Praathoek Classic #17

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
376
Persoonlijk vandaag 14 kata incs gehad en er lopen er nog 3. Gaat weer zo’n wereld worden ja?
Hoogstwaarschijnlijk :rolleyes:

E: weet je ik ben het een beetje zat, ik ben vandaag nu 9 boer lvls verloren en zonet nog eens 4 hq levels, al wie dicht in de buurt ligt, mag van mijn part (samen met anderen) 'mr pol de mol' zijn 001 aanvallen, liefst met zoveel mogelijk kata's :eek:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.165
Meer kata’s!!!
 
Reactiescore
1.075
en dat is de reden waarom enkel noobs nog starten :D
 

DeletedUser74552

Guest
Eerste speler met 3 dorpen zimzamzom3 :eek:.

98cb5e1413d2377b80a60462d33d8daa.png


Nee hoor hij was de eerste met 2 dorpen in het bezit. Dit is de speler die de server opende. :rolleyes:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Is ook skill, zo dicht mogelijk bij de start loggen
 
Reactiescore
2.303
jimwen 15.07.18 22:38
Trouwens heb geen intresse in je dorp heb andere prioriteiten

1zp5wgj.png

2i7tj7k.jpg


(even lekker onprofessioneel in elkaar geflanst enzo)


Screenshot_1.png

(even lekker onprofessioneel in elkaar geflanst enzo)
 

DeletedUser74552

Guest
Dit moet wel de saaiste classic zijn in een lange lange tijd. Misschien komt het nog maar god,
 
Reactiescore
1.019
De snelheid is een stuk lager, waardoor het net allenaal iets langer duurt als je alleen classics speelt op snelheid 4 denk ik
 

DeletedUser74552

Guest
Ja erg zonde. Ze zouden een keer een classic wereld moeten starten met een geld prijs voor de nr 1,2 en 3 stam. Gewoon € 3.000 voor de nr 1. € 1.000 voor de nr 2 en € 100 voor de nummer 3. Ledenlimiet 5. 20% dominantie. Dan gaan er wel mensen spelen. Dan starten zelfs de grootste noobs nog om een kans te maken op dat geld. Zorgt voor boost van spelers wat goede marketing is en dat weer resulteert in meer spelers die PP aankopen. Daarnaast is € 4.100 echt niks voor Inno, dat halen ze wss in een weekje aan pp binnen.
 

DeletedUser69389

Guest
Ja erg zonde. Ze zouden een keer een classic wereld moeten starten met een geld prijs voor de nr 1,2 en 3 stam. Gewoon € 3.000 voor de nr 1. € 1.000 voor de nr 2 en € 100 voor de nummer 3. Ledenlimiet 5. 20% dominantie. Dan gaan er wel mensen spelen. Dan starten zelfs de grootste noobs nog om een kans te maken op dat geld. Zorgt voor boost van spelers wat goede marketing is en dat weer resulteert in meer spelers die PP aankopen. Daarnaast is € 4.100 echt niks voor Inno, dat halen ze wss in een weekje aan pp binnen.
giphy.gif


Het enige wat je bereikt is dat men nog meer gaat boosten, nog meer gaat internen en er meer zielige lui komen.
 
Reactiescore
510
Dan ga je dus echt een harde intern classic tegemoet vrees ik
 

DeletedUser74552

Guest
giphy.gif


Het enige wat je bereikt is dat men nog meer gaat boosten, nog meer gaat internen en er meer zielige lui komen.

Dan ga je dus echt een harde intern classic tegemoet vrees ik
Tuurlijk mensen zullen het proberen maar het is niet alsof dat nu niet gebeurd. Op de lange termijn kan je internen wat je wilt maar zodra je 1 of 2 maanden dominantie moet volhouden val je toch door de mand. Vooral als je tegen een kwalitatief sterke groep speelt. Een grote groep met noobs die kwantiteit hebben tegen een kleine hechte groep met ervaren speler die een reden hebben om gemotiveerd te blijven en door te knallen legt de groep noobs het altijd af.

EDIT: Bijvoorbeeld classic 11 was dat al het geval en zo zijn er nog tal van voorbeelden.
 
Bovenaan