstand gehad en ik denk ook dat dit account op tegenstand slecht zou reageren.
Meest onderschatte speler: pjvo , elke wereld weer onopvallend aanwezig , maar snelgroeiend en ik verwacht toch weer een solide prestatie van hem
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cacturne , pjvo , pielemuis of the north
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Savior , parodyx , smoke&mirros
Mooiste spelers naam:

TheTrainGoesChuChuuu
Mooiste stam naam: TAX!
Het tofste topic: GA , rate speler
Het domste topic: jannes vs jus soli ,
stop er maar gewoon mee jongens
Favoriete forum poster: roald97 , aangenaam om te lezen
Minst favoriete forum poster: .sensation , onaangenaam om te lezen en 9/10 gewoon persoonlijke aanvallen
Dikste wannabe op het forum: hopefull. wist mij niet echt te overtuigen als speler op 51.
Om hem dan nu bij momenten zo hoog van de toren te zien blazen , vind ik dan ook vrij raar.
Dikste wannabe in het spel: .the good life
Mooiste profiel foto van spelers: Morgan weedman
voor originaliteit
Mooiste profiel foto van stammen: Cube
Mooiste actie van de wereld:

Wegpelen van smoke door unique voor mij.
Mooi gevalletje van karma
Meest belovende speler voor de toekomst: a lone wolf
Meest belovende stam voor de toekomst: Cube.
Oeeeeh nice je wil met me samen spelen(ben eigenaar pielemuis of the north) en je vind me overschat(heb me aangesloten bij .repelsteeltje nadat mijn account gefaald was omdat ik vakantie was) :eek:
 

DeletedUser75778

Guest
Ja, abor vs savior was leuk geweest, alleen willen beide teams ook de wereld winnen en als de 1v1 er komt gaan beiden niet winnen omdat een account verliest en het andere waarschijnlijk gebroken wordt.
Wil niet ongeveer elke speler winnen bij een spel? :tongue: Ik snap niet precies waar je heen wil met je punt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wil niet ongeveer elke speler winnen bij een spel? :tongue: Ik snap niet precies waar je heen wil met je punt.

Dat zowel abor en savior het einde van de wereld waarschijnlijk niet gehaald hadden als ze een 1v1 gingen doen, zeker niet met het ontstaan van dejavu, en het daarom logischer is dat ze samengaan.
 

DeletedUser75778

Guest
Dat zowel abor en savior het einde van de wereld waarschijnlijk niet gehaald hadden als ze een 1v1 gingen doen, zeker niet met het ontstaan van dejavu, en het daarom logischer is dat ze samengaan.
Ik durf best te stellen dat Savior en ABoR niet samen waren gegaan als Dejavu niet opgericht werd. Als ik beide teams een beetje ken - en ik ken Savior uiteraard erg goed, Pim en zijn kompanen ook redelijk - dan hebben ze niks liever dan een spannende wereld waarin ze kunnen laten zien dat ze het verdienen om te winnen. Ik denk niet dat je logica volledig op gaat, Duncan.
 
Reactiescore
3.583
Dan verder over onze principes. Een spannende wereld creëren die anders is dan je standaard 1 v 1 wereld. Als wij geen ruggengraat zouden hebben hadden wij al lang ingegaan op het aanbod van Jannes om daarmee een stam creëren, hadden we allang accounts als the good life erbij betrokken en het makkelijker voor ons zelf gemaakt. Als we geen ruggengraat zouden tonen hadden we allang een BG aangegaan met Dante. Hadden we daar op die accounts lopen deffen en waren jullie massa's allemaal gefaald. Maar nee, wij tonen wel de ruggengraat op ABOR en hebben momenteel nog steeds geen enkele aansluiting met onze stam. Denk aub eerst even na voor je dit zo beschuldigingen onze kant op gaat gooien.

Wederom terugvallend op het W56 verhaal. ABOR en Savior waren echt geen beste vriendjes voor deze wereld begon. En gekeken naar de ligging van de accounts was de samenwerking ook niet logisch. Maar er zijn verder gewoon geen leuke accounts op A Lone Wolf na om iets mee op te zetten. Fralo zijn echt flapdrollen. Jannes speelde ook met een van de vreemdste samenstelling van spelers ooit. Bij Savior wisten we in ieder geval dat het een account is waar je 100% op kan vertrouwen met een zelfde mentaliteit als ABOR. Genoeg reden om met hun de samenwerking aan te gaan en de uitdaging op te zoeken.

Dit is niet helemaal correct hoe het gelopen is. Als je bedoelt dat accounts als the good life ooit een optie zijn geweest voor mij is dat alvast niet correct. Tenzij jij doelt op een persoonlijke relatie.

En 'vreemdste samenstelling ooit' Nidavellir was er dan niet bij geweest wel nog een rim speler, Abor en ALW. Als dat 1 van de 'vreemdste samenstellingen ooit' moet voorstellen heb je nog niet veel samenstellingen gezien.

De algehele conclusie uit het gesprek tussen mij en Abor was dat jullie nog enkele weken zouden afwachten en het nog zouden bekijken. Want jullie wouden zo lang mogelijk solo gaan. Echter zat Abor 1 dag nadat ze dit vertelde in Gods. Wat ofc een beetje tegenstrijdig was met wat ze 1 dag voordien meedeelde.

Niet dat het mij wat uitmaakt je nu bij Gods zit. Deel de mening volledig het moreel verantwoord is daar naartoe te gaan door de overmacht die Dejevau gecreëerd heeft.
 
Reactiescore
2.508
Beste speler:
Ook ik ga deze award aan Abor geven. Naar mijn idee bezit dit account net iets meer kwaliteit dan Savior. Abor heeft zich echter nog niet echt hoeven te bewijzen op deze wereld, maar dit zal wel eens moeten komen. Savior heeft wel al een massa’tje moeten verwerken, wat ze met dorpenwinst hebben afgerond. Tevens liggen ze iets meer in de rim, waardoor de farminkomsten automatisch hoger zijn dan Abor. Toch staat Abor toch nog ruim 100k voor op Savior.

Beste stam:
De stam die momenteel de beste kaarten heeft is zonder twijfel Dejavu. Dejavu heeft het initiatief voor het voorloop van de wereld genomen. Door de oprichting en het (recruit)beleid van deze stam dwingt het de rest van de wereld om hierop te reageren. Als ze pas later bij elkaar waren gekomen zou Dejavu de lachende derde zijn. De keus van het oprichten van deze stam is dus jammer, maar begrijpelijk. Ze hebben nu tenminste een kwantitatief voordeel.

Gods daarin tegen bezit wat mij betreft de meeste kwaliteit. Deze stam is puur ontstaat als antwoord op Dejavu. Iets wat ik jammer vind want, net als vele andere, had ik graag de strijd tussen Abor en Savior zien loskomen. Dit zijn kwalitatief toch wel de twee sterkste en actiefste accounts van deze wereld. De vraag welke van de twee account deze 1vs1 zou winnen zullen we nooit weten vrees ik.

Cube. is een interessante nieuwkomer. Dit is een stam die misschien wel bepalend kan gaan zijn op diplomatisch vlak. En kan dus heel mooi de lachende derde gaan worden in de toekomst. Ook verwacht ik dat het overal vrij gemakkelijk doorkomt. Naast Gods en Dajevu, zal deze stam erg op de achtergrond blijven.

De beste stam speler:
Je kan alleen oordelen met wat je weet. Binnen WAR gaat deze nominatie naar Kawhi. Verder is Jannes altijd wel een stamspeler. Met oog op W51 en W42.

Het grootste ego:
Ik vind Nyade wel erg uit de hoogte doen en zagen op alles en iedereen met behoorlijke oogkleppen op.

Beste leider:
Ik heb nog geen tactische zetten van leiders gezien die mij achter mijn oren doen krabben. Alles ligt voor de hand of is ondoordacht.

Slechtste leiding:
Persoonlijk vind ik dat Dejavu een tactische misstap heeft begaan door al zo vroeg op de wereld een dominante stam te maken. De leiding van deze stam heeft weliswaar het initiatief genomen alleen gebeurde dit veel te vroeg in de wereld. Waardoor de (in)directe omgeving ruim te tijd krijgt om op deze ingrijpende gebeurtenis in te spelebn. Een direct gevolg hiervan is de huidige samenstelling van Gods, die anders tegen elkaar de strijd zouden voeren. Het moment van het ontstaat van Dejavu is gewoonweg bagger. Neem een voorbeeld aan Cube (zie uitleg top stammen)

Meest onderschatte stam:
W_A_R gaat gewoon de wereld winnen jwz. Nee, zonder dollen. Deze award moet gaan naar Dante. Ze hebben een zeer groot kwantitatief nadeel tegenover Dejavu en ze maken verlies, maar ze staan nog steeds. Ik volg ze met echte interesse en hoop dat ze het nog even volhouden.

Meest overschatte stam:
WH, de nummer 2 stam een echte core stam. Core stammen maken 0% kans om een wereld te winnen en ik moet ook zeggen dat de spelers nu ook niet echt indruk op mij maken.

Meest overschatte speler:
Hier moet duidelijk Calliahenes komen. Top 2 staan en maar 4mil farm als PR. En dit record staat alweer een (kleine) week. Dit team heeft niet wat ervoor nodig is om in de midgame nog in de top3 te staan. Tenzij het natuurlijk al hun spaargeld opmaakt aan events. Maar kom op! als je alle LC’s er 2/3x uitgooit dan haal je dit record alweer. Ik snap oprecht niet hoe spelers die zoveel PP erin steken zo laks met farmen kunnen zijn.

Meest onderschatte speler:
Morgan Weedman een speler die niet wordt besproken, maar stabiele farminkomsten en groei heeft + een supergeile ligging.

Ook moet ik Cacturne hier neer zetten, de nr1 ODD met 0 dorpen verlies. Het heeft een lastige cluster tussen Dejavu. Ik hoop oprecht dat ze dit voort kunnen zetten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Pim, Daniel, Inge, Robin, Jannes, Daan en Sem

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Iedereen die zich niet normaal aan normen en waarde kan houden en overdreven hypocriet is.

Het tofste topic:
GA, Top/flop stammen en spelers.

Het domste topic:
Al die stab topics. Maak 1 algemene met een lijst en laat het daarbij.

Favoriete forum poster:
@Leaving Behind @Roald97

Minst favoriete forum poster:
@nyade

Mooiste actie van de wereld:
Het moment dat we (eindelijk) vier hele continenten bezetten

Meest belovende speler voor de toekomst:
Als Cacture (onder voorbehoudt) zijn trend voort kan zetten dan verwacht ik nog veel van dit account. Ze mogen altijd bij mij aankloppen als ze iets nodig hebben tegen Dejavu

Meest belovende stam voor de toekomst:
Gods en Cube.
Ik hoop ook dat ze tijdelijk een NAP aangaan om het ‘grote gevaar’ in het westen neutraliseren.

Grootste blunder:
Het starten van deze wereld. Ik had het gewoon niet moeten doen, maja die 20k pp moesten nu eenmaal een keer op.

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen die na incomings winst weet te pakken op de directe vijanden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn nieuwe team/versterking op A Lone Wolf die zich deze week gevormd heeft en de spelers die er nog bijkomen. Als iedereen doet wat het beloofd wordt het op redelijk korte termijn een top3 account.
 
Reactiescore
3.540
Ook moet ik Cacturne hier neer zetten, de nr1 ODD met 0 dorpen verlies. Het heeft een lastige cluster tussen Dejavu. Ik hoop oprecht dat ze dit voort kunnen zetten.

Als Cacturne (onder voorbehoudt) zijn trend voort kan zetten dan verwacht ik nog veel van dit account. Ze mogen altijd bij mij aankloppen als ze iets nodig hebben tegen Dejavu

Bedankt voor de lovende woorden! Tot nu toe zie ik nog geen situatie waarbij ik op de korte termijn zal verdwijnen, al is de overmacht wel echt groot op het moment. Maar ik ben geen opgever, ik zal deffen tot het laatste dorp en heb echt nog genoeg om mee te werken :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik durf best te stellen dat Savior en ABoR niet samen waren gegaan als Dejavu niet opgericht werd. Als ik beide teams een beetje ken - en ik ken Savior uiteraard erg goed, Pim en zijn kompanen ook redelijk - dan hebben ze niks liever dan een spannende wereld waarin ze kunnen laten zien dat ze het verdienen om te winnen. Ik denk niet dat je logica volledig op gaat, Duncan.

Ja, alleen omdat Dejavu er is zou een 1v1 dodelijk zijn voor beide accounts ongeacht wie wint. Dat bedoel ik.
 
Reactiescore
3.583
Mooi lijstje Aldo, vooral een leuke onderbouwing en kijk op de dingen. Zeker in vergelijking met het lijstje ervoor. Ik deel overigens wel grotendeels je kijk op de wereld dus dat wilt toch alvast zeggen je er verstand van hebt :D
 
Bovenaan